SenzZe 6 Napisano 17 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 17 Sierpnia 2016 Witam Od jakiegoś już dłuższego czasu zajmuje się amatorsko obróbką video z gier, robię to bardziej dla zabawy. Ostatnio skleiłem takie Fragmovie z cs'a, jeśli macie czas powiedzcie co o nim sądzicie, co mógłbym poprawić, zmienić itp gdyż za niedługo biorę się za kolejny projekt i chciałbym by był lepszy niż ten Cytuj Link to post Share on other sites
wojmaj22 11 Napisano 17 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 17 Sierpnia 2016 przydałby się celownik czasami bo wygląda jakbyś miał aima Cytuj Link to post Share on other sites
pawel123t 642 Napisano 19 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2016 1. Dodaj celownik 2. Dźwięk po zabójstwie - padania jakoś mi nie podchodzi 3. Muzyka chyba zbyt monotonna Poza tym jakość, tryb cinema, wykonanie, pomysły na ujęcia super Jakich programów używałeś do obróbki? Cytuj Link to post Share on other sites
piotr7543 101 Napisano 21 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 21 Sierpnia 2016 masz lepszy montaż niż większość zagrajmerów na yt Cytuj Link to post Share on other sites
SenzZe 6 Napisano 22 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 22 Sierpnia 2016 (edytowane) 1. Dodaj celownik 2. Dźwięk po zabójstwie - padania jakoś mi nie podchodzi 3. Muzyka chyba zbyt monotonna Poza tym jakość, tryb cinema, wykonanie, pomysły na ujęcia super Jakich programów używałeś do obróbki? Dźwięk po zabójstwie co masz na myśli dokładnie? Muzykę wybierał facet dla którego to robiłem, aczkolwiek do Fragmov'a wg mnie się nadaje idealnie. Robiłem to w AAE, natomiast audio sklejone w Vegasie +Dzięki za wypowiedź Edytowane 22 Sierpnia 2016 przez SenzZe 1 Cytuj Link to post Share on other sites
pawel123t 642 Napisano 23 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 23 Sierpnia 2016 Dźwięk po zabójstwie co masz na myśli dokładnie? Muzykę wybierał facet dla którego to robiłem, aczkolwiek do Fragmov'a wg mnie się nadaje idealnie. Robiłem to w AAE, natomiast audio sklejone w Vegasie +Dzięki za wypowiedź Np. 0:37 po strzale z awp pada przeciwnik. Pomysł fajny na dodanie tego efektu, ale chyba nie pasuje.. Jeszcze mógłbyś zdradzić jak robione jest ujęcie na postać między widokami z oczu bohatera? np. 0:31-0:33. Cytuj Link to post Share on other sites
SenzZe 6 Napisano 24 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 24 Sierpnia 2016 Np. 0:37 po strzale z awp pada przeciwnik. Pomysł fajny na dodanie tego efektu, ale chyba nie pasuje.. Jeszcze mógłbyś zdradzić jak robione jest ujęcie na postać między widokami z oczu bohatera? np. 0:31-0:3Ta 0:31-0:3Ta - Tam jest dany motion tile i te czarne paski się zwiększają a potem wpada Transition(Przejście) które się składa z 6 osobnych funkcji. Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.