Skocz do zawartości

Komputer tylko do CS:GO 3000zł


Recommended Posts

  • Zastosowanie komputera : Gra CS:GO

  • Maksymalna kwota : ~3000zł (jeśli nie ma takiej potrzeby wolałbym wydać mniej)

Kiedy zamierzam kupić komputer? : Jak najszybciej,

Których części potrzebuję : Jednostka centralna

Czy będę podkręcać sprzęt? : Jasne,

Rozdzielczość mojego monitora i model : BenQ XL2411Z, FHD,

Specjalne wymagania : Cisza, proc raczej i5(idealny do gier?) chciałbym zestaw z kartą graficzna oraz zestaw bez karty (obecnie mam gt740 i wydaje mi sie że do csa chyba nie trzeba wiecej co?) dysk SSD mile widziany, jak grafika to tylko geforce prosze 

Części z poprzedniego komputera (konkretne modele) :

GeForce GT740

i3 550 @ 3,20 ghz

Gigabyte H55M-S2

4GB ram ddr3

Komputer był zakupiony około 4-5lat temu, tylko grafike zmieniłem z gtsa 450 na gt740.

Własna propozycja zestawu : -ogólnie nie znam się na składaniu ani trochę więc nie bierzcie pod uwagę mojej propozycji :P (i5 6600k skylake 3,5ghz, kingstor hyperx fury 8gb ddr4 2133mhz, asus maximus ranger z170, + moja gt740, jakis ssd 240gb, jakis zasilacz oraz obudowa wyciszająca)

Inne : - serdecznie dziękuje za pomoc :) pc bedzie uzywany tylko do csa:go 

Edytowane przez focus1k
Link to post
Share on other sites

Intel Core i5-6402P /2.8GHz, 6MB, LGA1151, BOX/

AsRock H170 Pro4/Hyper /intel H170, DDR4, LGA1151/

SilentiumPC Fortis 3 HE1425

GoodRam 8GB (2x4GB) 2133MHz CL15

GoodRam Iridium PRO 240GB SATA3 (560/530MB/s)

Corsair CX450M 450W 120mm Bronze Semi-Modularny

SilentiumPC Pax M70 Pure Black (b/z)

 

2455 zł + Kod na darmowe złożenie i wysyłkę do wpisania w komentarzu do zamówienia: X98TY2AZ + dostawa