19arek93 0 Napisano 10 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2011 Witajcie. Miał może ktoś z Was nieprzyjemność korzystania z gwarancji producenta jakim jest Logitech? Już jakiś czas temu szlak trafił moją kierownicę (DFGT) i szczerze mówiąc średnio chce mi się ją pakować, załatwiać dodatkowy karton i nosić do punktu DHL. Słyszałem iż Logitech(przynajmniej w przeszłości) wymieniał towar na nowy bez odsyłania starego, jedyne co trzeba było zrobić to udowodnić iż jest rozwalony. Tak więc znacie jakieś sposoby na tą formę wymiany gwarancyjnej? Cytuj Link to post Share on other sites
Lukaszbass 116 Napisano 10 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2011 Witam,ja nic nie slyszalem o wymianie towaru na nowe ,moje poprzednie glosniki logitech z 2300 wysylajac na gwarancje to wymienili tylko zasilacz w subie i tyle ,nowego sprzetu nie otrzymalem;/ a szkoda Cytuj Link to post Share on other sites
mek 87 Napisano 11 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2011 Witam! Ja też pierwszy raz słyszę o takim czymś Obecnie jestem na etapie korzystania z ich serwisu i nie wydaje mi się, że dostane nowy towar - po prostu usterka zostanie (mam nadzieję) usunięta. Co do kierownicy to kiedyś, kiedyś kolega reklamował DFGT i nie wymienili jemu na nową tylko naprawili. Nie wiem kto Ci taką "bułę ulepił" z tą gwarancją... ale fantazje to ma ogromną - pogratulować :wariat: Cytuj Link to post Share on other sites
Kiziea 4 Napisano 11 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2011 Musisz wysłać w innym wypadku nic nie zdziałasz, wiem to z autopsji. Oczywiście oryginalne pudełko musi być na bank. Cytuj Link to post Share on other sites
19arek93 0 Napisano 11 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2011 Oryginalne pudło mam, ale czy nie muszę wsadzić tego do następnego pudła? Jak to zaadresuje? Cytuj Link to post Share on other sites
Kiziea 4 Napisano 11 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2011 Masz papier do pakowania paczek przecież, jeden duży arkusz wystarczy na pudło . Ogólnie o reklamacji czy wysyłaniu kierownicy na gwarancji, dużo napisano na simracing.pl, chłopaki czasami wysyłają sprzęt do Logitecha. Cytuj Link to post Share on other sites
Lukaszbass 116 Napisano 11 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2011 Oczywiscie ze paczke musisz odpowiednio zabezpieczyc. Ja wysylajac glosniki wpakowalem je w dwa kartony i full pianki . Cytuj Link to post Share on other sites
Diana Socha 0 Napisano 11 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2011 pakuj zgodnie z regulaminem dostawcy zazwyczaj jest zapis o min. 5cm wypełniacza (pianka, papier, styropian etc.) - bez tego mogą Ci odrzucić przyjęcie sprzętu do serwisu Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.