Skocz do zawartości

samsung s7, tylko połączenia alarmowe, diagnoza z serwisu "blokada operatora"


Recommended Posts

Witam serdecznie, 

 

Może tutaj ktoś będzie w stanie coś podpowiedzieć w naszym trudnym temacie. 

Telefon został zakupiony na początku września 2016 w salonie Plusa, 3 dni poźniej trafił do komisu i do nas, kupiony jako nowy, do środy 11 stycznia 2017 działał bez problemu z kartą sieci Play.

Tego dnia przestał łączyć się z siecią -"tylko połączenia alarmowe", myśleliśmy że karta się może uszkodziła, wymiana na inna nie przyniosła poprawy. 

Następnego dnia telefon został oddany do serwisu Samsunga na gwarancję, na drugi dzień przyszedł sms że telefon do odbioru i niespodzianka, dostaliśmy telefon w takim samym stanie z adnotacją "telefon zablokowany przez operatora" i informacją że działa z kartą Orange... Pan z uśmiechem na twarzy poradził iść do operatora żeby odblokował. 

 

W salonie Plusa konsultanci bardzo pomocni, dzwonili po różnych działach, ale niestety pomóc nie mogą, bo oni blokad nie zakładają, chyba że po zgłoszeniu z policji o kradzieży ale wtedy blokada wygląda inaczej i telefon nie działa w żadnej sieci. 

 

Odwiedziliśmy również salon orange, bo tylko z ich kartami działa telefon tak jakby ich blokada była, Panowie poinformowali nas że jak telefon nie był u nich, to nie ma możliwości żeby została założona blokada i zasugerowali tylko że serwis mógł ją wgrać... Kiedyś już czytałam że ktoś po serwisie odebrał telefon z simlockiem, ale czy serwis może coś takiego zrobić?

 

Czy jest możliwość żeby blokada została założona zdalnie? telefon cały czas był użytkowany tylko przez nas od momentu kupna, nikt inny nie miał do niego fizycznie dostępu przed pojawieniem się problemu.

Czy jest możliwość sprawdzenia czy simlock jest założony w tym modelu?

Gdzie dalej szukać pomocy? 

 

Będę wdzięczna za wskazówki, pozdrawiam 

Renia

Edytowane przez Elif21
Link to post
Share on other sites

Wgraj czysty system XEO od Samsunga,może coś pomoże.

bardzo dziękuje za zainteresowanie tematem i radę :)

obawiam się tylko czy nie stracę gwarancji na telefon jak samodzielnie zmienię system? żeby nie było poźniej że to z naszej winy coś się zblokowało. Teraz producenci często kombinują jak się problemu pozbyć...

Link to post
Share on other sites
  • 2 tygodnie później...

Mam ten sam problem, 11.01.2017 telefon przestał działać z Playem. Działają karty Plus, Tmobile, Orange, a play nie. Wymiana sim, nie pomogła, serwis zasugerował blokadę IMEI, jednak jak to już wyżej wspomniano nie pomaga. Infolinie Samsunga, Play i Tmobile (tam był kupiony) potwierdziła że nie ma możliwości zablokowania tylko jednej sieci. Albo wszystkie albo żadna. 

Pan z Samsunga zasugerował zakup karty prepaid z play i dołączenie jej do wysyłki do serwisu żeby zobaczyli że jednak nie działa. 

Czasami pojawia mi się komunikat o braku połączenia lub błędnym kodzie MMI

Link to post
Share on other sites

Nie wiem jak obecnie, ale tak jak piszecie to wyglądały kiedyś objawy telefonu zablokowanego zdalnie (czyt. zgłoszona kradzież) plus możliwość dodzwonienia się oprócz alarmowych na infolinię sieci która zablokowała telefon, najczęściej Orange.

Na waszym miejscu starałbym się zwrócić telefon do komisu, ktoś kręci.

Link to post
Share on other sites

W Samsungu poprzedni użytkownik ma możliwość zablokowania telefonu zdalnie bo przy pierwszym uruchomieniu telefonu zakłada się specjalne konto, które to umożliwia. Nawet jeśli ktoś wyciągnie kartę to były użytkownik ma możliwość zadzwonienia na swój telefon, zobaczenia na mapie gdzie jest, ale wątpię żeby było to związane z blokadą jednego operatora skoro inne karty działają.

