Skocz do zawartości

Recommended Posts

witam mam problem z dyskiem twardy a dokładnie w dysku wyskoczył błąd "Reallocated Sector Count",i chce oddać dysk na gwarancje.Dysk kupiłem  w komputroniku 12.12.2012 i dodatkowo dokupiłem 1 rok gwarancji,czyli mam gwarancje do 1.11.2016 tak pisze na stronie WD.A STATUS gwarancji pisze ''Koniec ograniczonej gwarancji'' co oznacza ''Gwarancja dla tego produktu wygasła. Nie możemy zaproponować żadnych usług dla tego produkty w tej chwili.'' i co mam teraz z tym fantem zrobić ? Iść z tym do komputronika ? 

 

Link to post
Share on other sites

zalewać mailami aż zrozumieją 

Ja raz wykupiłem ubezpieczenie z przedłużeniem w komputroniku na słuchawki ( nie pamiętam firmy, ale dzięki nim już nigdy nic nie będę ubezpieczać ), pech chciał że 2 lata i 2 dni po zakupie rozwaliły mi się nausznice ( więc pytam się w komputroniku, oni mi mówią abym do firmy ubezpieczeniowej ( bo teraz już jest przedłużenie ), miesiąc mailowania z firmą i nic, kompletnie nic, mimo że mówiłem że wymieniają od ręki itp. Później sam wysłałem maila do JBL, poprosili o dane i zdjęcia, po tygodniu dostałem nowe nausznice, nawet słuchawek nie musiałem wysyłać :D wszystko oczywiście darmowo  )     

Więc jesteś pewien, że to przedłużenie było od WD, nie jakiejś firmy ubezpieczeniowej ?  

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...