pietrrokov 122 Napisano 15 Września 2016 Udostępnij Napisano 15 Września 2016 OSTRZEGAM przed serwisem esc.pl ! Wysłałem do nich GTX1070 po tygodniu zwrócili naprawioną kartę która wygląda jak siedem nieszczęść - na obudowie i backplate są rysy i przetarcia, na karcie którą wysłałem z fabryczną folią którą nawet nie wiadomo w jakim celu zdjęli. Napisałem że oczekuje wymiany to łaskawie nawet nie odpisali, zadzwoniłem dzisiaj do nich to na pytanie dlaczego, dostałem odpowiedź: a co Pan chciał byśmy Panu odpisali? Żenujące. Karta za ponad dwa tysiące, a wygląda jak śmieć. Podobno wysłali do serwisu Palita (który z posiadanych przeze mnie informacji znajduje się w Honk Kongu, więc ciekawe, że kartę wysłali, naprawili i odesłali w 4 dni robocze) i nic z tym nie zrobią. Jest możliwość odwołania się? Jak można to ugryźć? Cytuj Link to post Share on other sites
droid 1091 Napisano 15 Września 2016 Udostępnij Napisano 15 Września 2016 już był temat jak sprzedali kartę jakąś wadą. Unikajcie takiego sklepu. Niska cena owszem, ale warto dopłacić parę groszy i kupić w lepszym sklepie. Zawsze kupuję w morele albo x-kom. Ten esc.pl to jeden wielki żart, a nie sklep komputerowy. Trzeba było skorzystać z prawa rękojmi. Nie gwarancji. W przypadku rękojmi to sklep odpowiada, a nie producent. Sklep ma 14 dni w przypadku rękojmi. Albo wymiana albo zwrot kasy. Cytuj Link to post Share on other sites
piterrrxd 2308 Napisano 15 Września 2016 Udostępnij Napisano 15 Września 2016 Zgłoś rękojmię. Jak będą robić problemy to idź do rzecznika. W pierwszym roku to na sprzedawcy ciąży udowodnienie, że wady nie było w momencie zakupu. Uszkodzenia mechaniczne z ich strony się też pod to łapią - taka sprawa jest dla nich automatycznie przegrana w sądzie. Cytuj Link to post Share on other sites
pietrrokov 122 Napisano 15 Września 2016 Autor Udostępnij Napisano 15 Września 2016 (edytowane) Zgłoś rękojmię. Jak będą robić problemy to idź do rzecznika. W pierwszym roku to na sprzedawcy ciąży udowodnienie, że wady nie było w momencie zakupu. Uszkodzenia mechaniczne z ich strony się też pod to łapią - taka sprawa jest dla nich automatycznie przegrana w sądzie. Jesteś tego pewien? Napisałem już do rzecznika praw konsumenta, czekam co oni poradzą. Trochę odbiegając od tematu to jak to się w ogóle ma w przypadku kupienia płyty głównej z powyginanymi pinami od osoby prywatnej? Też musi udowodnić, ze wysłał towar bez wady? Mam właśnie kolejną patologiczna sytuację i powoli się zniechęcam do tej mojej zmiany sprzętu na lepszy.... Edytowane 15 Września 2016 przez pietrrokov Cytuj Link to post Share on other sites
drVanSteiner 12537 Napisano 15 Września 2016 Udostępnij Napisano 15 Września 2016 W przypadku osoby prywatnej obowiązuje rękojmia na wady, o których przed zakupem sprzedawca nie poinformował. Cytuj Link to post Share on other sites
MiSkoF 13 Napisano 15 Września 2016 Udostępnij Napisano 15 Września 2016 piny to mały pikuś ... gorzej jak by jakiś brakło Na to wychodzi że nieumiejętnie ktoś zakładał albo ściągał tam procka Na YT był fakny poradnik jak bezpiecznie taką usterkę usunąć Cytuj Link to post Share on other sites
pietrrokov 122 Napisano 15 Września 2016 Autor Udostępnij Napisano 15 Września 2016 W przypadku osoby prywatnej obowiązuje rękojmia na wady, o których przed zakupem sprzedawca nie poinformował. Raczej chodzi mi o fakt kto musi udowodnić czy piny były wygięte, bo podejrzewam, że sprzedawca nie ma zdjęcia socketu przed wysyłką skoro nie umieścił nawet żadnych zdjęć na aukcji. Cytuj Link to post Share on other sites
drVanSteiner 12537 Napisano 15 Września 2016 Udostępnij Napisano 15 Września 2016 Sprzedawca musi udowodnić, że sprzedał towar bez wad. Cytuj Link to post Share on other sites
mulator 3172 Napisano 15 Września 2016 Udostępnij Napisano 15 Września 2016 Tak, domniemanie że sprzęt był wadliwy w chwili zakupu dotyczy tylko reklamacji złożonej do roku od zakupu. Później to kupujący musi udowodnić że usterka nie powstała z jego winy. Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.