Skocz do zawartości

Recommended Posts

Witam,

 

W ramach zajęć na studiach muszę zaprojektować MOP (Miejsce obsługi podróżnych), chciałbym to wykonać w jakimś programie graficznym. Projekt będzie robiony w skali 1:500 oraz musi zostać wydrukowany na formacie A2.

 

Z początku myślałem o AutoCad, jednak wydaje mi się, że może być to zbyt skomplikowane, dlatego proszę Was o jakieś sugestie dotyczące odpowiedniego (w miarę prostego w obsłudze) programu.

 

Z góry dziękuję i pozdrawiam!

Link to post
Share on other sites

Mało precyzyjnie opisałem zagadnienie, projekt powstaje na papierze, chciałbym go przerysować w programie i wydrukować.

 

Mniej więcej coś takiego, z tym, że wystarczą podstawowe wymiary dróg, miejsc parkingowych, lokali itp

 

http://s2.ifotos.pl/mini/r4jpg_axerwxn.jpg

 

 

Niestety nie mam wiedzy ani doświadczenia z zakresu projektowania, jestem w trakcie poznawania CAD-a ale w bardzo nikłym zakresie (ui, kilka prostych rysunków). Poszukuję programu (o ile w ogóle taki istnieje), w którym ustawiłbym sobie rozmiar obszaru roboczego (A2) i nanosiłbym poszczególne elementy np. prosta droga o szerokości 5m i długości 20m- w programie szerokość 1cm i 5 cm długość.

Link to post
Share on other sites
 

Kroju, Znalazłem coś takiego: http://www.coder.atomnet.pl/mikromap.htm  screeny z programu wyglądają bardzo podobnie do twojego rysunku. Z tego co widze można pobrać DEMO i wypróbować .

 

Jest nawet opcja która pozwoliłaby zeskanować twój rysunek do programu i dalej nad nim pracować więc jęsli nie masz doświadczenia w grafice to mogłoby pomóc;

 

"Praca na rastrach, eksport, import