Freso 1116 Napisano 31 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2017 Witajcie. Jakiś czas temu kolega zakupił któryś z modeli (bodajże Mi4c) na xiaomi.com.pl. Telefon jakiś czas temu umarł, przestał się włączać, jak już załapie to bootloop. Chciał to oddać na gwarancję i tu pojawia się problem - sklepu nie ma w sieci. Czy istnieje on pod jakąś inną nazwą? Jeśli nie to co teraz? Jest możliwość jakiejś naprawy gwarancyjnej, czy czeka go szukanie komisu, który się tego podejmie (może ktoś zna) ? Pozdrawiam Cytuj Link to post Share on other sites
dawid0032 746 Napisano 1 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2017 Nawet jeśli istnieje pod inną nazwą, a chyba tak jest ale nie jestem pewien to i tak wątpię żeby się tego podjęli. Tak się niestety kończą nieprzemyślane zakupy u kiepskich sprzedawców bez wcześniejszego zorientowania się. Przestroga na przyszłość. Ktoś ma pewno tutaj napisze nową nazwę i może spróbować. 2 Cytuj Link to post Share on other sites
MaxWayne 21 Napisano 1 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2017 Przedsiębiorca po zamknięciu firmy dalej odpowiada za rękojmie i niezgodność towaru z umową. Cytuj Link to post Share on other sites
67Kuchar 1 Napisano 1 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2017 (edytowane) https://www.aze.com.pl sklep zmienil nazwe Edytowane 1 Lutego 2017 przez 67Kuchar Cytuj Link to post Share on other sites
Noeki 4 Napisano 1 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2017 (edytowane) Nie licz na gwarancję z tego sklepu, są bardzo znani na forach odnośnie telefonów i Xiaomi. Kupowałam u nich bo mieli dużo taniej (Mi5). Będą cię zbywać do skutku, jak chcesz to się z nimi przepychaj.. ale ja to bym z własnej kieszeni dała na serwis. Można by spróbować zrobić MiFlashem tak zwany 'format' czyli instalacja systemu całkiem na czysto (Flashowanie). Powinno pomóc a trudne nie jest, oczywiście jeśli telefon da się uruchomić w trybie fastboot. Na MIUIPolska forum jest do tego poradnik. Edytowane 1 Lutego 2017 przez Noeki 1 Cytuj Link to post Share on other sites
67Kuchar 1 Napisano 4 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2017 Napisz jak rozwiązałeś problem z telefonem:) Jestem ciekawy jak ta firma realizuje gwarancje. Pozdrawiam Cytuj Link to post Share on other sites
marcin4670 12 Napisano 5 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2017 Też jestem ciekawy, bo kupiłem u nich RN3 Pro gdyż mają przystępne ceny a na gwarancji mi nie zależy aż tak żeby przepłacać w renomowanych sklepach. P.S. Nie tylko nazwa się zmieniła ale chyba właściciel sklepu też. Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.