Brusu10 0 Napisano 11 Października 2016 Udostępnij Napisano 11 Października 2016 1.Konfiguracja komputera: Mobo - MSI H110M, zasilacz - Antec VP-PC 500W, procesor I5 - 6500, ram - 8 GB ddr4, k. graficzna - Geforce GTX 1060, dysk - Seagate 500 GB. 2.System operacyjny: Windows 7 64 bit 3.Zmiany wprowadzone w systemie i sprzęcie przed wystąpieniem kłopotów: Brak. 4.Używany program antywirusowy: Avast 5.Wykonane czynności w celu naprawy problemu: Aktualizacja sterowników karty graficznej. 6.Informacje dodatkowe: Włączając rano komputer po ekranie "Zapraszamy" jest czarny ekran i kursor. Po włączeniu menadżera urządzeń zauważyłem nieznany proces: gF2F8.tmp.exe, zamykając ten proces, normalnie pojawia się pulpit i wszystko wraca do normy, jednak trzeba wykonywać tę czynność przy każdym włączeniu komputera. Cytuj Link to post Share on other sites
Gość paprykarz Napisano 11 Października 2016 Udostępnij Napisano 11 Października 2016 Infekcja zapodaj kompowi penicyline jakąś. Komp złapał wirusa i kicha. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Brusu10 0 Napisano 11 Października 2016 Autor Udostępnij Napisano 11 Października 2016 Przeczyszczenie AdwCleaner'em nic nie pomogło. Cytuj Link to post Share on other sites
Gość paprykarz Napisano 11 Października 2016 Udostępnij Napisano 11 Października 2016 Użyj lepszego softu do zabicia tego rootkita. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Brusu10 0 Napisano 11 Października 2016 Autor Udostępnij Napisano 11 Października 2016 Jakiego na przykład? Zawsze AdwCleaner był lekiem na wszystko. Cytuj Link to post Share on other sites
Gość paprykarz Napisano 11 Października 2016 Udostępnij Napisano 11 Października 2016 (edytowane) https://support.kaspersky.com/pl/viruses/disinfection/5350#block1 http://www.adlice.com/download/roguekiller/ Edit : Avast u mnie jest na równi z Microsoft security Essentials oraz Microsoft Defender = brak ochrony całkowity. Edytowane 11 Października 2016 przez paprykarz 1 Cytuj Link to post Share on other sites
LemsonKJ 1 Napisano 16 Października 2016 Udostępnij Napisano 16 Października 2016 Rozwiazales juz problem? Jezeli nie to po uruchomieniu systemu odpal menadżera zadan, zobacz czy jest tam proces Explorer.exe ,jezeli jest to go wyłącz a następnie uruchom->Explorer.exe i powinno byc ok, a w ostateczności przywroc system jesli tego nie robiłeś 1 Cytuj Link to post Share on other sites
damchmark 28 Napisano 16 Października 2016 Udostępnij Napisano 16 Października 2016 Do skanowania lepiej użyć antiwirusa odpalanego z pendrive (tak samo jakbyś instalował windowsa). Takie oprogramowanie można pobrać ze strony producenta np. https://www.eset.com/int/support/sysrescue/ . Zwykle trwa to dość długo w zależności ile masz danych na dysku. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Dayan 12 Napisano 16 Października 2016 Udostępnij Napisano 16 Października 2016 Mnie zawsze ratowało użycie ComboFix. Ze swojej strony bardzo polecam. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Brusu10 0 Napisano 18 Października 2016 Autor Udostępnij Napisano 18 Października 2016 Problem już rozwiązany. Dałem logi do czyszczenia i już jest ok. Rozwiazales juz problem? Jezeli nie topo uruchomieniu systemu odpal menadżera zadan, zobacz czy jest tam proces Explorer.exe ,jezeli jest to go wyłącz a następnie uruchom->Explorer.exe i powinno byc ok, a w ostateczności przywroc system jesli tego nie robiłeś Przywrócenie systemu było pierwszą rzeczą jaką zrobiłem, ale o dziwo nic nie pomogło. Dzięki za odpowiedzi. Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.