MoonWalk 159 Napisano 9 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2016 Witam. Poszukuję czegoś, sam nie wiem czego. Przepraszam, nie mam już siły do swojego laptopa. Chciałem przerboić PDF na DOC, ale nie mam Worda i nie mam go jak zainstalować. Chciałem zianstalować OpenOffica i przerobić ten dokument tam, ale podczas instalacji wyrzuca jakiś błąd. Coś mnie trafi System mam W 8.1 Wybaczcie mój ton, ale naprawdę nic nie wpienia mnie tak jak to, że sprzęt za kupę hajsu chodzi jak zardzewiała żyletka. Swoja droga kiedyś to go dla satysfakcji na żyletki przerobię. Nie o tym mowa. Czy istnieje jakiś sposób, żeby np. w internecie lub innym programie przerobić PDF (chodzi dokładnie o dodanie paru linijek do CV) i zapisać z powrotem w pdf? Z góry dziękuję za odpowiedź. Cytuj Link to post Share on other sites
Keepie 12 Napisano 11 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2016 Jest coś takiego jak ABBY PDF Transformer do przerabiania PDF to DOC, a edycję plików DOC zawsze można zrobić w GoogleDocs Cytuj Link to post Share on other sites
Clark K. 34 Napisano 11 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2016 (edytowane) Sprawdź program PDFMate PDF Converter: http://www.instalki.pl/programy/download/Windows/odczyt_edycja_pdf/PDFMate_Free_PDF_Converter.html A przy okazji... możesz napisać jaki błąd wyświetla OpenOffice podczas instalacji? Może ktoś tu będzie ci w stanie pomóc z tym problemem? Edytowane 11 Sierpnia 2016 przez Clark K. Cytuj Link to post Share on other sites
Minka 0 Napisano 20 Października 2016 Udostępnij Napisano 20 Października 2016 Google Docs Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.