Skocz do zawartości

piękny wizualnie zestaw do 15.000zł - montaż filmów z GoPro Hero 4 Black


Recommended Posts

Witam wszystkich i z góry serdecznie dziękuję za okazaną pomoc

Jestem totalnym laikiem jeśli chodzi o składanie komputerów. Do tej pory zawsze kupowałam gotowy pc, ale bardzo denerwuje mnie, że żaden z nich nie daje rady z moimi potrzebami :(  /zawieszają się i cały przygotowany powycinany materiał do montażu filmu nieuchronnie znika… (procesor i5)/.

Zanim zaczęłam Wam zawracać głowę, przysięgam że podszkoliłam się ile dałam radę. Jest więc ze mną dużo lepiej niż na początku, ale wybaczcie jeśli strzelę jakąś głupotę lub proponowany zestaw będzie bez sensu.

Przepraszam za może rozbudowany post, ale strasznie zależy mi na wzajemnym zrozumieniu, tak abym nie wyrzuciła pieniążków w błoto :)

 

Do rzeczy:

  • Zastosowanie komputera: Hobbystyczny montaż filmów nagranych kamerką GoPro Hero 4 Black, sporadycznie w rozdzielczości 4K. Filmy w Full HD będą mogły mieć nawet coś pod godzinę długości (surowy materiał około 8 godzin), te w 4K najwyżej 10 minut (surowizna około 45 minut – co daje objętościowo około 60GB materiału), i będę to robiła rzadziej, tam gdzie taka rozdzielczość ma sens. GoPro ma nawet przyjemny program do obróbki, ale chciałabym kupić Adobe Premiere Elements – czyli coś co totalnemu nieprofesjonaliście chyba powinno w zupełności wystarczyć :)  Poza tym standard – czyli przeglądanie internetu :)
  • Maksymalna kwota :  15.000zł – to taka w miarę stabilna górna granica, coś z czym się godzę, ale jeśli bez straty dla moich hobbystycznych zapałów do montażu filmów potraficie zaproponować mi coś w granicach 12.000zł – to będę najbardziej zadowolona
  • Kiedy zamierzam kupić komputer? : w listopadzie
  • Których części potrzebuję : wszystko, co wymieniam w zestawieniu poniżej (monitor, oprogramowanie, nawet myszkę)
  • Czy będę podkręcać sprzęt? :  Nie, bo się na tym kompletnie nie znam, jak złożę to nie będę tykać środka żeby nie popsuć :)