Link to post
Share on other sites

Blokada kradzieżowa wygląda nieco inaczej - tak mi wyjaśnili technicy zarówno w T-mobile (telefon z tej sieci) jak i w Play. Nawet konsultant infolinii Samsung stwierdził że niemożliwe jest zablokowanie telefonu na jedną sieć. Jeśli blokada IMEI to na wszystkie sieci. Pan z Tmobile sprawdził również imei telefonu w bazie skradzionych i  telefon jest czysty, w ich "katotece" również nie jest zablokowany. 

Pan z Samsunga polecił mi kupić kartę prepaid do Play i oddać ją razem z telefonem na serwis, bo ewidentnie winny jest telefon

Link to post
Share on other sites

Witam,

mam ten sam problem. 11 stycznia Samsung S7 edge z sieci Plus przestał wykrywać mi jakąkolwiek sieć. Wcześniej miałam włożoną kartę z Virgin Mobile - na początku myślałam, że wina karty, wsadziłam więc inne, innych operatorów i to samo - nie działa mi z żadną kartą. Wysłałam telefon do serwisu - odesłali z taką samą wiadomością - Blokada operatora. 

Plus twierdzi, że nie blokują oni telefonów po numerze imei, że raczej robi takie rzeczy tylko policja w przypadku kradzieży - to o co chodzi i jak to rozwiązać? Operator umywa ręce, Samsung także - telefon za 2,5 tysiąca do kosza? 

Znaleźliście jakieś rozwiązanie? 

Proszę o pomoc :( Jakaś parodia!

Link to post
Share on other sites

 

 

Witam serdecznie, 

 

Może tutaj ktoś będzie w stanie coś podpowiedzieć w naszym trudnym temacie. 

Telefon został zakupiony na początku września 2016 w salonie Plusa, 3 dni poźniej trafił do komisu i do nas, kupiony jako nowy, do środy 11 stycznia 2017 działał bez problemu z kartą sieci Play.

Tego dnia przestał łączyć się z siecią -"tylko połączenia alarmowe", myśleliśmy że karta się może uszkodziła, wymiana na inna nie przyniosła poprawy. 

Następnego dnia telefon został oddany do serwisu Samsunga na gwarancję, na drugi dzień przyszedł sms że telefon do odbioru i niespodzianka, dostaliśmy telefon w takim samym stanie z adnotacją "telefon zablokowany przez operatora" i informacją że działa z kartą Orange... Pan z uśmiechem na twarzy poradził iść do operatora żeby odblokował. 

 

W salonie Plusa konsultanci bardzo pomocni, dzwonili po różnych działach, ale niestety pomóc nie mogą, bo oni blokad nie zakładają, chyba że po zgłoszeniu z policji o kradzieży ale wtedy blokada wygląda inaczej i telefon nie działa w żadnej sieci. 

 

Odwiedziliśmy również salon orange, bo tylko z ich kartami działa telefon tak jakby ich blokada była, Panowie poinformowali nas że jak telefon nie był u nich, to nie ma możliwości żeby została założona blokada i zasugerowali tylko że serwis mógł ją wgrać... Kiedyś już czytałam że ktoś po serwisie odebrał telefon z simlockiem, ale czy serwis może coś takiego zrobić?

 

Czy jest możliwość żeby blokada została założona zdalnie? telefon cały czas był użytkowany tylko przez nas od momentu kupna, nikt inny nie miał do niego fizycznie dostępu przed pojawieniem się problemu.

Czy jest możliwość sprawdzenia czy simlock jest założony w tym modelu?

Gdzie dalej szukać pomocy? 

 

Będę wdzięczna za wskazówki, pozdrawiam 

Renia

 

 

 

Udało się coś zdziałać? 

 

Nie cytuj całych postów! /jutjub

Edytowane przez jutjub
Cytowanie całych postów.
Link to post
Share on other sites

to jest tak jak z iphone-ami z UK

telefony z wyłudzeń (lewe zaswiadczenia itp) od operatora

działają z niektórymi kartami a z niektórymi nie

z tymi tanszymi IP z allegro jest tak, że nie działają z żadną siecią na terenie UK a w PL normalnie

Link to post
Share on other sites

z tym że ja swój telefon sprawdziłem u swojego operatora, u operatora gdzie był kupiony, na policji. Nie figuruje w żadnej bazie. jutro wraca z serwisu, zoaczymy co powiedzą

i co powiedzieli?

u mnie powiedzieli w Plusie, że imei został zablokowany bo gość który wziął tel na abonament nie spłaca go... pech chciał, że ja nabyłam ten telefon w punkcie typu skup-sprzedaż-serwis-akcesoria, a punkt ten się zamknął... i co teraz? szukaj wiatru w polu. Serwisanci twierdzą, że gdyby nie to, że to Samsung S7 to byłoby to do ogarnięcia, ale S7 ma jakieś tam zaawansowane zabezpieczenia i po prostu telefon jest w tej chwili nie do użytku... 

