EseY 216 Napisano 25 Marca 2017 Udostępnij Napisano 25 Marca 2017 Witam! Posiadam system Win 10, od kilku lat jestem w posiadaniu routera netiaspot. Z początku wszystko działało prawidłowo, teraz strony potrafią wczytywać się po kilka minut i co chwilę wywala błąd "Nie udało się znaleźć adresu DNS serwera: xxxxx" "DNS_PROBE_FINISHED_BAD_CONFIG" Problem występuje zarówno na telefonie, laptopie i 2 innych komputerach. Cytuj Link to post Share on other sites
Longhorn 595 Napisano 25 Marca 2017 Udostępnij Napisano 25 Marca 2017 Jeśli masz dostęp do ustawień administracyjnych routera to spróbuj zmienić DNS na inny niż operatora, np. z puli OpenDNS: 208.67.222.222 208.67.220.220 Cytuj Link to post Share on other sites
EseY 216 Napisano 25 Marca 2017 Autor Udostępnij Napisano 25 Marca 2017 (edytowane) Chyba mam do nich dostęp. Chodzi o "konsolę zarządzania NETIASPOT" ? Nigdzie niestety nie widzę opcji do zmiany adresu DNS. ---------------- @Edit. Znalazłem. Mam dość dużo sieci (?) do wyboru, dla której zmienić adres DNS? Edytowane 25 Marca 2017 przez EseY Cytuj Link to post Share on other sites
Longhorn 595 Napisano 25 Marca 2017 Udostępnij Napisano 25 Marca 2017 Tutaj poradnik zmiany dns http://www.pomagam.net/pliki/ZmianaSerweraDNSNetiaSpot.pdf 1 Cytuj Link to post Share on other sites
EseY 216 Napisano 25 Marca 2017 Autor Udostępnij Napisano 25 Marca 2017 DNS zmieniony na: 208.67.222.222 208.67.220.220 Problem niestety nadal występuje. Cytuj Link to post Share on other sites
Longhorn 595 Napisano 26 Marca 2017 Udostępnij Napisano 26 Marca 2017 Jeśli nie jest to problem z DNS to bardzo możliwe, że występują ogólne problemy z transmisją. Nie zdarza się, że np. buforowanie filmu czy pobieranie pliku zostaje przerwane? Możesz zaobserwować na większym pliku pobieranym przez http/ftp choćby z http://noc.pirx.pl/ lub wykorzystać narzędzia do sprawdzania stabilności łącza np. Perfping (darmowy, nie wymaga instalacji). Możesz ustawić ciągłe pingowanie dowolnego serwera w internecie w dowolnym interwale czasowym. Program na bieżąco podaje wyniki prób. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
EseY 216 Napisano 26 Marca 2017 Autor Udostępnij Napisano 26 Marca 2017 Wczoraj własnie pobierałem plik ~900mb. Przy 832 mb prędkość pobierania spadła do zera i plik nie został pobrany do końca. Cytuj Link to post Share on other sites
Longhorn 595 Napisano 26 Marca 2017 Udostępnij Napisano 26 Marca 2017 Zgłosiłbym problem dostawcy internetu w twoim wypadku. Prawidłowa jednostka to MB w tym wypadku. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Janiaking 104 Napisano 26 Marca 2017 Udostępnij Napisano 26 Marca 2017 a czyściłeś DNS-y? ipconfig /flushdns Cytuj Link to post Share on other sites
EseY 216 Napisano 26 Marca 2017 Autor Udostępnij Napisano 26 Marca 2017 Tak. Cytuj Link to post Share on other sites
Janiaking 104 Napisano 26 Marca 2017 Udostępnij Napisano 26 Marca 2017 No to albo wina usługodawcy jak koledzy wyżej napisali albo spróboj jescze zresetować stos TCP/IP netsh winsock reset netsh int ip reset i restart komputera Cytuj Link to post Share on other sites
EseY 216 Napisano 28 Marca 2017 Autor Udostępnij Napisano 28 Marca 2017 netsh winsock reset netsh int ip reset Nic się nie zmieniło. Czyli wina leży po stronie usługodawcy? Cytuj Link to post Share on other sites
Janiaking 104 Napisano 29 Marca 2017 Udostępnij Napisano 29 Marca 2017 Przed kontaktem z usługodawcą fajnie by było jakbyś jeszcze sprawdził na jakims innym komputerze bo może się okazać ze masz jakieś wiruski u siebie . Przeskanuj komputer kilkoma programami 1 Cytuj Link to post Share on other sites
EseY 216 Napisano 29 Marca 2017 Autor Udostępnij Napisano 29 Marca 2017 (edytowane) Z początku pisałem, że problem występuje zarówno na telefonie, laptopie i 2 innych komputerach. Także co, problemy z mojej strony można wykluczyć? Czy sam router może być przyczyną problemu? Edytowane 29 Marca 2017 przez EseY Cytuj Link to post Share on other sites
Janiaking 104 Napisano 31 Marca 2017 Udostępnij Napisano 31 Marca 2017 przepraszam, nie doczytałem Tak problem może tkwić również w routerze . Zalecana aktualizacja do najnowszej wersji jaki to masz model routera? Cytuj Link to post Share on other sites
EseY 216 Napisano 1 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2017 (edytowane) jaki to masz model routera? NetiaSpot-2 http://pcfoster.pl/public/images/recenzje/routery2/linksys-netia/router_25.jpg Edytowane 1 Kwietnia 2017 przez EseY Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.