Skocz do zawartości

Nowa myszka dla niedzielnego gracza FPS [~100zł]

Idź do rozwiązania Problem ogarnięty przez silentmichal,

Recommended Posts

Witam!

Jestem zainteresowany kupnem nowej myszki. W tej materii jestem laikiem, więc proszę o wyrozumiałość :) . A więc do rzeczy:

§  Budżet: 100zł (+-30zł)

§  Jakiej myszki obecnie używasz: Tracer shark TRM-149

§  Jaką masz obecnie podkładkę: brak (stół)

§  Z jakich wartości DPI korzystasz: jedyna dostępna - 800DPI

§  Ile cm przejeżdżasz myszką aby wykonać pełny obrót – cm / 360° w grach FPS: ~ 10cm

§  W co grasz (gatunki oraz konkretne tytuły): FPS: Battlefield 3, 4, Crysis 3, SW:Battlefront, ale także różne RPG takie jak gry z serii Wiedźmin, Gothic itp.

§  Ile przycisków używasz w myszce: 3 standardowe (2 główne + kółko)

§  Chwyt: Taki sam jak w mojej starej myszce (niestety nie wiem czy to palm grip czy finger grip, jak mówiłem w tej kwestii jestem noob)

§  Jakie jest Twoje ułożenie palców na myszce (1+2+2 czy 1+3+1): Chyba 1+2+2

§  Wielkość dłoni (od czubka palca środkowego do kciuka): 13cm

§  Dlaczego chcesz zmienić mysz: Stara zaczyna szwankować (jedno kliknięcie powoduje taki skutek jakbym kliknął 2x, kółko źle przewija), poza tym  pewnie przydałyby się lepsze parametry (odświeżanie, może zmienne DPI albo coś)

§  Uwagi (wygląd, liczba przycisków, waga, materiał myszy): Liczba przycisków - nie potrzebuję żadnych dodatkowych, ale jeśli są w standardzie to mogą sobie być. Najważniejsze żeby się dobrze grało zarówno w FPSy jak i RPGi.

Pozdrawiam,

Michał.

Ciekawa propozycja, na spokojnie sobie ogarnę :)

A jeszcze co do starej myszki, mam tam takie "wyżłobienia" na palec serdeczny i mały (zaznaczyłem na zdjęciu na czerwono):

362516_3_f.jpg

Są jakieś gryzonie z takimi "dołkami"? Czy to dużo większy koszt?

Czy może łatwo się przyzwyczaję do nowej myszki?