piotrek.13 0 Napisano 24 Października 2016 Udostępnij Napisano 24 Października 2016 (edytowane) Dobry wieczór,niestety mam problem z uznaniem gwarancji w Esc.pl i ogólnie traktowaniem klienta przez ten sklep. W skrócie, wysłałem do nich kartę graficzną, ponieważ pewnego dnia po prostu przestała działać. Brak sygnału z jakiegokolwiek złącza. Po miesiącu oczekiwania i po telefonach do nich dowiedziałem się tylko, że "Przyjęcie warunkowe - ryski na laminacie przy PCIE". Po kolejnych 2 tygodniach, kilku mailach i telefonach dostałem zdjęcia owych rys.Otrzymałem 2 zdjęcia:http://i64.tinypic.com/2ilocus.jpghttp://i64.tinypic.com/24c9y0h.jpgDodatkowo zrobiłem małą wizualizację owych rys na laminacie karty:http://i67.tinypic.com/8z39k2.jpgI tu moja konsternacja. Po sprawdzeniu wnętrza obudowy, kompletnie nie widzę elementów o które takie rysy, w tych miejscach mogły powstać.Rysy są równoległe do siebie, nachylone pod kątem ok 10° w odległości ok. 5,5 cm. Takie ich ułożenie sugeruje powstanie ich w tym samym czasie. Dodatkowo poprzez chipsety na karcie graficznej wyklucza, że to był płaski obiekt. Może jakieś 2 elementy? Proszę o opinie, sugestię w jakich okolicznościach mogły one powstać.Dodatkowo raczej wykluczam możliwość zarysowania karty podczas pakowania, jak mi sugeruje Pan z serwisu.Sprawdzałem jeszcze na starej karcie i laminat jest dość trudno zarysować, wymaga to siły i ostrego przedmiotu.Konfiguracja sprzętu: AsRock Z97 Extreme6, Thermalright HR-02 Macho, Palit GTX 970 JeatStream, karta sieciowa TL-WDN4800 wszystko w obudowie Fractal Design R5. Pozdrawiam, PiotrekPrzepraszam jeżeli niewłaściwy dział, może bardziej pasuje do OffTopic? Edytowane 24 Października 2016 przez piotrek.13 Cytuj Link to post Share on other sites
KotWButach2 5 Napisano 24 Października 2016 Udostępnij Napisano 24 Października 2016 Moim zdaniem powinieneś zrobić przed wysyłką zdjęcia karty obok aktualnej gazety lub czegoś. Dwa te rysy są pod radiatorem więc o ile nie zdejmowałeś radiatora a pewnie nie to nie wiem widelcem nie żgałeś. Zawsze możesz skontaktować się z uokik jeżeli jesteś pewien swego. Swoją drogą kiedyś miąłem zażalenie do sklepu że mi czegoś nie zapakowali, otrzymałem od nich film jak paczka jest pakowana . Więc może też nagrywają czynności? Cytuj Link to post Share on other sites
zulugula11 203 Napisano 25 Października 2016 Udostępnij Napisano 25 Października 2016 Już widzę jak wysyłają film z burdelem na serwisie . Cytuj Link to post Share on other sites
piotrek.13 0 Napisano 25 Października 2016 Autor Udostępnij Napisano 25 Października 2016 Raczej wątpię, żeby chcieli się dzielić nagraniem w jakich warunkach jest testowany sprzęt i przechowywany @KotWButach2 Teraz to już trochę za późno, na robienie zdjęć przed wysyłką na przyszłość, ale na przyszłość już będę wiedział. Tak samo, że w większości przypadków lepiej reklamować produkty na zasadach rękojmi, niż gwarancja producenta. I kilka innych rzeczy. Chłodzenia nie wymieniałem, nawet nie próbowałem zdejmować Ogólnie jak włożyłem kartę w czerwcu tamtego roku to nawet jej nie wyjmowałem do września tego roku, czyli momentu w którym przestała działać. Później tylko wyjąłem, przetarłem styki i spróbowałem raz jeszcze włożyć, ale nic to nie pomogło. To zapakowałem w oryginalne pudełko i odesłałem. Sprawę oczywiście zgłoszę do uokiku, tylko chciałem poznać najpierw opinie innych Cytuj Link to post Share on other sites
KotWButach2 5 Napisano 28 Października 2016 Udostępnij Napisano 28 Października 2016 (edytowane) Rok działała, a nie masz może jakiś screenów że karta działała? Co do samych paczek, jak zamawiam coś o znacznej wartości zawsze nagrywam jak ją odpakowuje . By potem nie mogli mi wmówić ale do paczki pakowali my słonia . Swoją drogą daj koneicznie znać co wyszło z UOKIK <-- oni nawet logo nie potrzebują sam ten skrót fajnie wygląda A i jeszcze jedno pokaż może te zdjęcia elektrykowi, bo to nie wygląda jak by naruszone były ścieżki. ALE W TYM TEMACIE ZIELONY jestem . Edytowane 28 Października 2016 przez KotWButach2 Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.