Elif21 0 Napisano 14 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2017 (edytowane) Witam serdecznie, Może tutaj ktoś będzie w stanie coś podpowiedzieć w naszym trudnym temacie. Telefon został zakupiony na początku września 2016 w salonie Plusa, 3 dni poźniej trafił do komisu i do nas, kupiony jako nowy, do środy 11 stycznia 2017 działał bez problemu z kartą sieci Play. Tego dnia przestał łączyć się z siecią -"tylko połączenia alarmowe", myśleliśmy że karta się może uszkodziła, wymiana na inna nie przyniosła poprawy. Następnego dnia telefon został oddany do serwisu Samsunga na gwarancję, na drugi dzień przyszedł sms że telefon do odbioru i niespodzianka, dostaliśmy telefon w takim samym stanie z adnotacją "telefon zablokowany przez operatora" i informacją że działa z kartą Orange... Pan z uśmiechem na twarzy poradził iść do operatora żeby odblokował. W salonie Plusa konsultanci bardzo pomocni, dzwonili po różnych działach, ale niestety pomóc nie mogą, bo oni blokad nie zakładają, chyba że po zgłoszeniu z policji o kradzieży ale wtedy blokada wygląda inaczej i telefon nie działa w żadnej sieci. Odwiedziliśmy również salon orange, bo tylko z ich kartami działa telefon tak jakby ich blokada była, Panowie poinformowali nas że jak telefon nie był u nich, to nie ma możliwości żeby została założona blokada i zasugerowali tylko że serwis mógł ją wgrać... Kiedyś już czytałam że ktoś po serwisie odebrał telefon z simlockiem, ale czy serwis może coś takiego zrobić? Czy jest możliwość żeby blokada została założona zdalnie? telefon cały czas był użytkowany tylko przez nas od momentu kupna, nikt inny nie miał do niego fizycznie dostępu przed pojawieniem się problemu. Czy jest możliwość sprawdzenia czy simlock jest założony w tym modelu? Gdzie dalej szukać pomocy? Będę wdzięczna za wskazówki, pozdrawiam Renia Edytowane 14 Stycznia 2017 przez Elif21 Cytuj Link to post Share on other sites
chudy131080 14114 Napisano 14 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2017 Wgraj czysty system XEO od Samsunga,może coś pomoże. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Elif21 0 Napisano 14 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2017 Wgraj czysty system XEO od Samsunga,może coś pomoże. bardzo dziękuje za zainteresowanie tematem i radę obawiam się tylko czy nie stracę gwarancji na telefon jak samodzielnie zmienię system? żeby nie było poźniej że to z naszej winy coś się zblokowało. Teraz producenci często kombinują jak się problemu pozbyć... Cytuj Link to post Share on other sites
chudy131080 14114 Napisano 14 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2017 Nie stracisz gwarancji.http://forum.android.com.pl/index.php?/topic/290552-Debranding-Samsung-Galaxy-S7/-S7-edge Cytuj Link to post Share on other sites
Karolskw 0 Napisano 25 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2017 Mam ten sam problem, 11.01.2017 telefon przestał działać z Playem. Działają karty Plus, Tmobile, Orange, a play nie. Wymiana sim, nie pomogła, serwis zasugerował blokadę IMEI, jednak jak to już wyżej wspomniano nie pomaga. Infolinie Samsunga, Play i Tmobile (tam był kupiony) potwierdziła że nie ma możliwości zablokowania tylko jednej sieci. Albo wszystkie albo żadna. Pan z Samsunga zasugerował zakup karty prepaid z play i dołączenie jej do wysyłki do serwisu żeby zobaczyli że jednak nie działa. Czasami pojawia mi się komunikat o braku połączenia lub błędnym kodzie MMI Cytuj Link to post Share on other sites
