Skocz do zawartości

Gwarancja na dysk


Idź do rozwiązania Problem ogarnięty przez jozek23,

Recommended Posts

Nie wiem czy dobry dział, jak nie to przepraszam.

 

Otrzymałem od Moreli nowy dysk, bo poprzedni pochodził z wadliwej serii ( CX100 goodram ) i wymienili na "prawie" ten sam tylko nowszy CX200, cx100 kupiłem w kwietniu, a na gwarancję oddałem w sylwestra, wczoraj dostałem CX200 i muszę go sprzedać, bo kupiłem już inny, nie mogę sobie pozwolić na miesiąc przerwy. :P Jak w tym przypadku działa gwarancja? Liczy się od nowa? Jak przekazać "prawa" gwarancji sprzedając ten dysk?

Link to post
Share on other sites
  • Rozwiązanie

Wystarczy wejść na stronę http://www.goodram.com/pl/o-firmie/warunki-gwarancji/

 

a tam pisze :

"Gwarancja udzielana jest bezpośredniemu nabywcy produktu od Wilk Elektronik SA i nie podlega przeniesieniu. Wszelkie roszczenia dotyczące produktów niespełniających warunków niniejszej gwarancji mogą być składane jedynie przez podmiot, który nabył dany produkt bezpośrednio w Wilk Elektronik SA. Użytkownik końcowy reklamację produktu zgłasza w miejscu jego zakupu."

 

Czyli jak sprzedasz to gwarancji niema .

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...