Skocz do zawartości

Recommended Posts

Witam,

 

nie wiem, czy to dobry dział forum na ten temat, ale zaryzykuję. Mam duży problem z grą karcianą online - Gwint. Dostałem klucz do zamkniętej bety, ale niestety nie daję rady grać. Podczas rozgrywki wywala mnie z partii z komunikatem "Usługa została przerwana. Proszę sprawdzić połączenie internetowe."

 

Próbowałem już wielu rzeczy, pisałem do supportu, szukałem pomocy na forum gry, itd., niestety nic nie działa. Dziwną sprawą jest to, że nie wywala mnie z gry w całości, tylko z rozgrywki z przeciwnikiem PVP i wrzuca do menu głównego gry. W innych tytułach tego typu (Heartstone, WoT) nie mam tego typu problemów. Czasami zdarzają się "zawiechy" w tych grach, ale po 2-3 sekundach wszystko wraca do normy, a w Gwincie zawsze jest przerwanie gry.

 

Mam internet od UPC, dekoder Horizon, WiFi. W żadnym innym przypadku nie mam problemów z działaniem internetu. Od supportu gry dostałem następującą informację: "Dodatkowo, prosiłbym o upewnienie się że porty wychodzące: HTTP 80 i HTTPS 443 są otwarte. Tak samo lokalne porty 9977 i 9978."

Zrobiłem to w ustawieniach Horizona w zakładce Forwarding, ale nie wiem, czy o to im chodziło.

 

Nie wiem, czy problem leży po mojej stronie (ale na 100% inne osoby grające w Gwinta mają ten sam problem), czy też po stronie serwerów gry.

 

Jeżeli trzeba podać jeszcze jakieś info, uzupełnię. Proszę o pomoc, pozdrawiam.

Link to post
Share on other sites

Spróboj zainstalowac program Hamachi i sprawdź jak działa

Program zainstalowałem, zarejestrowałem się, utworzyłem sieć (chciałem do niej dołączyć, ale oczywiście dostałem komunikat, że nie mogę dołączyć bo stworzyłem siec i już jestem członkiem) i rozumiem że to wszystko, tak? Pytam, ponieważ w menu, gdzie pokazuje mi dostępne połączenia, nadal jest widoczne moje połączenie WiFi i informacja, że jestem połączony. Sprawdziłem też w centrum sieci i udostępniania, i tutaj jest mała zmiana. Tzn. pod moim obecnym połączeniem WiFi pojawiła się nowa sieć: publiczna, połączenie Hamachi, ale jest też komunikat Brak dostępu do internetu. Więc czy na pewno wszystko dobrze zrobiłem? Może pominąłem jakiś krok? Chyba nie muszę pisać, że jestem zielony w tym temacie.

 

Jeżeli chodzi o problem z utrata połączenia w Gwincie, niestety nadal występuje, ale tak jak mówię, może nie do końca skonfigurowałem Hamachi?

 

Mały update dotyczący problemu: rozłączanie następuje z różną częstotliwością w różnych porach. Jednego dnia, w sobotę, gram od 16.00 do 24.00 i na 20 gier rozłącza mnie raz, a następnego dnia w tych samych godzinach na 20 gier rozłącza mnie 19 razy. Żadnego wzoru.

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...