humberto1974 2 Napisano 25 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2017 Nie wiem jak obecnie, ale tak jak piszecie to wyglądały kiedyś objawy telefonu zablokowanego zdalnie (czyt. zgłoszona kradzież) plus możliwość dodzwonienia się oprócz alarmowych na infolinię sieci która zablokowała telefon, najczęściej Orange. Na waszym miejscu starałbym się zwrócić telefon do komisu, ktoś kręci. Cytuj Link to post Share on other sites
Raffii 18 Napisano 25 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2017 W Samsungu poprzedni użytkownik ma możliwość zablokowania telefonu zdalnie bo przy pierwszym uruchomieniu telefonu zakłada się specjalne konto, które to umożliwia. Nawet jeśli ktoś wyciągnie kartę to były użytkownik ma możliwość zadzwonienia na swój telefon, zobaczenia na mapie gdzie jest, ale wątpię żeby było to związane z blokadą jednego operatora skoro inne karty działają. Cytuj Link to post Share on other sites
Karolskw 0 Napisano 27 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2017 Blokada kradzieżowa wygląda nieco inaczej - tak mi wyjaśnili technicy zarówno w T-mobile (telefon z tej sieci) jak i w Play. Nawet konsultant infolinii Samsung stwierdził że niemożliwe jest zablokowanie telefonu na jedną sieć. Jeśli blokada IMEI to na wszystkie sieci. Pan z Tmobile sprawdził również imei telefonu w bazie skradzionych i telefon jest czysty, w ich "katotece" również nie jest zablokowany. Pan z Samsunga polecił mi kupić kartę prepaid do Play i oddać ją razem z telefonem na serwis, bo ewidentnie winny jest telefon Cytuj Link to post Share on other sites
martencya 0 Napisano 2 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2017 Witam, mam ten sam problem. 11 stycznia Samsung S7 edge z sieci Plus przestał wykrywać mi jakąkolwiek sieć. Wcześniej miałam włożoną kartę z Virgin Mobile - na początku myślałam, że wina karty, wsadziłam więc inne, innych operatorów i to samo - nie działa mi z żadną kartą. Wysłałam telefon do serwisu - odesłali z taką samą wiadomością - Blokada operatora. Plus twierdzi, że nie blokują oni telefonów po numerze imei, że raczej robi takie rzeczy tylko policja w przypadku kradzieży - to o co chodzi i jak to rozwiązać? Operator umywa ręce, Samsung także - telefon za 2,5 tysiąca do kosza? Znaleźliście jakieś rozwiązanie? Proszę o pomoc Jakaś parodia! Cytuj Link to post Share on other sites
droid 1091 Napisano 3 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2017 Proś o wymianę na nowy. Cytuj Link to post Share on other sites
martencya 0 Napisano 4 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2017 (edytowane) Witam serdecznie, Może tutaj ktoś będzie w stanie coś podpowiedzieć w naszym trudnym temacie. Telefon został zakupiony na początku września 2016 w salonie Plusa, 3 dni poźniej trafił do komisu i do nas, kupiony jako nowy, do środy 11 stycznia 2017 działał bez problemu z kartą sieci Play. Tego dnia przestał łączyć się z siecią -"tylko połączenia alarmowe", myśleliśmy że karta się może uszkodziła, wymiana na inna nie przyniosła poprawy. Następnego dnia telefon został oddany do serwisu Samsunga na gwarancję, na drugi dzień przyszedł sms że telefon do odbioru i niespodzianka, dostaliśmy telefon w takim samym stanie z adnotacją "telefon zablokowany przez operatora" i informacją że działa z kartą Orange... Pan z uśmiechem na twarzy poradził iść do operatora żeby odblokował. W salonie Plusa konsultanci bardzo pomocni, dzwonili po różnych działach, ale niestety pomóc nie mogą, bo oni blokad nie zakładają, chyba że po zgłoszeniu z policji o kradzieży ale wtedy blokada wygląda inaczej i telefon nie działa w żadnej sieci. Odwiedziliśmy również salon orange, bo tylko z ich kartami działa