Ryushey 0 Napisano 8 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2017 (edytowane) Cześć wszystkim. Wczoraj wszystko chodziło normalnie, dziś próbowałem włączyć komputer i najpierw w momencie wpisania pinu do Windowsa 10 ekran zmienił kolor na pomarańczowy i PC zawiesił się. Drugi raz załadowało Windowsa ale ekran do logowania juz się nie pojawił, został czarny ekran. Komputer uruchamia się w trybie awaryjnym. Nie mam pojęcia co mogło się stać. Procesor kręcony na 4,3, ale przywróciłem ustawienia fabryczne BIOSu żeby wykluczyć problem związany z tym. Windows 10 - 64bit i5 4670k GTX 780 MSI Gaming AsRock Z87 Extreme4 XFX TS 550W 80+ Bronze Crucial Ballistix 8GB (2x4GB) DDR3 1600MHz CL9 Unbuffered Thermalright HR-02 Macho Z góry dzięki za sugestie. Wysłane z mojego HTC M8 przy użyciu Tapatalka Edytowane 8 Stycznia 2017 przez Ryushey Cytuj Link to post Share on other sites
sword88 560 Napisano 8 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2017 Karta może żywot kończyć, zobacz czy problem na integrze występuje. Do tego sprawdź napięcia zasilacza i podaj kody błędów windows. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Ryushey 0 Napisano 8 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2017 Dopiero 1,5 miecha temu wróciła z gwarancji, pięknie. Jak mogę znaleźć te błędy? Wysłane z mojego HTC M8 przy użyciu Tapatalka Cytuj Link to post Share on other sites
sword88 560 Napisano 8 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2017 Kliknij przycisk Start. Kliknij polecenie Panel sterowania. Kliknij opcję System i konserwacja. Kliknij folder Narzędzia administracyjne. Kliknij dwukrotnie opcję Podgląd zdarzeń. Co było powodem wysłania karty na GW i co naprawiali? Czy wymienili na nową? Cytuj Link to post Share on other sites
Ryushey 0 Napisano 8 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2017 Komputer nie włączał się wcale kiedy karta była w slocie PCI-E. Odesłali naprawioną. Ale nie dostałem żadnych dokumentów co z tym zrobili, z morele też nie dostałem żadnej informacji co wymienili. Wysłane z mojego HTC M8 przy użyciu Tapatalka Cytuj Link to post Share on other sites
sword88 560 Napisano 8 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2017 Wrzucisz te błędy? Cytuj Link to post Share on other sites
Ryushey 0 Napisano 8 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2017 Wybacz, że późno odpisuję. Dopiero skończyłem testować wszystko. Grafika nie domaga. Na integrze wszystko chodzi, próbowałem ze sterownikami kombinować, tj. odinstalować w trybie awaryjnym, potem instalować, ale Windows chodził do momentu, kiedy karta miała wkręcić się na obroty. Potem znowu się zawieszal i trzeba było powtórzyć operacje jesli znowu miał wejść do pulpitu. Reasumując, GPU wiesza system kiedy zaczyna być obciążona. Zgłosiłem do morele po nr RMA i odeślę jak najszybciej, bo miesiąc gwarancji został. Wysłane z mojego HTC M8 przy użyciu Tapatalka Cytuj Link to post Share on other sites
sword88 560 Napisano 8 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2017 Daj znać jak zakończyła się sprawa i co ją bolało. Cytuj Link to post Share on other sites
Ryushey 0 Napisano 8 Lutego 2017 Autor Udostępnij Napisano 8 Lutego 2017 @sword88 Karta wczoraj wrocila do mnie, niestety nie dostalem informacji co z nia bylo nie tak. Wyglada na to, ze poki co jest ok, 3h pod obciazeniem i nic sie nie dzialo, zobaczymy jak bedzie kiedy dostanie troche bardziej po tylku. Gwarancja do 26.02, wiec musze ja na dniach przycisnac zeby wykluczyc kolejny zonk jak gwarancja minie. Jak bedzie ok, to wystawie na sprzedaz i zmienie na 1070 Zotaca albo Palita GameRock. Do MSI sie juz troche zrazilem po przygodach z ta karta. Pozdrawiam Cytuj Link to post Share on other sites
Alcedo1 168 Napisano 8 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2017 Szkoda, że nie próbowałeś się skontaktować z przedstawiciel MSI w Polsce. Opisz cała sytuację, dodaj też że nie dostałeś informacji co z kartą było nie tak. Dostałeś nową kartę (numery seryjne) czy ślady wskazują na grzebanie przy Twoim egzemplarzu. Cytuj Link to post Share on other sites
Ryushey 0 Napisano 8 Lutego 2017 Autor Udostępnij Napisano 8 Lutego 2017 Jedyne info od sklepu było takie, że karta była naprawiana w serwisie producenta. Najpierw trafiło do sklepu na diagnostykę, a potem oni wysłali to do serwisu. Naklejka z numerami seryjnym jest inna niż ta, którą miałem. Wysłane z mojego HTC M8 przy użyciu Tapatalka Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.