Skocz do zawartości

[Star Wars] Hi-endowe demo pokazowe na Unreal Engine 4


Recommended Posts

News już trochę stary, ale może komuś się przyda.
https://80.lv/articles/star-wars-scene-production-in-ue4/

Paru pasjonatów pierwszego filmu Star Wars podzieliło się darmowym demem pokazowym stworzonym na Unreal Engine 4, które stworzyli w wolnym czasie. Można sobie pobrać i potestować szybkość kart graficznych :) Demo jest naprawdę wymagające, zwłaszcza w Ram i VRam oraz przy największej perełce dema - mega-detalicznym modelu Millenium Falcon, którego LOD mogą się powstydzić nawet "modelarze" czołgów w World of Tanks. Przy nim ich czołgi wyglądają jak model amunicji do "szoguna" w nowym Doomie.

Twórcy zalecają minimum 16 GB Ram i 4 GB VRam, ale u mnie jak narazie największe zużycie jakie widziałem to 7,5 GB Ram i 4 GB VRam, także przy 8 GB chyba też powinno być ok. Można sobie poustawiać różne opcje jakości grafiki.

UWAGA: po kliknięciu "PLAY" w menu startowym ma się wrażenie że komputer się zawiesił, ale ktoś kto wcześniej raczył przeczytać pełen błędów tekst pod "NOTES" nie powinien się tym przejąć.

W linku wyżej dużo szczegółów technicznych o procesie powstawania i tworzenia. Tamże linki do pobrania.
Demo zawiera również oryginalną muzykę Johna Williamsa, więc naprawdę można się tam poczuć jak na filmie. Można też znaleźć ukryte pomieszczenie z drugą bronią. IMO przydałaby się opcja wyłączenia widoku broni, bo tylko przeszkadza.

Screen z menu:
http://orig09.deviantart.net/2e36/f/2016/256/9/e/ue4game_win64_shipping_2016_09_12_20_38_40_660_720_by_reznor666-dahjkuf.jpg
 
A tutaj perełka całego dema i 42 FPS przy Max ustawieniach i GTX970:
http://orig03.deviantart.net/e53c/f/2016/256/6/3/ue4game_win64_shipping_2016_09_12_21_11_57_750_720_by_reznor666-dahjmdh.jpg

Edytowane przez ReznoR
Link to post
Share on other sites

Niewiem jak z Athlonem, ale uruchomiłem demo przy i7 na planie 1,7 GHz, i nie zauważyłem żadnego ograniczenia FPS względem 4,6 GHz. Użycie CPU jest najczęściej między 13-25% czyli 1-2 rdzenie.
Jedyne co, to znacznie wydłużył się czas pierwszego ładowania oraz widać jak modele i pomieszczenia zaczynają się wczytywać w tle, np. wchodzi się do hangaru z Falconem a tu pustka. ;) dopiero po chwili się pojawia.

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...