krzyhox 3632 Napisano 23 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 23 Grudnia 2016 (edytowane) Witam , zakupiłem kartę w proline radeon rx 470 i oddałem na gwarancje. Mogę ją odebrać ( pewnie ją naprawili). Moje pytanie brzmi prosto czy mogę się ubiegać o zwrot pieniędzy ? Bo np nie chce mieć naprawianej sztuki albo chociaż wymiana Edytowane 23 Grudnia 2016 przez krzyhox Cytuj Link to post Share on other sites
jarrino 3909 Napisano 23 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 23 Grudnia 2016 Nie, nie możesz... 2 Cytuj Link to post Share on other sites
krzyhox 3632 Napisano 23 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 23 Grudnia 2016 Dobrze rozumiem, ale jeżeli teoretycznie karta drugi raz by się popsuła to wtedy mam prawo na ubieganie się o zwrot pieniędzy ? Czy tylko pozostaje naprawa ? Cytuj Link to post Share on other sites
RastaFaraji 8 Napisano 23 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 23 Grudnia 2016 (edytowane) O zwrot pieniędzy, czyli odstąpienie od umowy, możesz się dobiegać jedynie wtedy kiedy czas trwania procedury reklamacyjnej naraża cię na jakieś niedogodności. Polecam przeczytać ustawę o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej, a szczególnie art. 8 owej ustawy. Edytowane 23 Grudnia 2016 przez RastaFaraji 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Shifted92 10 Napisano 26 Sierpnia 2017 Udostępnij Napisano 26 Sierpnia 2017 po 3ciej nieudanej naprawie masz prawo ubiegać się o zwrot pieniędzy lub wymianę na sprzęt o tej samej wartości, jeśli sklep/serwis/sprzedawca nie ma już na stanie dokładnie tego modelu który reklamujesz Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.