Link to post
Share on other sites

Telefon wrócił po raz kolejny z adnotacją że IMEI zablokowany przez sieć. 

Dziś spradzałem kartę Orange - również przestała działać.

 

 

i co powiedzieli?

u mnie powiedzieli w Plusie, że imei został zablokowany bo gość który wziął tel na abonament nie spłaca go... pech chciał, że ja nabyłam ten telefon w punkcie typu skup-sprzedaż-serwis-akcesoria, a punkt ten się zamknął... i co teraz? szukaj wiatru w polu. Serwisanci twierdzą, że gdyby nie to, że to Samsung S7 to byłoby to do ogarnięcia, ale S7 ma jakieś tam zaawansowane zabezpieczenia i po prostu telefon jest w tej chwili nie do użytku... 

 twój wyświetla jakieś komunikaty, odrzuca sim, cokolwiek? czy tylko "połączenia alarmowe"?

Link to post
Share on other sites

przecież piałem wam 3 posty wyżej

ta sama zasada blokady imei na telefony z wyłudzeń

ktoś bierze na lewe papiery/zaświadczenie i od razu zanosi na skup/lombard 

kase ma, a telefonu nie spłaca

telefon dostaje po czasie blokadę imei i tyle w temacie

 

tak teraz działa to u również nas 

 

Szkoda tylko zrobionych w balona klientów końcowych

 

telefon powinien zaskoczyć  jakąś kartą zagraniczną 

Link to post
Share on other sites

Tommy - zarówno tmobile jak i play twierdzi że nie mają możliwości założenia takiej blokady.

Mój telefon był wzięty na firmę, która prosperuje i ma się dość dobrze, z resztą jestem w kontakcie z jej właścicielem. Twierdzi że nie było nic zgłaszane, rachunki płaci normalnie bo telefon do jego numeru którego normalnie używa. 

 

Konsultant Tmobile zaproponował żeby telefon przynieść do nich, nie bezposrednio do samsunga. Pierwotny właściciel zaproponował że jeśli tmobile będzie robić problem że nie ja jestem na fakturze, on mi pomoże sprawę rozwiązać 

Link to post
Share on other sites

Dziwne, ktoś kupuje telefon na dobrze prosperującą firmę, a potem sprzedaje.

lub

jeśli firma nie jego, to nie wierz, że to drugi telefon, przez 2-3 lata każdy pracownik nosi nowy sprzęt, amortyzacja, US etc. ,

a i szef może spytać, dlaczego masz nokie 9210,a nie S7.

Zwróć ten telefon do właściciela, zobacz czy będzie robił problem.

 

Ciekawostka, to np. firma w której pracuje moja opozycja dogrywa oprogramowanie do pracy i na 100% mimo tej samej

sieci swojej karty sim nie uruchomię w jej telefonie.

Edytowane przez humberto1974
Link to post
Share on other sites

 

 

Dziwne, ktoś kupuje telefon na dobrze prosperującą firmę, a potem sprzedaje.

wytłumacz mi co w tym dziwnego ?

sam tak robię

moja żona robi

znajomi tez

wszyscy mają firmy 

 

dostanę do umowy to na co mi samsung/htc/LG it itd jak używam iphone ?

 

 

 

Zwróć ten telefon do właściciela, zobacz czy będzie robił problem.

 

czytałeś wątek od początku ?

telefon kupiony w komisie, a faktura na właściciela (telefon został sprzedany w komisie po odebraniu od sieci)

z jakiej racji ma zwracac jeśli właścicielem jest ON psiadajacy ten telefon 

Link to post
Share on other sites
  • 2 tygodnie później...

Udało się coś zdziałać? 

 

Nie cytuj całych postów! /jutjub

Tak jak już wyżej wspomniano, okazało się finalnie że telefon jest zablokowany przez operatora, bo pierwszy właściciel nie spłaca rat, najdłużej  telefon działał z kartami orange... stąd też z ostateczną diagnozą zeszło się miesiąc.

Jak odbierałam ostatni raz telefon z serwisu, technik poinformował mnie że kilka dni wcześniej przyszło do nich oficjalne pismo od Samsunga o blokadach i teraz już sprawdzić mogą to jednym kodem wpisując go w telefon.

Obecnie telefon oddałam do komisu gdzie go kupiłam i jest szansa że mi wymienią na inny używany, z tym że ciekawe ile podziała, bo jak widzę już stała atrakcja te blokady...

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...