enole1 1 Napisano 28 Października 2016 Udostępnij Napisano 28 Października 2016 Witam2016-09-07 zgłosiłem kartę MSI N780 TF 3GD5/OC Gaming 384bit wer. OC przez serwis zgłoszeniowy na stronie morele.2016-09-15 dostałem numer RMA wraz z danymi do wysyłki. Nadawcą przesyłki był Morele.NET odbiorcą ABC Data S.ANa etykiecie którą wydrukowałem było napisane,że koszt przesyłki pokrywa nadawca .Niestety ktoś tą kartę za mnie musiał wysłać ja nie mogłem kłopoty zdrowotne .Nadał ją 2016-09-15 przez Pocztę Polską niestety źle.Opłata poszła na adresata serwis nie odebrał przesyłki karta wróciła do placówki pocztowej w Krakowie gdzie siedzibę ma sklepu Morele .2016-09-21 Morele otrzymało awizo o mojej paczce .Gdy poinformowałem ich o tej sytuacji dostałem od nich informację :Szanowny Kliencie,Proszę o informację gdy towar wróci do Pana, umówimy kuriera po odbiór.Taką lub podobna wiadomość dostawałem za każdym razem gdy prosiłem o odebranie karty z poczty .Jak karta leżała na poczcie moje zgłoszenie reklamacyjne sklep przeniósł do kategorii zamknięte a powód jaki podał to - brak odpowiedzi lub towaru od Klienta2016-10-10 karta została odebrana z placówki pocztowej przez morele netMyślałem że w ciągu tygodnia wróci do mnie by ponownie wysłać ją do serwisu nic takiego się nie stało .2016-10-21 napisałem do nich wiadomośćProszę o informację czy już wiadomo dlaczego karta nie została do mnie odesłana ?Odpowiedź sklepu :Szanowny Kliencie,Sprawa jest w toku wyjaśniania. Niebawem skontaktujemy się z Panem w celu wysyłki towaru.2016-10-25 napisałem do nich kolejną 15 wiadomość :co jest konkretnie wyjaśniane .Odp.Szanowny Kliencie,Weryfikowana jest lokalizacja przesyłki. W chwili obecnej ne jestem w stanie podać konkretnej informacji. Przekazałam sprawę do odpowiedniego działu. Czekam na odpowiedź. Jak tylko to nastąpi, przekażę ją Panu.Do dziś nic nie odpisali, moje pytanie jest takie co mogę zrobić w tej sytuacji. Kiedy mogę do nich napisać ,że nie wywiązali się z terminu 30 dniowego .Gwarancję na kartę mam na 36 miesięcy kończy się 2017-02-10 .Poniżej umieszczam warunki gwarancji dołączone do karty :Typ gwarancji - Gwarancja wewnętrzna:objętych gwarancją wewnętrzną sklepu (Sprzedawcy):Produkt należy zgłosić poprzez wypełnienie formularza, dostępnego po zalogowaniu się na stronie internetowej właściwego sklepu sprzedawcy, w zakładce „Serwis, reklamacje, zwroty”.Po zgłoszeniu reklamacji niezbędne informacje oraz adres do dostarczenia produktu zostaną przesłane drogą elektroniczną. Za termin rozpoczęcia procedury reklamacyjnej przyjmuje się moment przyjęcia produktu przez magazyn.Produkty z gwarancją wewnętrzną (Sprzedawcy) wysyłane są do dystrybutora lub producenta.Maksymalny termin realizacji reklamacji wynosi 30 dni roboczych. Sposób rozpatrzenia i zakończenia reklamacji (naprawa, wymiana lub zwrot kosztów zakupu) leży po stronie Gwaranta.pozdrawiam Cytuj Link to post Share on other sites
Funkie 1189 Napisano 28 Października 2016 Udostępnij Napisano 28 Października 2016 Kartę wyslales za pobraniem ? Najpierw kartę dostarczasz na swój koszt, następnie po uznaniu reklamacji piszesz o zwrot kosztów wysylki(dajesz skan nadania). Morele dopiero kiedy otrzyma kartę rozpocznie procedurę gwarancyjna. Cytuj Link to post Share on other sites
enole1 1 Napisano 28 Października 2016 Autor Udostępnij Napisano 28 Października 2016 (edytowane) Opłata poszła na odbiorcę , dlatego karta wróciła do morele ,który był nadawcą . Sklep odebrał paczkę z poczty 2016-10-10 widać to opcji śledzenie przesyłek . Czy od tej daty może być liczona procedura gwarancyjna. Edytowane 28 Października 2016 przez enole1 Cytuj Link to post Share on other sites
KotWButach2 5 Napisano 28 Października 2016 Udostępnij Napisano 28 Października 2016 (edytowane) Jeżeli sklep nie napisał w regulaminie inaczej (na drodze sądowej regulaminy nie stoją ponad prawem), to liczy się data nadania przesyłki na poczcie, przynajmniej w przypadku wszelakich dokumentów. Co do paczki wygląda jak by sobie ją zgubili . Zamiast tyle pisać zadzwoń do nich. Możesz też za około 1.5 miesiąca wysłać im pismo przed sądowe z wezwaniem do zwrotu pieniędzy lub rozpatrzenia gwarancji i zwrotu działającej karty. No cóż zdarza się pewnie każdemu sklepowi internetowemu coś zgubić, trafiło na ciebie. Co do nadania paczki tak jak pisał Funkie kartę na gwarancje wysyłasz za własną kasę. ps: zachowaj dokument potwierdzający odebranie paczki przez sklep. Jak by co znawca ze mnie żaden . Edytowane 28 Października 2016 przez KotWButach2 Cytuj Link to post Share on other sites
Painz 0 Napisano 29 Października 2016 Udostępnij Napisano 29 Października 2016 Problemem nie jest podejście sklepu tylko Twoja gafa. Wysłałeś za pobraniem - nikt nie odbiera paczek za pobraniem. W ogóle nie musieli tego odbierać tylko by sobie gniła na poczcie pół roku, by Ją tam zmaltretowali i byś się z pocztą sądził o uszkodzenie. Na przyszłość zwracaj uwagę jak wysyłasz. Cytuj Link to post Share on other sites
enole1 1 Napisano 29 Października 2016 Autor Udostępnij Napisano 29 Października 2016 Wiem że problem jest przez to źle wysłałem .Poinformowałem o tym sklep ,który się zgodził odebrać paczę i zwrócić ją do mnie proponowałem na mój koszt . Wtedy według morele mogę rozpocząć ponowną procedure reklamacyjną . Tylko sklep po odebraniu paczki mi jej nie odesłał i obecnie nie wie gdzie ona jest . Teraz pozostaje mi tylko czekanie jak by jej nie zwrócili przez kolejne 1,5 miesiąca to chyba mam prawo żądać zwrotu pieniędzy lub rozpatrzenia gwarancji i zwrotu działającej karty. Cytuj Link to post Share on other sites
KotWButach2 5 Napisano 29 Października 2016 Udostępnij Napisano 29 Października 2016 jak wyżej Cytuj Link to post Share on other sites
enole1 1 Napisano 10 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2016 Reklamacja zakończyła się zwrotem pieniędzy . A czy karta dotarła do serwisu to do tej pory nie wiem , bo do końca listopada byłem informowany , że lokalizują przesyłkę . 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.