Skocz do zawartości

r9 290 Reklamacja morele


Recommended Posts

Witam.

Mam otóż problem oddałem grafikę do sklepu(01.07.2016) w ramach niezgodności towaru z umową ponieważ zaczęła sypać artefaktami i czarnym ekranem w stresie. W piśmie zaznaczyłem że żądam wymiany karty na nową lub zwrotu pieniędzy. Dzisiaj dostałem odpowiedz że chcą ją naprawiać. Mam obawy że po naprawie która pewnie będzie istotną ingerencją stracę jeszcze roczną gwarancje producenta co spowoduje spadek wartości produktu a 2 letnia odpowiedzialność sprzedawcy minie za ok 2 tygodnie. 

Mam do was pytanie czy zgadzać się na ich naprawę i jeśli nie to co mogę zrobić żeby nie być stratny w tej sytuacji?

Link to post
Share on other sites

Teoretycznie to oni to powinni wysłać na naprawę do producenta. Oni sami Raczej tego nie naprawiają, albo oddają do serwisu zewnętrznego partnerskiego lub do producenta karty. Skoro karta ma gwarancję producenta to w pierwszej kolejności powinni wysłać ją na gwarancję producenta.

Link to post
Share on other sites

 

 

Dzisiaj dostałem odpowiedz że chcą ją naprawiać.

czyli wysłać do producenta lub autoryzowanego serwisu na gwarancje

odnieśli się tylko do twojego pisma bo chciałeś zwrotu pieniędzy lub nową a tego nie możesz żądać jako konsument jak karta ma jeszcze gwarancję producenta i oni z niej skorzystają naprawiając ją - wszystko się zgadza i zgodnie z prawem 

Link to post
Share on other sites
  • 3 tygodnie później...

Witam ponownie. Karta wróciła do mnie z serwisu w zeszły piątek. Według serwisu Asusa "karta jest sprawna" ale problem pozostał. Zmierzyłem napięcia zasilacza. Pod obciążeniem  linii 12v trzyma równo 12.11V przez cały czas. Sterowniki przeinstalowałem na czysto uprzednio czyszcząc rejestr ręcznie i przy użyciu specjalnie stworzonych programów do tego.

W takim bądź razie co może być powodem takiego zjawiska?

Link to post
Share on other sites

płyta: msi z97 mpower

procek: i5 4690k

zasilacz: xfx pro 1000W

SSD: curcial mx200 240

HDD: wdblue 1tb

RAM" 16gb hyberx fury

Obudowa: phanteks Enthoo pro

 

Jak karta była w serwisie to używałem gtx 275 i nie miałem żadnych takich problemów.

Edytowane przez 989Rafi
Link to post
Share on other sites

A to jest dowolne obciążenie że zaczyna sypać artefaktami? Mi np. sypała po serwisowa MSI R9 290 artefaktami tylko w np. The crew i tylko przez to że używałem MSAA, po zmianie na FXAA już artefaktów nie miałem.

Edit: jeśli problem dalej będzie występować to albo na nowo zainstaluj system, albo wysyłaj kartę jeszcze raz.

Edytowane przez joggy
Link to post
Share on other sites

Tak z mojego doświadczenia z gwarancjami (głównie urządzenia mobilne, ale jednak...), to zawsze warto dokładnie opisać wadę i ją udokumentować. Najlepiej zrób tego zdjęcia, nagraj film i dołącz to razem z pismem prosząc o naprawę (zdefiniuj dokładnie co) na płytce + wydrukuj tą kartkę i się podpisz. 

Ja tak miałem parę razy z serwisem Samsung-a. Jak mówiłem, że się pasek na ekranie wypalił, to lepiał opis, że błędne, lub rak wyświetlania i jak ktoś nie wie i nie chce tego zobaczyć, to się wady nie dopatrzy, a jak poleci wszytsko z pismem i dokładnym opisem to nie ma jak się wymigać.

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...