daroslaw48 0 Napisano 30 Listopada 2016 Udostępnij Napisano 30 Listopada 2016 Witam od rana mam problem z moim kontem na Originie.Moja biblioteka jest niewidoczna , i nic nie działa zarówno w przeglądarce i aplikacji. Cały czas mam tylko biały ekran.Próbowałem wszystkiego wyłączałem antywirusa , firewall a nawet przeinstalowałem system.help !!!!!!!!! Link to post Share on other sites
Luszynele 0 Napisano 30 Listopada 2016 Udostępnij Napisano 30 Listopada 2016 Mam dokładnie to samo od rana, myślę że to coś od strony Origin. Link to post Share on other sites
Daniel82 40 Napisano 30 Listopada 2016 Udostępnij Napisano 30 Listopada 2016 To się stało po update, był jakoś wieczorem, dalej tego nie naprawili. Ale niby nie wszystkim tak się dzieje, nie którym działa.U mnie ani strona internetowa Origina, ani aplikacja nie działa(biały ekran), robiłem wszystko w tym reinstalacja aplikacji, czyszczenie cache, czy wyłączanie antywirusa, choć i tak ma dodany wyjątek, nic nie pomaga, u mnie to nie pierwszy raz takie cyrki z tym Originem 10, zawsze pomagała reinstalacja, teraz nic nie pomogło, wysłałem ticketa, czekam, zobaczymy ile czasu to im zajmie. Link to post Share on other sites
daroslaw48 0 Napisano 30 Listopada 2016 Autor Udostępnij Napisano 30 Listopada 2016 Czyli poprostu trzeba czekać ? Link to post Share on other sites
daniel40 6 Napisano 30 Listopada 2016 Udostępnij Napisano 30 Listopada 2016 (edytowane) Dokładnie od dzisiejszej aktualizacji mam ten sam problem. Uruchamiam gry po uruchomieniu Orgin skrótami z pulpitu i działa BF1 itp. Edytowane 30 Listopada 2016 przez daniel40 Link to post Share on other sites
Recommended Posts