Skocz do zawartości

Słuchawki dokanałowe 150 - 200


Recommended Posts

Budżet : 200 zł

Czego potrzebujesz? : słuchawki dokanałowe 

Przeznaczenie : muzyka

Źródło : telefon sony Z2, planuję w najbliższym czasie dokupić jakiś ciekawszy odtwarzacz
Oczekiwania 
: w miarę możliwości przyjemny, nie "kłujący" dźwięk z dobrym basem
Inne: akceptowalny wygląd, najlepiej płaski kabel

Muzyka : głównie rock i muzyka klasyczna, czasem jakieś "basowe" kawałki

 

Szukam słuchawek dokanałowych w cenie do 200 zł. Chciałbym, żeby słuchawki nie były męczące przy dłuższym używaniu. Cenię sobie dobry bas.

 

Pozycje, o których do tej pory myślałem:

 

a-Jays Three - o tych czytałem, że są całkiem spoko

JBL E15 - o tych w sumie to nic nie wiem

 

Dość skromna lista... Może macie jakieś ciekawe sugestie?

 

 

 

Póki co jestem najbardziej skłonny  ku a-Jays three, ale z racji, że jestem w temacie zieloniutki, liczę na waszą pomoc  :D
Link to post
Share on other sites

płaski kabel, dobry bas, raczej brak sybilantów - brainwavz s1 lub s0

dobry bas, wytrzymały kabel, aluminiowe kopuły - soundmagic e10

cos po taniości ale ciekawy dźwięk szczególnie do np bluesa - braiwnavz jive

albo coś bezprzewodowego - braiwanvz blu-delta

 

do wyboru do koloru :)

Link to post
Share on other sites
płaski kabel, dobry bas, raczej brak sybilantów - brainwavz s1 lub s0

 

brainwavz s1 wyglądają bardzo ciekawie. Mają świetne wyposażenie, bas jest, ale o co chodzi z tymi sybilantami? Z tego co o nich czytam, to nie są zbyt neutralne brzmieniowo

Edytowane przez RaV1298
Link to post
Share on other sites

S1 nie są neutralne tak jak np etymotics ale przynajmniej jest bas którego szukasz

Byłbyś może w stanie polecić mi w tym przedziale cenowym jakiś model o trochę bardziej neutralnym brzmieniu? :)

Edytowane przez RaV1298
Link to post
Share on other sites

Dźwiękowo Brainwavz S1, S0 są poniżej KZ ZS3, KZ ZST, czy ED12, a dodając do tego cenę...