Skocz do zawartości

Reklamacja karty graficznej MSI N780 TF 3GD5/OC


Recommended Posts

Witam
2016-09-07 zgłosiłem kartę MSI N780 TF 3GD5/OC Gaming 384bit wer. OC przez serwis zgłoszeniowy na stronie morele.
2016-09-15 dostałem numer RMA wraz z danymi do wysyłki. Nadawcą przesyłki był Morele.NET odbiorcą ABC Data S.A
Na etykiecie którą wydrukowałem było napisane,że koszt przesyłki pokrywa nadawca .Niestety ktoś tą kartę za mnie musiał wysłać ja nie mogłem kłopoty zdrowotne .
Nadał ją 2016-09-15 przez Pocztę Polską niestety źle.Opłata poszła na adresata serwis nie odebrał przesyłki karta wróciła do placówki pocztowej w Krakowie gdzie siedzibę ma sklepu Morele .
2016-09-21 Morele otrzymało awizo o mojej paczce .
Gdy poinformowałem ich o tej sytuacji dostałem od nich informację :
Szanowny Kliencie,
Proszę o informację gdy towar wróci do Pana, umówimy kuriera po odbiór.

Taką lub podobna wiadomość dostawałem za każdym razem gdy prosiłem o odebranie karty z poczty .

Jak karta leżała na poczcie moje zgłoszenie reklamacyjne sklep przeniósł do kategorii zamknięte a powód jaki podał to - brak odpowiedzi lub towaru od Klienta

2016-10-10 karta została odebrana z placówki pocztowej przez morele net
Myślałem że w ciągu tygodnia wróci do mnie by ponownie wysłać ją do serwisu nic takiego się nie stało .

2016-10-21 napisałem do nich wiadomość
Proszę o informację czy już wiadomo dlaczego karta nie została do mnie odesłana ?
Odpowiedź sklepu :
Szanowny Kliencie,
Sprawa jest w toku wyjaśniania. Niebawem skontaktujemy się z Panem w celu wysyłki towaru.

2016-10-25 napisałem do nich kolejną 15 wiadomość :co jest konkretnie wyjaśniane .
Odp.
Szanowny Kliencie,
Weryfikowana jest lokalizacja przesyłki. W chwili obecnej ne jestem w stanie podać konkretnej informacji. Przekazałam sprawę do odpowiedniego działu. Czekam na odpowiedź. Jak tylko to nastąpi, przekażę ją Panu.

Do dziś nic nie odpisali, moje pytanie jest takie co mogę zrobić w tej sytuacji. Kiedy mogę do nich napisać ,że nie wywiązali się z terminu 30 dniowego .Gwarancję na kartę mam na 36 miesięcy kończy się 2017-02-10 .

Poniżej umieszczam warunki gwarancji dołączone do karty :
Typ gwarancji - Gwarancja wewnętrzna

:objętych gwarancją wewnętrzną sklepu (Sprzedawcy):
Produkt należy zgłosić poprzez wypełnienie formularza, dostępnego po zalogowaniu się na stronie internetowej właściwego sklepu sprzedawcy, w zakładce „Serwis, reklamacje, zwroty”.
Po zgłoszeniu reklamacji niezbędne informacje oraz adres do dostarczenia produktu zostaną przesłane drogą elektroniczną. Za termin rozpoczęcia procedury reklamacyjnej przyjmuje się moment przyjęcia produktu przez magazyn.
Produkty z gwarancją wewnętrzną (Sprzedawcy) wysyłane są do dystrybutora lub producenta.
Maksymalny termin realizacji reklamacji wynosi 30 dni roboczych. Sposób rozpatrzenia i zakończenia reklamacji (naprawa, wymiana lub zwrot kosztów zakupu) leży po stronie Gwaranta.

pozdrawiam

Link to post
Share on other sites

Jeżeli sklep nie napisał w regulaminie inaczej (na drodze sądowej regulaminy nie stoją ponad prawem), to liczy się data nadania przesyłki na poczcie, przynajmniej w przypadku wszelakich dokumentów. 

 

Co do paczki wygląda jak by sobie ją zgubili :D

Zamiast tyle pisać zadzwoń do nich. Możesz też za około 1.5 miesiąca wysłać im pismo przed sądowe z wezwaniem do zwrotu pieniędzy lub rozpatrzenia gwarancji i zwrotu działającej karty. 

 

No cóż zdarza się pewnie każdemu sklepowi internetowemu coś zgubić, trafiło na ciebie. 

 

Co do nadania paczki tak jak pisał Funkie kartę na gwarancje wysyłasz za własną kasę. 

 

ps: zachowaj dokument potwierdzający odebranie paczki przez sklep.

 

 

Jak by co znawca ze mnie żaden :)

Edytowane przez KotWButach2
Link to post
Share on other sites

Problemem nie jest podejście sklepu tylko Twoja gafa. Wysłałeś za pobraniem - nikt nie odbiera paczek za pobraniem. W ogóle nie musieli tego odbierać tylko by sobie gniła na poczcie pół roku, by Ją tam zmaltretowali i byś się z pocztą sądził o uszkodzenie. Na przyszłość zwracaj uwagę jak wysyłasz.

Link to post
Share on other sites

Wiem że problem jest przez to źle wysłałem .Poinformowałem o tym sklep ,który się zgodził odebrać paczę i zwrócić ją do mnie proponowałem na mój koszt . Wtedy według morele mogę  rozpocząć ponowną procedure reklamacyjną .

Tylko sklep po odebraniu paczki mi jej nie odesłał i obecnie nie wie gdzie ona jest .

Teraz pozostaje mi tylko czekanie  jak by jej nie zwrócili  przez kolejne 1,5 miesiąca to chyba mam prawo żądać  zwrotu pieniędzy lub rozpatrzenia gwarancji i zwrotu działającej karty.

Link to post
Share on other sites
  • 1 miesiąc temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...