pati309 0 Napisano 3 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2016 Wykupiłem pakiet internetowy na 30 dni i włączyłem transfer danych i ustawiłem ustawienia tak jak na stronie plus i nie mam internetu i dzwoniłem do biura obsługi klienta i mi nie pomogli.Proszę o pomoc Cytuj Link to post Share on other sites
Longhorn 595 Napisano 4 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2016 Usuń dotychczasowe punkty dostępowe i skonfiguruj ponownie http://ustaw.plus.pl/konfiguruj-telefon Cytuj Link to post Share on other sites
pati309 0 Napisano 5 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2016 Już działa Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.