pandaffu 0 Napisano 8 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2017 Witam,Przy lekkim uderzeniu w środek klawiatury laptop się zawiesza. Błąd występuje już od wczoraj kiedy przyleciałem samolotem do Anglii. Dodam jeszcze że przez odprawe przechodziłem 2x w Gdańsku ponieważ samolot miał ogromne opoznienie 24h*, następna odprawa była w Warszawie - może mieć to związek z przeświatlaniem komputera 3x przez tą maszyne na lotnisku?Jesli nie to co może być powodem ?LAPTOP: MSI GE62 6QC Apache Filmik możecie obejrzeć na youtube: Cytuj Link to post Share on other sites
damchmark 28 Napisano 8 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2017 Jeśli chodzi o rentgen to jakieś prawdopodobieństwo jest. Wydaje mi się, że któraś taśma jest poluzowana lub np. kość ram nie siedzi idealnie w slocie i podczas "pukania" w klawiaturę coś przerywa co skutkuje zawieszeniem. To taka teoria. Trzeba by zdjąć klapkę dobrać się do środka i docisnąć wszystkie taśmy, kości ram i wszystko co mogło się poruszyć. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
pandaffu 0 Napisano 8 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2017 A jeśli komputer jest na gwarancji to mogę zaglądać do środka? Cytuj Link to post Share on other sites
marvetick 11 Napisano 8 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2017 A jeśli komputer jest na gwarancji to mogę zaglądać do środka? Jeśli masz klapkę serwisową to pewnie tak (odpowiedź na to pewnie znajduje się w instrukcji). Jednak z tego co widziałem w internecie, to nie ma klapki więc laptop na gwarancję do serwisu. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
pandaffu 0 Napisano 8 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2017 (edytowane) Jeśli masz klapkę serwisową to pewnie tak (odpowiedź na to pewnie znajduje się w instrukcji). Jednak z tego co widziałem w internecie, to nie ma klapki więc laptop na gwarancję do serwisu. Klapka serwisowa jest pod laptopem? Edytowane 8 Stycznia 2017 przez pandaffu Cytuj Link to post Share on other sites
damchmark 28 Napisano 8 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2017 Zwykle tak w twoim przypadku schodzi cały spód. Jeśli nie czujesz się na siłach to wysyłaj na gwarancję skoro takową masz. Bo to może być jakiś szczegół a może być coś poważnego. Tak btw to z forum msi: "Jeżeli chodzi o upgradowanie laptopa pod kątem dołożenia/wymiany dysków twardych oraz zmiana kości pamięci RAM nie powodują utraty gwarancji (wyjątek stanowi seria GS, w których dostęp do slotów pamięci jest utrudniony. W tych modelach MSI nie zaleca indywidualnego montażu modułów pamięci)" 1 Cytuj Link to post Share on other sites
pandaffu 0 Napisano 8 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2017 Gwarancje mam, natomiast jestem w Anglii a gwarancja jest w Polsce. Jest jakaś możliwość wysłania laptopa z zagranicy? I wgl ile trwa proces gwarancji gdzie naprawiają/sprawdzają laptop? BTW, Dzięki, za pomoc Cytuj Link to post Share on other sites
damchmark 28 Napisano 8 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2017 Za granicą obowiązuje roczna gwarancja World-Wide. Co do szczegółów to najlepiej przedzwoń na infolinię MSI tam ci wszystko wyjaśnią. "W wypadku używania laptopa za granicą, obowiązuję 1 roczna gwarancja world-wide, realizowana w najbliższym serwisie MSI." 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.