989Rafi 0 Napisano 6 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 6 Lipca 2016 Witam. Mam otóż problem oddałem grafikę do sklepu(01.07.2016) w ramach niezgodności towaru z umową ponieważ zaczęła sypać artefaktami i czarnym ekranem w stresie. W piśmie zaznaczyłem że żądam wymiany karty na nową lub zwrotu pieniędzy. Dzisiaj dostałem odpowiedz że chcą ją naprawiać. Mam obawy że po naprawie która pewnie będzie istotną ingerencją stracę jeszcze roczną gwarancje producenta co spowoduje spadek wartości produktu a 2 letnia odpowiedzialność sprzedawcy minie za ok 2 tygodnie. Mam do was pytanie czy zgadzać się na ich naprawę i jeśli nie to co mogę zrobić żeby nie być stratny w tej sytuacji? Cytuj Link to post Share on other sites
joggy 228 Napisano 6 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 6 Lipca 2016 Teoretycznie to oni to powinni wysłać na naprawę do producenta. Oni sami Raczej tego nie naprawiają, albo oddają do serwisu zewnętrznego partnerskiego lub do producenta karty. Skoro karta ma gwarancję producenta to w pierwszej kolejności powinni wysłać ją na gwarancję producenta. Cytuj Link to post Share on other sites
-Tommy- 5033 Napisano 6 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 6 Lipca 2016 Dzisiaj dostałem odpowiedz że chcą ją naprawiać. czyli wysłać do producenta lub autoryzowanego serwisu na gwarancje odnieśli się tylko do twojego pisma bo chciałeś zwrotu pieniędzy lub nową a tego nie możesz żądać jako konsument jak karta ma jeszcze gwarancję producenta i oni z niej skorzystają naprawiając ją - wszystko się zgadza i zgodnie z prawem Cytuj Link to post Share on other sites
989Rafi 0 Napisano 6 Lipca 2016 Autor Udostępnij Napisano 6 Lipca 2016 Już myślałem że sami będą chcieli przy niej grzebać. W takim razie moje wątpliwości zostały rozwiane. Dzięki za odpowiedz. Cytuj Link to post Share on other sites
989Rafi 0 Napisano 24 Lipca 2016 Autor Udostępnij Napisano 24 Lipca 2016 Witam ponownie. Karta wróciła do mnie z serwisu w zeszły piątek. Według serwisu Asusa "karta jest sprawna" ale problem pozostał. Zmierzyłem napięcia zasilacza. Pod obciążeniem linii 12v trzyma równo 12.11V przez cały czas. Sterowniki przeinstalowałem na czysto uprzednio czyszcząc rejestr ręcznie i przy użyciu specjalnie stworzonych programów do tego. W takim bądź razie co może być powodem takiego zjawiska? Cytuj Link to post Share on other sites
ADR15 255 Napisano 24 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 24 Lipca 2016 Podaj resztę podzespołów. Sprawdź kartę na innym komputerze. Cytuj Link to post Share on other sites
989Rafi 0 Napisano 24 Lipca 2016 Autor Udostępnij Napisano 24 Lipca 2016 (edytowane) płyta: msi z97 mpower procek: i5 4690k zasilacz: xfx pro 1000W SSD: curcial mx200 240 HDD: wdblue 1tb RAM" 16gb hyberx fury Obudowa: phanteks Enthoo pro Jak karta była w serwisie to używałem gtx 275 i nie miałem żadnych takich problemów. Edytowane 24 Lipca 2016 przez 989Rafi Cytuj Link to post Share on other sites
joggy 228 Napisano 24 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 24 Lipca 2016 (edytowane) A to jest dowolne obciążenie że zaczyna sypać artefaktami? Mi np. sypała po serwisowa MSI R9 290 artefaktami tylko w np. The crew i tylko przez to że używałem MSAA, po zmianie na FXAA już artefaktów nie miałem.Edit: jeśli problem dalej będzie występować to albo na nowo zainstaluj system, albo wysyłaj kartę jeszcze raz. Edytowane 24 Lipca 2016 przez joggy Cytuj Link to post Share on other sites
989Rafi 0 Napisano 25 Lipca 2016 Autor Udostępnij Napisano 25 Lipca 2016 Karta sypała w furmarku , crysis'ie 3, Wiedźminie 3 na niczym więcej jeszcze nie testowałem w załączniku dodam logi z asusa tweak 2 http://www.wyslij-plik.pl/pokaz/863131---mzlg.html Cytuj Link to post Share on other sites
CrisPell 4821 Napisano 25 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 25 Lipca 2016 Może im wyślij jeszcze raz, ale dołącz do pudełka parę zdjęć co by mogły potwierdzić twoje problemy. Cytuj Link to post Share on other sites
Blitz007 22 Napisano 26 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 26 Lipca 2016 Tak z mojego doświadczenia z gwarancjami (głównie urządzenia mobilne, ale jednak...), to zawsze warto dokładnie opisać wadę i ją udokumentować. Najlepiej zrób tego zdjęcia, nagraj film i dołącz to razem z pismem prosząc o naprawę (zdefiniuj dokładnie co) na płytce + wydrukuj tą kartkę i się podpisz. Ja tak miałem parę razy z serwisem Samsung-a. Jak mówiłem, że się pasek na ekranie wypalił, to lepiał opis, że błędne, lub rak wyświetlania i jak ktoś nie wie i nie chce tego zobaczyć, to się wady nie dopatrzy, a jak poleci wszytsko z pismem i dokładnym opisem to nie ma jak się wymigać. Cytuj Link to post Share on other sites
989Rafi 0 Napisano 30 Lipca 2016 Autor Udostępnij Napisano 30 Lipca 2016 Dzisiaj byłem u przyjaciela i na jego stacji także pojawia się czarny ekran. Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.