Xadir 0 Napisano 26 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2010 Jakby nie było Acer jest marką najczęściej wybieraną przez Polaków przy zakupie notebooka (dane z 3 kw. 2009) . Extansa by Acer jest produkowana z myślą o użytkownikach zwracających uwagę przede wszystkim na cenę notebooka, następnie na parametry, a na końcu na jego jakość wykonania. Natomiast notebooki Acer kierowane są do ludzi, dla których jakość wykonania ma większe znaczenie. Są droższe i lepiej wykonane niż modele z logiem extansa. Z pewnością obecnie sprzedawane notebooki Acer mają mniejszą awaryjność niż starsze modele. Warto także zwrócić uwagę na notebooki Packard Bell by Acer, widziałem parę modeli i mogę stwierdzić, że stosunek cena do parametry jest na bardzo wysokim poziomie, natomiast jakość wykonania pozostawia wiele do życzenia. Acer ma serwis w Brnie (Czechy). Do tej pory nie spotkałem się z negatywną opinią o nim. Tak samo wygląda serwis w HP w Polsce. Pod warunkiem, że chodzi o biznesową serię i Paviliony DV6. Negatywną stroną serwisu w Brnie jest czas oczekiwania na naprawę laptopa. Zdecydowanie dłuższy niż innych notebooków serwisowanych w Polsce (np. firmy hp) Cytuj Link to post Share on other sites
niewiadowski 0 Napisano 28 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2010 Sam zastanawiam się od pewnego czasu nad serią TimeLine i powiem Wam, że jakoś wykonania jak najbardziej mi odpowiada. Xadir - jaki to jest czas? 7 dni? Podobnie ma HP. Cytuj Link to post Share on other sites
Xadir 0 Napisano 28 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2010 Czas naprawy Acera sięga często 3 tyg, natomiast w przypadku hp średni czas oczekiwania na naprawę to 7 dni. Cytuj Link to post Share on other sites
niewiadowski 0 Napisano 29 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2010 Masz może jakiś wątek na forum albo inną informacje o tych 3 tygodniach. Chętnie poczytam Cytuj Link to post Share on other sites
manioor 2 Napisano 29 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2010 mam extensa 5635zg i za ta cenę nie dostanie się lepszego laptopa. Co do jakości wykonania to ja nie widzę żadnej wady która dyskwalifikowała by tego laptopa. Bardzo dobre zawiasy podtrzymujące ekran, wystarczające głośniki i kamerka, jedyne do czego mogę się przyczepić to kolor/lakier pokrywający laptopa. Jako że gram sporo w WoW'a i trzymam rękę obok touch pad'a ,a pocenie się reki jest nieuniknione to powstały odparzenia, delikatne ale jednak są. Więc teraz należy wybierać w laptopach, albo palcująca się , nie higienicznie wyglądająca powierzchnia albo ładna matowa na której pozostanie odcisk waszej dłoni po dłuższej pracy. Cytuj Link to post Share on other sites
niewiadowski 0 Napisano 29 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2010 Manior, może i na matowej zostają jakieś ślady ręki, ale na pewno nie w takim stopniu jak w przypadku lśniącej powierzchni Cytuj Link to post Share on other sites
Xadir 0 Napisano 29 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2010 W ciągu zeszłego roku, wysłałem na serwis 4 Acery. Średni czas naprawy gwarancyjnej wynosił 2,5 tygodnia. Cytuj Link to post Share on other sites
Bany_krk 200 Napisano 29 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2010 Więc teraz należy wybierać w laptopach, albo palcująca się , nie higienicznie wyglądająca powierzchnia albo ładna matowa na której pozostanie odcisk waszej dłoni po dłuższej pracy. ja wybrałem anodyzowane aluminium Cytuj Link to post Share on other sites