telefon tak jakby ich blokada była, Panowie poinformowali nas że jak telefon nie był u nich, to nie ma możliwości żeby została założona blokada i zasugerowali tylko że serwis mógł ją wgrać... Kiedyś już czytałam że ktoś po serwisie odebrał telefon z simlockiem, ale czy serwis może coś takiego zrobić? Czy jest możliwość żeby blokada została założona zdalnie? telefon cały czas był użytkowany tylko przez nas od momentu kupna, nikt inny nie miał do niego fizycznie dostępu przed pojawieniem się problemu. Czy jest możliwość sprawdzenia czy simlock jest założony w tym modelu? Gdzie dalej szukać pomocy? Będę wdzięczna za wskazówki, pozdrawiam Renia Udało się coś zdziałać? Nie cytuj całych postów! /jutjub Edytowane 4 Lutego 2017 przez jutjub Cytowanie całych postów. Cytuj Link to post Share on other sites
-Tommy- 5033 Napisano 4 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2017 to jest tak jak z iphone-ami z UK telefony z wyłudzeń (lewe zaswiadczenia itp) od operatora działają z niektórymi kartami a z niektórymi nie z tymi tanszymi IP z allegro jest tak, że nie działają z żadną siecią na terenie UK a w PL normalnie Cytuj Link to post Share on other sites
Karolskw 0 Napisano 5 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2017 z tym że ja swój telefon sprawdziłem u swojego operatora, u operatora gdzie był kupiony, na policji. Nie figuruje w żadnej bazie. jutro wraca z serwisu, zoaczymy co powiedzą Cytuj Link to post Share on other sites
martencya 0 Napisano 6 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2017 z tym że ja swój telefon sprawdziłem u swojego operatora, u operatora gdzie był kupiony, na policji. Nie figuruje w żadnej bazie. jutro wraca z serwisu, zoaczymy co powiedzą i co powiedzieli? u mnie powiedzieli w Plusie, że imei został zablokowany bo gość który wziął tel na abonament nie spłaca go... pech chciał, że ja nabyłam ten telefon w punkcie typu skup-sprzedaż-serwis-akcesoria, a punkt ten się zamknął... i co teraz? szukaj wiatru w polu. Serwisanci twierdzą, że gdyby nie to, że to Samsung S7 to byłoby to do ogarnięcia, ale S7 ma jakieś tam zaawansowane zabezpieczenia i po prostu telefon jest w tej chwili nie do użytku... Cytuj Link to post Share on other sites
Karolskw 0 Napisano 6 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2017 Telefon wrócił po raz kolejny z adnotacją że IMEI zablokowany przez sieć. Dziś spradzałem kartę Orange - również przestała działać. i co powiedzieli? u mnie powiedzieli w Plusie, że imei został zablokowany bo gość który wziął tel na abonament nie spłaca go... pech chciał, że ja nabyłam ten telefon w punkcie typu skup-sprzedaż-serwis-akcesoria, a punkt ten się zamknął... i co teraz? szukaj wiatru w polu. Serwisanci twierdzą, że gdyby nie to, że to Samsung S7 to byłoby to do ogarnięcia, ale S7 ma jakieś tam zaawansowane zabezpieczenia i po prostu telefon jest w tej chwili nie do użytku... twój wyświetla jakieś komunikaty, odrzuca sim, cokolwiek? czy tylko "połączenia alarmowe"? Cytuj Link to post Share on other sites
-Tommy- 5033 Napisano 7 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2017 przecież piałem wam 3 posty wyżej ta sama zasada blokady imei na telefony z wyłudzeń ktoś bierze na lewe papiery/zaświadczenie i od razu zanosi na skup/lombard kase ma, a telefonu nie spłaca telefon dostaje po czasie blokadę imei i tyle w temacie tak teraz działa to u również nas Szkoda tylko zrobionych w balona klientów końcowych telefon powinien zaskoczyć jakąś kartą zagraniczną Cytuj Link to post Share on other sites
