Skocz do zawartości

Might and Magic: Heroes VI


Recommended Posts

Witam wszystkich w tym temacie mam zamiar dostarczać informacji na temat najnowszej odsłony herosów więc na początek dam fotki nowych jednostek

Przystań

http://www.facebook.com/album.php?aid=208229&id=161184829587

Twierdza

http://www.facebook.com/album.php?aid=260460&id=161184829587

Nekropolia

http://www.facebook.com/album.php?aid=209252&id=161184829587

Inferno

http://www.facebook.com/album.php?aid=208802&id=161184829587

 

No i trailer dla tych co jeszcze nie widzieli

http://www.youtube.com/watch?v=Caw0qMTsH1k&feature=fvw

http://bi.gazeta.pl/im/8/8264/z8264658X,Might-and-Magic--Heroes-VI.jpg

Link to post
Share on other sites

Każda kolejna część to niestety straszna kaszana. :hahaha: Szkoda serii... Zobaczymy co pokaże szóstka.

Każda kolejna część słabsza ? coś ci się pomyło :) od pierwszej części do trzeciej, gra była co raz lepsza. Oczywiste, że 4-5 to już porażki na maxa. Spieprzyli grę legendę. dobrze, że WOG jest :D

Link to post
Share on other sites

Kilka informacji na temat gry

-gra powstaje w węgierskim studio BlackHole Entertainment

-fabuła będzie przedstawiać wydarzenia zaistniałe na 400 lat przed historią opowiedzianą w H5

-liczba surowców została zredukowana do czterech

-ma być położony znacznie większy nacisk na elementy RPG

-wersja podstawowa gry będzie oferować rozgrywkę pięcioma rasami (Przystań, Inferno, Necro, jedna dobrze znana rasa i jedna zupełnie nowa), gdzie każda będzie wymagała od gracza innego podejścia i zupełnie innej strategii, i taktyki aby odnieść zwycięstwo.

-będzie 7 arkan magii (Powietrza, Ognia, Wody, Ziemi, Światła, Ciemności i Magia Pierwotna powiązana z Ashą i Urgashem)

-nowy system podziału jednostek na trzy poziomy (trzon, elita, czempion)

-możliwość przemiany zamku wrogiej frakcji na własną

Link to post
Share on other sites

Każda kolejna część to niestety straszna kaszana.

Każda kolejna od trzeciej.

 

Nigdy nie zapomnę, jak skończyłem swoją zabawę z V. Na jednej mapie musiałem odeprzeć atak nieprzyjaciela atakującego moją fortecę. W bitwie pod bramami zamku dostawałem niezłe baty. Stracie wygrywałem, ale ponosząc liczne straty. Postanowiłem więc wyprzedzić wroga, i zaatakować go przed zamkiem. Okazało się, że przeciwnik dysponuje inną armią przed i w zamku! Takie dopasowywanie jednostek SI do zasobów gracza, zachęciło mnie do dalszej zabawy. Nie mówiąc już o rozwoju jednostek pomimo braku do zasobów/surowców.

Link to post
Share on other sites
Gość
This topic is now closed to further replies.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...