dopson53 0 Napisano 14 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2016 (edytowane) Witam wszystkich mam takie pytanie , mam telefon Sony Xperia M2 i na telefonie z dnia na dzień zrobiła się plamka od środka ekranu ( link do zdjęcia na dole. Dotyk normalnie działa w tym miejscu tylko jest plamka z pikseli zrobiona. Mam do was pytanie czy wezmą go na gwarancję z takim czymś? Dodam że telefon był brany w MediaExpert w Suwałkach , a ja jestem z Wodzisławia , i nie posiadam podbitej karty gwarancyjnej tylko dowód zakupu , wezmą to na gwarancję? LINK DO ZDJĘCIA TEJ PLAMKI: https://zapodaj.net/11d3d7032b5d2.jpg.html ) Edytowane 14 Czerwca 2016 przez dopson53 Cytuj Link to post Share on other sites
ADR15 255 Napisano 14 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2016 Ciężko powiedzieć, jak nie wyślesz to się nie dowiesz. Cytuj Link to post Share on other sites
dopson53 0 Napisano 14 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2016 Ale czy jeżeli telefon był brany w MediaExpert w Suwałkach , to mogę go normalnie oddać do MediaExpert w Wodzisławiu ? I dodam ze nie ma podbitej karty gwarancyjnej , tylko dowód zakupu ze sklepu . Cytuj Link to post Share on other sites
ADR15 255 Napisano 14 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2016 Pewnie tak, albo od razu do W-support - będzie szybciej. Cytuj Link to post Share on other sites
oskarCK 3 Napisano 14 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2016 sprawdz na stronie moze masz u nich juz gwarancje w systemie tzn na stronie sony.Ja kupujac prawie nowy telefon mialem u nich uruchomiona gwarancje a wtedy nawet paragonu nie trzeba bylo ( wyslalem bez) i przyjeli wymienili plyte glowna Cytuj Link to post Share on other sites
Mir00 115 Napisano 14 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2016 Jeśli jest to sieć sklepów (w tym wypadku MediaExpert) to powinni przyjąć towar w każdym swoim sklepie. Jedyne czego mogą wymagać to jakiś dowód zakupu, tak że paragon powinien wystarczyć Jak coś to najlepiej zadzwoń na infolinię i się dopytaj. Kto będzie wiedział lepiej jak nie pracownicy sklepu sprawdz na stronie moze masz u nich juz gwarancje w systemie tzn na stronie sony.Ja kupujac prawie nowy telefon mialem u nich uruchomiona gwarancje a wtedy nawet paragonu nie trzeba bylo ( wyslalem bez) i przyjeli wymienili plyte glowna Z tą gwarancją, że jest od razu w systemie to nie zawsze tak działa. Ja kupiłem np laptopa w X-Komie i jak wklepywałem na stronie Lenovo dane ze swojego sprzętu to nie dość, że wyskakiwało, że mam gwarancję na rok, to nie była ona liczona od daty zakupu, tylko produkcji (3 miechy ubyło od produkcji do sprzedaży). Normalnie na podstawie paragonu mam 2 lata od daty zakupu Aczkolwiek spróbować nie zaszkodzi Cytuj Link to post Share on other sites
Ilyushin 1 Napisano 18 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2016 Zgłoś naprawę na https://www.w-support.pl/formularz-naprawy.html. Spakuj telefon, oddaj kurierowi i czekaj. Powinni uznać. Moją starą Z1 wysyłałem do naprawy, bo wyświetlacz źle łapał dotyk. Serwis stwierdził, że "telefon jest wygięty - uszkodzenie mechaniczne", ale naprawili bez gadania i kasy oczywiście Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.