Bentley7 4 Napisano 1 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2017 Nie wiem czy dobry dział, jak nie to przepraszam. Otrzymałem od Moreli nowy dysk, bo poprzedni pochodził z wadliwej serii ( CX100 goodram ) i wymienili na "prawie" ten sam tylko nowszy CX200, cx100 kupiłem w kwietniu, a na gwarancję oddałem w sylwestra, wczoraj dostałem CX200 i muszę go sprzedać, bo kupiłem już inny, nie mogę sobie pozwolić na miesiąc przerwy. Jak w tym przypadku działa gwarancja? Liczy się od nowa? Jak przekazać "prawa" gwarancji sprzedając ten dysk? Cytuj Link to post Share on other sites
Rozwiązanie jozek23 2911 Napisano 1 Lutego 2017 Rozwiązanie Udostępnij Napisano 1 Lutego 2017 Wystarczy wejść na stronę http://www.goodram.com/pl/o-firmie/warunki-gwarancji/ a tam pisze : "Gwarancja udzielana jest bezpośredniemu nabywcy produktu od Wilk Elektronik SA i nie podlega przeniesieniu. Wszelkie roszczenia dotyczące produktów niespełniających warunków niniejszej gwarancji mogą być składane jedynie przez podmiot, który nabył dany produkt bezpośrednio w Wilk Elektronik SA. Użytkownik końcowy reklamację produktu zgłasza w miejscu jego zakupu." Czyli jak sprzedasz to gwarancji niema . Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.