Bany_krk 200 Napisano 7 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2011 Witam, mam następujący problem/pytanie: mam do oddania na gwarancję 9800GT, typowa przypadłość, karta jest do reballingu - podgrzeje się chodzi, ostygnie - nie chodzi, jednak został w międzyczasie uszkodzony cooler - zerwał się jeden z gwintów. Czy zostanie uwzględniona gwarancja pomijając sprawę felernego coolera, a potem już we własnym zakresie zajmę się chłodzeniem. No chyba że np bylibyście w stanie wymienić też cooler. Karta to GV-N98TOC-512H Cytuj Link to post Share on other sites
Lukaszbass 116 Napisano 7 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2011 Witam ,mysle ze jest to zalezne od tego u kogo zakupiles owa karte i jak mili beda gwaranci... .W jednym serwisie na to nie spojrza a w drugim wszystkiego moga sie czepiac Cytuj Link to post Share on other sites
GIGABYTE_PL 62 Napisano 10 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2011 Jestem podobnego zdania w zależności u kogo kupiłeś kartę i jak będą mili ...w każdym razie serwis nasz przyjmie taką kartę. Cytuj Link to post Share on other sites
Bany_krk 200 Napisano 10 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2011 spokojnie, identyczne chłodzenie już w drodze Cytuj Link to post Share on other sites
GIGABYTE_PL 62 Napisano 12 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2011 A no to temat zamknięty Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.