Skocz do zawartości

Chłodzenie pod procek i7-4790k, obudowa zalman z3.


Recommended Posts

Witam,

 

Do wydania na rzeczy opisane niżej mam w sumie z 300zł. Procek i74790k, płyta głowna msi z97 gaming 5, obudowa zalman z3

 

Ostatnio mój procesorek z płytą główną się ostro przegrzewają mimo wymienienia pasty, postanowiłem po zasugerowaniu mi jednego użytkownika, abym po prostu zmienił stockowe chłodzenie na coś innego i tutaj pytanie, co polecacie? Czytałem trochę i widzałem sporo poleceń np. tych dwóch chłodzeń: Fortis 3 HE1245 lub Grandis XE1236v2, lecz moja wiedza na temat chłodzeń zamyka się na dobraniu wymiarów. Co polecacie? Bo 70 stopni, jak teraz gdy piszę tego posta, a chodzi mi jedynie jakiś stream + klient gry, to trochę zbyt wiele, a nie chcę tracić hajsu i czasu na wydanie wyroku od typeczków z serwisu.

 

Drugie pytanie, to np. czy nie zamieinć moich 3 wiatraczków fabrycznych z obudowy, na coś wartościowszego, tudzież pojawia się pytanie, na jakie? Nie znam się, a opinii i tego rodzaju sprzętów jest po prostu zbyt wiele w internecie..

 

Z góry dzięki,

Pozdrawiam.

Link to post
Share on other sites

Jeżeli wejdzie Tobie do budy Grandis to bierz, wydajny Twin Tower w dobrej cenie.

Macho/Fortis 3 również się sprawdzą, ale pytanie brzmi czy będziesz go mocno kręcił?

Co do wentyli jeśli chciałbyś jakieś zamienniki to tania i niezła opcja to Gelid silent12.

Pytanie czy trzeba wymieniać fabryczne.

Link to post
Share on other sites

Jak już się zabiorę za kręcenie, to raczej nie dużo, na spokojnie.