Skocz do zawartości

Komputer dla gracza do 3500 zł + monitor


Idź do rozwiązania Problem ogarnięty przez 3ndurek,

Recommended Posts

  • Witam, po dłuższym okresie grania na laptopie postanowiłem kupić PC i właśnie tutaj muszę poprosić was o pomoc - jestem kompletnie zielony w tego typu sprawach

 

  • Zastosowanie komputera: Wyłącznie do gier (Wiedźmin 3, Mass Effect Andromeda)
  • Maksymalna kwota jaką dysponujesz: 3500 zł + 600-700 zł na monitor
  • Kiedy zamierzasz kupić komputer? W przeciągu tygodnia
  • Których części potrzebujesz?: Komputer + Monitor
  • Czy będziesz podkręcać sprzęt? Nigdy tego nie robiłem ale jeżeli było by to proste to oczywiście
  • Jaką rozdzielczość posiada Twój monitor? Czy masz zamiar go zmienić? Jaki to model?: Co najmniej 1920x1080
  • Specjalne wymagania: Wygląd mnie nie obchodzi - preferuje wydajność
  • Czy posiadasz jakieś części z poprzedniego komputera?  Brak części
  • Własna propozycja zestawu: Tak jak napisałem wcześniej jestem kompletnie zielony w tych sprawach :(
  • Inne: (wszelkie pytania, które Cię dręczą)

Jeszcze raz bardzo proszę o pomoc w złożeniu zestawu.

Z góry dziękuje za pomoc.

Edytowane przez Soraundixx
Link to post
Share on other sites
  • Rozwiązanie

1 x Intel Core i5-6402P /2.8GHz, 6MB, LGA1151, BOX/1 x SilentiumPC Fera 3 HE1224 v21 x GoodRam Iridium PRO 240GB SATA3 (560/530MB/s) MLC1 x AsRock B150 Fatal1ty Gaming K4/Hyper /intel B150, DDR4, LGA1151/1 x Samsung S24F350FHUX (PLS, 4ms, HDMI)1 x Western Digital Blue 1 TB 7200rpm 64MB cache SATA6001 x Gigabyte Radeon RX 480 Gaming G1 8GB DDR5 256bit (1290/8000)1 x XFX Core TS 450W 120mm Bronze1 x SilentiumPC Regnum RG2 (Pure Black)1 x GoodRam 8GB (2x4GB) 2133MHz CL15 Play

4265zł
 
CPU z możliwością OC BCLK na płycie Asrocka z bdb wyposażeniem, która na to pozwala
Fera 3 z 120mm wentylem
8GB RAM w Dualu Channel
RX 480 z 8GB  z trybem półpasywnym oraz Backplate
1TB HDD na dane + SSD 240GB na MLC pod system i gry