JohnyRambo 221 Napisano 29 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2010 A ja mam od roku Aspire 5735z i nie narzekam. Za 1800zł nic lepszego wtedy nie było: Dual Core T3200 2.0 GHz, 3 GB RAM, 250 HDD, X4500, 15,6" 1366x768. Cytuj Link to post Share on other sites
niewiadowski 0 Napisano 29 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2010 Xadir a ja wysyłałem też kilka i średni czas to 7 dni. Cytuj Link to post Share on other sites
epicom 0 Napisano 21 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 21 Lutego 2010 Mam od kilku lat serie Aspire 1690. Raz był w serwisie (padł hdd) -> sprawna i szybka wymiana. Poza tym trzyma się dzielnie. Obudowa cała, poza tym, że trochę wytarta od rąk w okolicach touchpada. Nie wystarcza mi już pojemność dysku i słaby procek więc niebawem zamierzać kupić nowego i myślę nad Extensą 5630EZ-433G32MN (Intel T4300 3GB 15,4 320GB INT4500 VistaHP + Win7 Home Premium) za 1750zł. Trudno o coś porównywalnego innego producenta. Większość producentów lapków ma w swojej historii jakieś serie-buble. Nawet taki HP - ma nieudane (fabryczne wady) przegrzewające się serie Pavulonów. Jak się dużo czegoś sprzedaje to może i proporcjonalnie częściej słyszy się o awariach. Ja nie odnoszę wrażenia (a pracuję w sklepie ze sprzętem komputerowy i trochę tych lapków się przewija) aby Acer był bardziej awaryjny niż inne marki. A gwara: 2 lata dla osób fizycznych i 1 rok dla firm - potwierdzam. Cytuj Link to post Share on other sites
Nalovp 128 Napisano 3 Marca 2010 Udostępnij Napisano 3 Marca 2010 Mam 2.5 rocznego acerka aspire (dualcore1.73,GF7600,2Gb DDR2)Używany był głównie do gier,teraz tylko do neta. Zdarzao sie mu zawiesic-wystarczyło wyjąc baterię,2 miesiące temu padło dvd. Jak sobie przypomnę ile problemów miałem z MSIGX600 ...acer jest o niebo lepszy. Cytuj Link to post Share on other sites
kkastr 0 Napisano 25 Marca 2010 Udostępnij Napisano 25 Marca 2010 Ja mam wiekowego Acera TravelMate 2400 (Celeron M 1.5 GHz, 256 MB RAM, GMA 900). Kupiłem go jakieś 4 lata temu. W międzyczasie wymieniłem dysk na większy i dorzuciłem trochę RAMu. Właśnie z niego piszę tego posta. Działa bez problemów, a woziłem go często. Wyglądem już nie zachwyca (srebrna farba, modna wtedy na lapkach, poschodziła z rogów obudowy, sporo jest też rys na klapce od zewnętrznej strony). Wyłamały się również plastikowe pręty od kratki wentylatora z boku (mam teraz lepsze chłodzenie;) ). Poza kwestiami estetycznymi obudowa jest trwała, a wnętrzności działają bez żadnych problemów. Wg. mnie Acery nie są gorsze od laptopów innych firm. Cytuj Link to post Share on other sites
Ziaa18 0 Napisano 2 Maja 2010 Udostępnij Napisano 2 Maja 2010 Mam acera aspire 6920g i przez pierwsze 5 miesięcy śmigał jak ta lala lecz potem zaczął się przegrzewać na początku było to mało widoczne i tylko w stresie lecz ostatni miesiąc to już był horror więc wysłałem go do serwisu miesiąc temu. 2 dni temu dostałem wiadomość o ukończeniu naprawy mojego laptopa i został przekazany do wysłania. teraz leży w Katowicach z informacja, że paczka została źle zaadresowana laptop i dobry i możliwe że trafiła mi się wadliwa grafika ale ich serwisu nie zniosę czekać na laptopa miesiąc ? źle go zaadresować? na prawdę porażka z ich strony. nie polecam serwisu acera w brno dno i mogiła Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.