Rawcio 0 Napisano 7 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2017 (edytowane) Witam. Od miesiąca posiadam nowy, składany komputer o dobrych parametrach. Do wczoraj działał wyśmienicie. Dzisiaj po włączeniu wykazuje się wyjątkowo sporą opieszaloscia w działaniu. Uruchomienie jakiegokolwiek procesu na komputerze zajmuje sporo czasu, nie wspominając już o korzystaniu z internetu. W związku z tym proszę, doradźcie mi co mogę uczynić w tej sytuacji. W temacie jestem dość zielony, a zależy mi na powrocie sprawności komputera. Specyfikacja I5-6400 8 GB ram crucial Seagate 1tb MSI H110M Geforce gtx 1060 3gb Spc vero l1 500w Pozdrawiam!! Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Edytowane 7 Lutego 2017 przez Rawcio Cytuj Link to post Share on other sites
KarlDżonson 65 Napisano 7 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2017 Jaki masz system? Cytuj Link to post Share on other sites
Rawcio 0 Napisano 7 Lutego 2017 Autor Udostępnij Napisano 7 Lutego 2017 Jaki masz system? Win 10 64 bit Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj Link to post Share on other sites
KarlDżonson 65 Napisano 7 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2017 Sprawdź czy system nie aktualizuje się w tle Cytuj Link to post Share on other sites
Gość paprykarz Napisano 7 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2017 Oraz czy w systemie nie ma wirusów lub innego niechcianego oprogramowania. Cytuj Link to post Share on other sites
Rawcio 0 Napisano 7 Lutego 2017 Autor Udostępnij Napisano 7 Lutego 2017 System nie aktualizuje się, natomiast przy skanowaniu program oczywiście się zawiesza Ps. Użycie dysku w procesach wynosi 98-100% Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj Link to post Share on other sites
Qdyn ek 65 Napisano 8 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2017 Jak się zawiesza to może mulić, robi tę samą czynność po stokroć. Zobacz na innym. Co zużywa ten dysk nadmiernie? Cytuj Link to post Share on other sites
Rawcio 0 Napisano 8 Lutego 2017 Autor Udostępnij Napisano 8 Lutego 2017 Jak się zawiesza to może mulić, robi tę samą czynność po stokroć. Zobacz na innym. Co zużywa ten dysk nadmiernie? Udało mi się przeskanować system avastem, poniżej zdjęcia zastrzeżeń programu co do systemu Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj Link to post Share on other sites
KarlDżonson 65 Napisano 8 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2017 34 MB śmieci to na pewno nie to. U mnie czasem 1 GB i jest OK. Użycie dysku w procesach wynosi 98-100% Sprawdź w nich co go tak obciąża ( jeśli tam jest ). Czy dysk głośno pracuje? Jeśli się da przeskanuj Avastem system na obecność wirusów, nie śmieci. Cytuj Link to post Share on other sites
Rawcio 0 Napisano 8 Lutego 2017 Autor Udostępnij Napisano 8 Lutego 2017 34 MB śmieci to na pewno nie to. U mnie czasem 1 GB i jest OK. Sprawdź w nich co go tak obciąża ( jeśli tam jest ). Czy dysk głośno pracuje? Jeśli się da przeskanuj Avastem system na obecność wirusów, nie śmieci. Wirusów podobno brak. Dysk pracował czasem głośno od momentu zakupu - nie cały czas. Dzwoniłem do sklepu, polecili sprawdzić dysk S.M.AR.Tem Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj Link to post Share on other sites
KarlDżonson 65 Napisano 8 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2017 Sprawdź w Crystal Disc Info, w statusie. Tam pisze czy wszystko jest ok czy nie np. http://obrazki.elektroda.pl/2655945300_1361223022.png Dobrze by było sprawdzić też HDTune. Ogólnie wygląda mi to na walnięty dysk. Jakiej on w ogóle jest firmy? Cytuj Link to post Share on other sites
Rawcio 0 Napisano 8 Lutego 2017 Autor Udostępnij Napisano 8 Lutego 2017 Sprawdź w Crystal Disc Info, w statusie. Tam pisze czy wszystko jest ok czy nie np. http://obrazki.elektroda.pl/2655945300_1361223022.png Dobrze by było sprawdzić też HDTune. Ogólnie wygląda mi to na walnięty dysk. Jakiej on w ogóle jest firmy? Seagate Ze zdjęcia jesteśmy w stanie coś wywnioskować? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj Link to post Share on other sites
KarlDżonson 65 Napisano 8 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2017 Nie znam się na tym, ale sprawdziłem jedną rzecz. U innych jeżeli tak jest, dysk raczej padł. Ale tak jak wcześniej napisałem, nie znam się na tym za bardzo . Ponoć Seagate zaczął oszczędzać na podzespołach i coraz częściej ich dyski zostają uszkodzone. Cytuj Link to post Share on other sites
Ytrersfd 0 Napisano 8 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2017 Tak popatrzyłem i też wydaje mi się że to może być ten problem . Zresztą u mnie też się czasami zdarzają się takie dni że komputery niemiłosiernie muli i ciężko nawet zrozumieć od czego to wynika... najdziwniejsze jednak to że na drugi dzień itd. wszystko wraca do normy Cytuj Link to post Share on other sites
Rawcio 0 Napisano 8 Lutego 2017 Autor Udostępnij Napisano 8 Lutego 2017 Dzwoniłem do sklepu, mam odesłać dysk, nie uśmiecha mi się to, ale co zrobić... Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.