hernanc 0 Napisano 26 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 26 Lipca 2016 Witam Panowie mam nietypowy problem z routerem WNDR3700v4 Netgear. Mianowicie nie wiem jak można ustawić w nim datę i godzinę. Systemowa data jaka tam jest to jakiś dziwny rok 1970 i godzina 8:46. Zmienić daty się nie da... Nie ma po prostu takiej opcji w menu. Przez to nie mogę sobie ustawić harmonogramu wyłączania wi fi. Czy ktoś spotkał się z takim problemem i zna rozwiązanie?? Cytuj Link to post Share on other sites
cyna76 91 Napisano 27 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 27 Lipca 2016 w 3700v5 jest w zakładce Security/schedule Cytuj Link to post Share on other sites
hernanc 0 Napisano 27 Lipca 2016 Autor Udostępnij Napisano 27 Lipca 2016 (edytowane) Tu też jest ale co z tego jak godzina jest jakaś nieodpowiednia i przez to harmonogramu nie można ustawic Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka Edytowane 27 Lipca 2016 przez hernanc Cytuj Link to post Share on other sites
cyna76 91 Napisano 27 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 27 Lipca 2016 Tu też jest ale co z tego jak godzina jest jakaś nieodpowiednia i przez to harmonogramu nie można ustawic Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka to ustaw mu strefe czasową i automatyczną aktualizację czasu z internetu , u mnie działa ok. http://i.imgur.com/jokEiak.jpg Cytuj Link to post Share on other sites
hernanc 0 Napisano 27 Lipca 2016 Autor Udostępnij Napisano 27 Lipca 2016 Ustawiłem. Zmieniłem na inną i data i godzina się nie aktualizuje. Jest cały czas rok 1970 Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka Cytuj Link to post Share on other sites
cyna76 91 Napisano 27 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 27 Lipca 2016 (edytowane) Ustawiłem. Zmieniłem na inną i data i godzina się nie aktualizuje. Jest cały czas rok 1970 Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka zrestaruj router on to aktualizuje podczas startu masz wszystko w logach [Time synchronized with NTP server time-g.netgear.com] Wednesday, July 27,2016 08:06:47 Edytowane 27 Lipca 2016 przez cyna76 Cytuj Link to post Share on other sites
hernanc 0 Napisano 27 Lipca 2016 Autor Udostępnij Napisano 27 Lipca 2016 Chodzi o reset do ustawień fabrycznych? Właśnie tego chciałem uniknąć bo nie chce mi się wszystkiego od nowa ustawiać. No ale jak mus to mus. Zrobię to w najbliższym czasie Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka Cytuj Link to post Share on other sites
cyna76 91 Napisano 27 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 27 Lipca 2016 (edytowane) Chodzi o reset do ustawień fabrycznych? Właśnie tego chciałem uniknąć bo nie chce mi się wszystkiego od nowa ustawiać. No ale jak mus to mus. Zrobię to w najbliższym czasie Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka restart routera (reboot) Edytowane 27 Lipca 2016 przez cyna76 Cytuj Link to post Share on other sites
hernanc 0 Napisano 27 Lipca 2016 Autor Udostępnij Napisano 27 Lipca 2016 A to nie pomaga Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka Cytuj Link to post Share on other sites
cyna76 91 Napisano 27 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 27 Lipca 2016 A to nie pomaga Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka to sprawdź logi po restarcie powinienieś mieć coś takiego: [Time synchronized with NTP server time-g.netgear.com] Wednesday, July 27,2016 08:06:47 Cytuj Link to post Share on other sites
hernanc 0 Napisano 27 Lipca 2016 Autor Udostępnij Napisano 27 Lipca 2016 OkWysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka Nie mam takiego wpisu. Coś czytałem że to może być problem z synchronizacja ntp. Ale nigdzie nie ma rozwiązania tego tematuWysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.