TworzyQ 0 Napisano 6 Września 2016 Udostępnij Napisano 6 Września 2016 Cześć, widziałem że taki problem pojawił się jakiś rok temu ale raczej nie został rozwiązany. Sytuacja wygląda tak, po około 5 minutach gry w CS:GO zrywa połączenie z serwerem (pomimo, że internet działa przez cały czas bez zarzutu), podobnie jest z TeamSpeak'iem 3 (też mnie wyrzuca i czasem łącze się od razu a czasem nie. Zapora systemu on/off - bez różnicy Antywirus on/off - bez różnicy Router zresetowany, dostawca lokalny - światłowód. Sprawdziłem na moim komputerze inne konto steam i jest ten sam problem, ale sprawdziłem też inny komputer - laptop na wifi i na kablu z mojego routera i ten błąd się nie pojawia, więc to ewidentnie kwestia mojego komputera... Dodam ze gram w LoL'a bez lagów pingów itp - gra działa idealnie. Proszę o pomoc Link to post Share on other sites
vicodin 479 Napisano 6 Września 2016 Udostępnij Napisano 6 Września 2016 Jaką masz kartę sieciową, płytę główną, system? Sterowniki aktualizowałeś, masz wyłączone oszczędzanie energii dla sieciowki w menadżerze urządzeń? Link to post Share on other sites
TworzyQ 0 Napisano 7 Września 2016 Autor Udostępnij Napisano 7 Września 2016 Sprzet mam dosc leciwy. Karta sieciowa zintegrowana plyta glowna Asus p5q Deluxe Win 7, oszczędzanie sprawdzę jak wrócę do domu sterowniki zaktualizowane. Oszczędzanie wyłączyłem - problem pozostał. Kolega z pracy wspominał coś o portach? Jakieś propozycje? Link to post Share on other sites
vicodin 479 Napisano 7 Września 2016 Udostępnij Napisano 7 Września 2016 http://www.marvell.com/support/downloads/search.do Sprawdź, czy masz ostatnia wersję sterowników. Zobacz to Under "Device Manager / Network adapters / Marvell . . . / Advanced" tab: Energy Star: Disabled Wake From Shutdown: Off Wake-Up Capabilities: None Masz tak, jeśli nie zmien i przetestuj. Link to post Share on other sites
TworzyQ 0 Napisano 11 Września 2016 Autor Udostępnij Napisano 11 Września 2016 Zaktualizowałem, ustawiłem jak sugerowałeś i błąd się powtórzył Dzisiaj testowałem inny komputer ale tym razem stacjonarny i problem też wystąpił ! Dlatego doszedłem do wniosku ze problemem może jednak być router, i udało mi się ten problem rozwiązać poprzez port forward. na podstawie tego filmu, https://portforward.com/router.htm oraz tej strony musiałem przekierować porty do CS'a Temat do zamknięcia Link to post Share on other sites
Recommended Posts