Skocz do zawartości

Jak serwis esc.pl traktuje nasze karty


Recommended Posts

OSTRZEGAM przed serwisem esc.pl ! Wysłałem do nich GTX1070 po tygodniu zwrócili naprawioną kartę która wygląda jak siedem nieszczęść - na obudowie i backplate są rysy i przetarcia, na karcie którą wysłałem z fabryczną folią którą nawet nie wiadomo w jakim celu zdjęli. Napisałem że oczekuje wymiany to łaskawie nawet nie odpisali, zadzwoniłem dzisiaj do nich to na pytanie dlaczego, dostałem odpowiedź: a co Pan chciał byśmy Panu odpisali? Żenujące. Karta za ponad dwa tysiące, a wygląda jak śmieć. Podobno wysłali do serwisu Palita (który z posiadanych przeze mnie informacji znajduje się w Honk Kongu, więc ciekawe, że kartę wysłali, naprawili i odesłali w 4 dni robocze) i nic z tym nie zrobią. Jest możliwość odwołania się? Jak można to ugryźć?

Link to post
Share on other sites

 już był temat jak sprzedali kartę jakąś wadą. Unikajcie takiego sklepu. Niska cena owszem, ale warto dopłacić parę groszy i kupić w lepszym sklepie. Zawsze kupuję w morele albo x-kom. 

 

Ten esc.pl to jeden wielki żart, a nie sklep komputerowy.

 

Trzeba było skorzystać z prawa rękojmi. Nie gwarancji. W przypadku rękojmi to sklep odpowiada, a nie producent.  Sklep ma 14 dni w przypadku rękojmi. Albo wymiana  albo zwrot kasy. 

Link to post
Share on other sites

Zgłoś rękojmię. Jak będą robić problemy to idź do rzecznika. W pierwszym roku to na sprzedawcy ciąży udowodnienie, że wady nie było w momencie zakupu. Uszkodzenia mechaniczne z ich strony się też pod to łapią - taka sprawa jest dla nich automatycznie przegrana w sądzie.

Link to post
Share on other sites

Zgłoś rękojmię. Jak będą robić problemy to idź do rzecznika. W pierwszym roku to na sprzedawcy ciąży udowodnienie, że wady nie było w momencie zakupu. Uszkodzenia mechaniczne z ich strony się też pod to łapią - taka sprawa jest dla nich automatycznie przegrana w sądzie.

Jesteś tego pewien? Napisałem już do rzecznika praw konsumenta, czekam co oni poradzą.

 

Trochę odbiegając od tematu to jak to się w ogóle ma w przypadku kupienia płyty głównej z powyginanymi pinami od osoby prywatnej? Też musi udowodnić, ze wysłał towar bez wady? Mam właśnie kolejną patologiczna sytuację i powoli się zniechęcam do tej mojej zmiany sprzętu na lepszy....

Edytowane przez pietrrokov
Link to post
Share on other sites

W przypadku osoby prywatnej obowiązuje rękojmia na wady, o których przed zakupem sprzedawca nie poinformował.

Raczej chodzi mi o fakt kto musi udowodnić czy piny były wygięte, bo podejrzewam, że sprzedawca nie ma zdjęcia socketu przed wysyłką skoro nie umieścił nawet żadnych zdjęć na aukcji.

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...