Karolskw 0 Napisano 8 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2017 Tommy - zarówno tmobile jak i play twierdzi że nie mają możliwości założenia takiej blokady. Mój telefon był wzięty na firmę, która prosperuje i ma się dość dobrze, z resztą jestem w kontakcie z jej właścicielem. Twierdzi że nie było nic zgłaszane, rachunki płaci normalnie bo telefon do jego numeru którego normalnie używa. Konsultant Tmobile zaproponował żeby telefon przynieść do nich, nie bezposrednio do samsunga. Pierwotny właściciel zaproponował że jeśli tmobile będzie robić problem że nie ja jestem na fakturze, on mi pomoże sprawę rozwiązać Cytuj Link to post Share on other sites
-Tommy- 5033 Napisano 8 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2017 dziwna sprawa jestem ciekaw co z tego wyniknie Cytuj Link to post Share on other sites
humberto1974 2 Napisano 8 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2017 (edytowane) Dziwne, ktoś kupuje telefon na dobrze prosperującą firmę, a potem sprzedaje. lub jeśli firma nie jego, to nie wierz, że to drugi telefon, przez 2-3 lata każdy pracownik nosi nowy sprzęt, amortyzacja, US etc. , a i szef może spytać, dlaczego masz nokie 9210,a nie S7. Zwróć ten telefon do właściciela, zobacz czy będzie robił problem. Ciekawostka, to np. firma w której pracuje moja opozycja dogrywa oprogramowanie do pracy i na 100% mimo tej samej sieci swojej karty sim nie uruchomię w jej telefonie. Edytowane 8 Lutego 2017 przez humberto1974 Cytuj Link to post Share on other sites
-Tommy- 5033 Napisano 9 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2017 Dziwne, ktoś kupuje telefon na dobrze prosperującą firmę, a potem sprzedaje. wytłumacz mi co w tym dziwnego ? sam tak robię moja żona robi znajomi tez wszyscy mają firmy dostanę do umowy to na co mi samsung/htc/LG it itd jak używam iphone ? Zwróć ten telefon do właściciela, zobacz czy będzie robił problem. czytałeś wątek od początku ? telefon kupiony w komisie, a faktura na właściciela (telefon został sprzedany w komisie po odebraniu od sieci) z jakiej racji ma zwracac jeśli właścicielem jest ON psiadajacy ten telefon Cytuj Link to post Share on other sites
ExTrEmE 1 Napisano 10 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2017 Siemka! Ostatnio spotkal mnie dokladnie ten sam problem tylko w s6edge w pewnym momencie po prostu przestal dzialac zasieg,zero - przywrocenie fabrzycznych nic nie pomoglo odeslalem dzisiaj do serwisu zobaczymy co wymysla Cytuj Link to post Share on other sites
Karolskw 0 Napisano 13 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2017 http://forum.android.com.pl/topic/308535-po-zakupie-okaza%C5%82o-si%C4%99-%C5%BCe-telefon-jest-zablokowany-przez-sie%C4%87-plus-na-wszystkie-sieci-na-terytorium-polski/?page=22 chyba wszystko wyjaśnione Cytuj Link to post Share on other sites
Elif21 0 Napisano 27 Lutego 2017 Autor Udostępnij Napisano 27 Lutego 2017 Udało się coś zdziałać? Nie cytuj całych postów! /jutjub Tak jak już wyżej wspomniano, okazało się finalnie że telefon jest zablokowany przez operatora, bo pierwszy właściciel nie spłaca rat, najdłużej telefon działał z kartami orange... stąd też z ostateczną diagnozą zeszło się miesiąc. Jak odbierałam ostatni raz telefon z serwisu, technik poinformował mnie że kilka dni wcześniej przyszło do nich oficjalne pismo od Samsunga o blokadach i teraz już sprawdzić mogą to jednym kodem wpisując go w telefon. Obecnie telefon oddałam do komisu gdzie go kupiłam i jest szansa że mi wymienią na inny używany, z tym że ciekawe ile podziała, bo jak widzę już stała atrakcja te blokady... Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.