qenobipl 0 Napisano 23 Października 2016 Udostępnij Napisano 23 Października 2016 witam zakupiłem sony 49xd7005 mam go od tygodnia. Jednak zastanawiam się nad zamianą go na philipsa 7101. i myślę czy to dobry pomysł. moje przemyślenia: sony jest niezły . płynne działanie, obraz ok oglądając coś w 4k jest dobrze. równe podświetlenie. czerń akceptowalna. Wszystko działa jednak nie ma hdr ( ma mieć ale nie wiadomo kiedy i czy wogóle) bo coś (nie znam się ma 8bitowe a hdr potrzebuje 10bitowego ) jestem laikiem o element matrycy chodzi. nie mam tyle żeby dołożyć 500zł do sony 49xd8005(HDR+triluminos) obie matryce sony są 50hz :-/ (pasywnie? brak wiedzy) philips: z tego co czytałem zakup philipsa 49pus6561 to wielka loteria , zresztą oglądałem go w sklepie i pani proponując inny tańszy model, powiedziała że każdy z ich egz . wrócił już z gwarancjii. do tego clouding i kiepska czerń. więc myślę żeby zamienić na klasę wyżej na ten 7101. licząc że będzie lepiej z tego co wiem lepsza czerń i lepsza matryca. a kasa ta sama co za sony. i tu pytanie: sony matryce 50hz philips 100hz odczuję różnice . philips ma HDR odczuję różnicę ? boję się zawodności i awaryjności philipsa. czy warto zamieniać . dla 50hz wiecej i hdr które nie wiadomo czy będzie w sony xd7005 .Cena ta sama co philips 49pus7101 (i jeszcze ambilight) Cytuj Link to post Share on other sites
pawelook 6 Napisano 23 Października 2016 Udostępnij Napisano 23 Października 2016 W tv 100hz to raczej minimum. Brak równego podświetlenia maja tez tv za 6k. Sony ma 60hz i direct led. Philips 120hz i edge led. Jak ci odpowiada ten soniak to po co wymieniać. Mam 55pus6561/12 i Panasonic TX-47AS650E i na drugim szybkie sceny wyglądają lepiej. Aha kalibracja obowiązkowa. Cytuj Link to post Share on other sites