Golik91 5 Napisano 8 Listopada 2016 Udostępnij Napisano 8 Listopada 2016 Witam, zakupiłem zasilacz Corsair CX550M w sklepie x-kom. Na stronie sklepu napisano, że gwarancja wynosi 36 miesięcy. Natomiast na stronie producenta 5 lat. Jak wygląda sprawa z gwarancją? Czy przez 3 lata mam gwarancję, że mogę zanieść do sklepu, a po uływie 3 lat wysyłać go do producenta? Czy aby mieć 5 lat gwarancji to muszę rejestrować produkt na stronie tak jak w przypadku zasilaczy od SPC? Niestety nie znam za dobrze j. angielskiego więc nie skontaktuję się z producentem. Natomiast x-kom odpisał mi: Witamy serdecznie, dziękujemy za wiadomość. Uprzejmie informujemy, iż na naszej stronie widnieje informacja odnośnie 36 miesięcy gwarancji. Oczywiście jeżeli informacja odnośnie 5 letniej gwarancji jest podana na stronie producenta zachęcamy do bezpośredniego kontaktu w celu potwierdzenia takiego okresu z producentem. Pozwoli to na uzyskanie szczegółowej odpowiedzi. W razie dodatkowych pytań pozostajemy do dyspozycji. Cytuj Link to post Share on other sites
wasyl1976 85 Napisano 9 Listopada 2016 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2016 Witam,ja kupiłem ostatnio też Corsaira tyle że RMx-a i w innym sklepie (morele) gwarancja na niego jest 10 lat, a z pytaniem jak to wygląda bardziej szczegółowo to dostałem taką odp. ""Witam serdecznie, Przez okres dwóch lat może Pan realizować gwarancję za naszym pośrednictwem. Po tym okresie należy realizować gwarancję za pośrednictwem producenta. " Nie wiem jak to wygląda w x-kom,ale chyba podobnie będzie. Cytuj Link to post Share on other sites
Golik91 5 Napisano 9 Listopada 2016 Autor Udostępnij Napisano 9 Listopada 2016 Dostałem odpowiedź że sklep udziela 3 letniej gwarancji. Po 3 latach nie będzię się opłacało wysyłać do producenta na gwarancje. Czy ktoś z forum korzystał z gwarancji u producenta Corsair ? Chodzi o to jakie są koszty wysyłki, adres do wysyłki. Cytuj Link to post Share on other sites
Han44 655 Napisano 13 Listopada 2016 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2016 http://www.corsair.com/en/support/warranty Co do gwarancji od Corsair masz 5 lat, (kliknij prawym - przetłumacz na polski,to troszkę Ci ułatwi życie)Tam masz opisane co zrobić mi jeszcze podpowiedziano abym zrobił paper clip test http://www.corsair.com/en-us/support/faqs/power-supplies(otwórz stronkę i na dole masz psu paper clip test to musiałem zrobić przed wysyłką, co do kosztów to w moim przypadku płaciłem w jedną stronę, ceny pewnie uległy zmianie ale zawsze w firmie kurierskiej dostaniesz odp co do kosztów danej wysyłki. Co do opłacalności to w moim przypadku opłacało się wysłałem uszkodzony ax650 i dostałem już nowszy model ax760 ale gwarancja jest ta sama co w przypadku pierwszej sztuki, czyli leci cięgiem. Musisz też być zarejestrowany na str Corsair - to moment. Cytuj Link to post Share on other sites
Golik91 5 Napisano 13 Listopada 2016 Autor Udostępnij Napisano 13 Listopada 2016 Byłem w x-kom i pytałem jak to u nich wygląda. Ponoć mają podpisaną umowę z corsair na darmową przesyłkę czy jakoś tak. Zapytałem sprzedawcy co po tych 3 latach. Odpowiedział że problemu nie będą robić i odeślą za mnie, żebym nie ponosił kosztów. Co będzie w praktyce to się okaże.Co do zasilacza to wczoraj zaczął wentylator głośno chodzić (po tygodniu użytkowania. Z przerażenia wyłączyłem na kilka minut komputer. Po włączeniu dalej był głośny ale po 5 minutach już cicho. Od razu napiszę że zaczął być głośny na pulpicie! Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.