Skocz do zawartości

Lenovo y700-15 i kilka pytan


Recommended Posts

Witam, w tym temacie chcę wam zadać kilka pytań bo sam jestem laikiem a wierzę w wasze doświadczenia.
Chcę kupić tego laptopa
http://www.x-kom.pl/p/272045-notebook-laptop-156-lenovo-y700-15-i5-6300hq-8gb-1000-gtx960m-fhd.html

http://www.x-kom.pl/p/285026-notebook-laptop-156-lenovo-y700-15-i5-6300hq-8gb-1000-gtx960m.html#specification < dostepny na magazynie, ale roznia sie praktycznie niczym waznym (chyba)
1. Dlaczego na tej samej stronie są chyba identyczne laptopy a cena różni się
2. Czy jeśli kupię laptopa bez systemu i bez napędu optycznego to jak mam zainstalować system.
3. Czy warto kupić win 7( LUBIE ten system), czy iść w coś nowszego bo będzie lepiej chodzić.
4. Czy później można w tym komputerze wymienić ten dysk 1000gb na 256 ssd?
5. Jeśli Windows 7 to dlaczego Home Premium albo Professional

Edytowane przez szymek97
Link to post
Share on other sites

1. Patrz na wyposażenie tj.Ile ramu jaka karta graficzna procesor,dysk itp. bo laptop może się tak samo nazywać, ale w środku może być inne podzespoły

 

2.System może zainstalować z USB ze specjalnie przygotowanym systemem tzw. bootowalnym poszukaj na necie.

 

3. 7 jest ok 10 wg. mnie  jeszcze lepsza zależy od ciebie co wybierzesz, ale i tak obecnie lepiej mieć już 10tkę z racji tego, że pewne programy i gry tego wymagają lub mogą wymagać w przyszłości.

 

4. w tym laptopie możesz dołożyć ssd m.2 i wymienić hdd na ssd.

 

5. Dla użytku domowego raczej nie patrz na to bardziej czy wersja 32 czy 64 bit

Link to post
Share on other sites

1. Właśnie ze gpu, cpu, ram itp. Były takie same dlatego mnie zdziwiło

5. A lepiej właśnie 32 czy 64 brać jeśli chce grać/przeglądać Internet

 

Dodatktowo zapytam czy może macie lepsze pro1. pozycje w tej cenie

 Popatrz czy czasem inne nie mają litery Y przed 700 bo to jest inny laptop

 jak zainstalujesz 32 a będziesz miał np wersje z 8 gb ramu to lipa.  do tego musisz mieć 64 bit.