darekguma 0 Napisano 3 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 3 Lipca 2016 Witam, posiadam dwie takie karty graficzne kupione w różny okresie czasu jedna z nich jest jeszcze na gwarancji a droga padła. Problem w tym że ta uszkodzona jest bez gwarancji, skończyła sie 2 miesiące temu. Jak myślicie, czy tą uszkodzoną mogę podpiąć pod gwarancję tej sprawnej i wysłać do naprawy, wymiany. Na fakturce nie ma numerów seryjnych ale sklep moż mieć te numery w swoim systemie. Dzięki za odp. Cytuj Link to post Share on other sites
joggy 228 Napisano 3 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 3 Lipca 2016 Sklep na pewno ją ma po numerach seryjnych u siebie. Cytuj Link to post Share on other sites
darekguma 0 Napisano 3 Lipca 2016 Autor Udostępnij Napisano 3 Lipca 2016 Też mi się tak wydaje, szkoda padła praktyczni po gwarancji, nie podkręcana, nawet nie pracowała ma 100% wydajności. Cytuj Link to post Share on other sites
zapp12345 390 Napisano 3 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 3 Lipca 2016 Z ciekawości, jakiej firmy to karta? Cytuj Link to post Share on other sites
davidoff 153 Napisano 4 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 4 Lipca 2016 niech zgadne Gigabyte ? Cytuj Link to post Share on other sites
zapp12345 390 Napisano 4 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 4 Lipca 2016 Raczej rekordzistą w padaniu r9 270 jest MSI, na forum umarła już ładnym kilku osobom, w tym mi, stąd ciekawość. No ale karta sama w sobie jest pewnie dosyć wadliwa, w MSI notorycznie były problemy z pamięciami. Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.