Skocz do zawartości

Dragon Age 2 - co to bedzie... co to bedzie...


Jaki bedzie poziom RPG w nowym DA2?  

8 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Jaki bedzie poziom RPG w nowym DA2?

    • Jeszcze lepszy niz w poprzedniej czesci, duzo questow i wolnej gry
      0
    • Taki sam jak w DA tylko z nowa historia
      4
    • Maksymalne uproszczenia aw wzor ME2 i ME3.. to juz nie RPG...
      4


Recommended Posts

Witam, chciałbym się dowiedzieć co sadzicie na temat owego DA. Chyba kazdy milosnik dobrego klasycznego RPG na wzór Wrot Baldura czekal z nieceirpliwoscia na DA, i chodz opinie są rózne wiekszosc uznaję tę gre za powrót do korzeni RPG, chociaz liniowa historia, i malo urozmaicone questy poboczne, gra dawala frajde no ale...

Nadchodzi nowy Dragon Age, i wiele wskazówek od prodecnta wskazuje na duuuuże uproszenia w podejsciu do RPG i sterowania postaci (ponoc krok w strone ME3). Przeczesując różne fora natknałem się a opinie że w grze będa 2 tryby:

1. Tryb PC'towy: gdzie bedzie mozna dalej cieszyc sie widokiem z gory, kontrola calej druzyny itd, czyli to co rpg'owcy lubia najbardziej, to samo co w DA 1.

2. Tryb typowo konsolowy: uproszcozny do granic mozliwosci, taki ME w sredniowieczu.

 

Teraz pytanie najwzniejsze, czy ktos spotkal sie z takimi opiniami?? Czy BioWare faktycznie wprowadzi 2 zupelnie rozne podejscia do gry? Bo to sa 2 strony tego samego kija... Czy gra nie zostanie jednak skierowana przede wszystkim do konsolowców? Jesli tak to... umarl król... a innego nie chcemy!!

Link to post
Share on other sites

ja bamy się cieszył jakby poszli w strone uproszczeń z me. lubbie jak gra nie jest doprzesady skomplikowana osttnimy czasy znudzily mnie gry jest na za dużo wszystkiego.

Dajmy na to taki kotor gra bardzo miodna i w dodatku erpeg z krwi i kości (turowe walki w sytemie opartym na d&d) a nie był do przeady skomplikowany nie było tam specjalnego grzebanmia w cyferkach na zasadzie czy mi się to opłaci i to było właśnie fajne. Jeżeli coś do bólu uproszczone to nie znmaczy że musi miec płytką fabułę czy kiepsko nakreślone postaci. Idąc dalej moim tokiem rozumoania wole jak gra zbyt uproszczona niż utrudniona.

jedyne czego zabrakło mi w me to możliwości kontroli pojedynczego chłopka no chyba że niedoszedłem do tego jak się ich przełącza a w kotorze czy nwn dawało to naprawde świetne możliwości.

Tryb uproszczony nie musi oznaczać wcale konsolowy bo taki kotor wpierw na x-boxa wyszedł później dopiero na pc a ff z konsol sony daje ogromne możliwości rozgrywania starć.

Bioware napewno nie zabierze możliwości grania powiedzy jak w baldura czy icewind dale'a ale pewnie da też możliwość grania tak jak albo chociaż jak w kotora. przynajmniej taki mi się wydaje.

Link to post
Share on other sites

Żadna z podanych przez Ciebie propozycji mi nie leży. DA: O to po prostu gra nie dla mnie. ME1 i ME2 było genialne w swej prostocie. KoTOR'y są na pierwszym miejscu w moim rankingu ulubionych gier, razem z BG1 ME1, ME2 czy nawet NWN1. Te gry idealnie trafiły w moje gusta. DA: O już nie, nad czym nie ubolewam. Bioware wie, czego wymaga rynek. Widać jest zapotrzebowanie na płytką gierkę (to tylko moje zdanie) przypominającą BG (mnie osobiście dużo bardziej przypomina ME: to całe gromadzenie drużyny dialogi z nią specjalne zadania aby poprawić ich reputacje itp., etc., itd.).

 

PS. Jeden woli córkę, a inny teściową.. :(

Link to post
Share on other sites

Nie będzie 2 trybów, tylko jeden i wszystko na to wskazuje. I będzie to niestety tryb a'la ME2, czyli nacisk na sterowanie aswd, skoki, uniki i inne pierdoły. W tym czasie drużyna będzie 'ynteligentnie' zachowywać się na polu bitwy. Zmiana kamery na izometryczną + aktywna pauza itp. zostały już pokazane w wersji na PC ale to zdaje się niewiele zmieniać. Jeśli główni producenci powtarzają z uporem hasło przewodnie DAII - 'naciskam przycisk i dzieje się coś niesamowitego/spektakularnego' to nie wróży to niczego dobrego. W sieci jest już gameplay z wersji PC gdzie prezentowana jest rozgrywka i widać jak postać klasy 'łucznik/złodziej' wykonuje jakieś skoki, salta i obroty z 2 sztyletami. Ogólnie słabo to wygląda. Na dodatek znowu pieprzą jak głęboko taktyczna jest rozgrywka - tak jak w ME2, czyli moim zdaniem wcale.

 

Jak dla mnie istnieje różnica pomiędzy nieskomplikowany a prosty. ME2 był prosty, żeby nie powiedzieć prostacki. Fakt usunięcia sporej części elementów i argumentowanie tego że były 'za trudne' uważam niemal za zniewagę dla mojego intelektu.

 

Czy DAII może mieć płytką fabułę i słabe postaci? Pierwsze znamiona już widać, tak jak przy ME2. Na prezentowanych do tej pory screenach członkowie naszej drużyny nie mają zbroi tylko ubrania 'które są wyrazem ich osobowości'. Prawdę mówiąc już widzę w wersji finalnej te 'pancerne bikini' i stroje z kolekcji S/M. W końcu wiadomo że z wszystkimi będzie można romansować...oh, jak fajniusio ;)

Link to post
Share on other sites
Gość
This topic is now closed to further replies.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...