zenon90 2 Napisano 8 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2016 (edytowane) Cześć Wszystkim. Wiem, że było ostatnio sporo podobnych tematów, ale ponieważ mam bardzo konkretne wymagania, a nie znam się na sprawach technicznych, prezentuję czego potrzebuję i liczę na konkretną pomoc: - Budżet ok 1000zł - Nieużywany - Ekran dokładnie 5 cali- Wymienna bateria - Jak najdłużej działająca bateria - Nienagrzewający się przesadnie (praca na zewnątrz w upałach)- Nie gram w żadne gry, ale pracuję na kilku aplikacjach jednocześnie (co pewnie przemawia za 3GB ram)- Może być "chińczyk", byle z gwarancją realizowaną w Polsce- Przynajmniej na 2 lata - Aparat/kamera - obojętnie Z góry dziękuję za pomoc. PS. Jeśli jest jakiś model drastycznie odstający jakością za 1200zł to mogę dozbierać, podobnie jeśli jest do polecenia coś za 800, co spełnia powyższe wymagania, to też chętnie wezmę. Edytowane 8 Czerwca 2016 przez zenon90 Cytuj Link to post Share on other sites
jutjub 1565 Napisano 9 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2016 Z wymienną jest coraz mniej telefonów, poszukaj G4 z przedłużenia umowy. Zobacz P8/Honor 7/Nexus 5X, ale one nie mają wymiennej baterii 1 Cytuj Link to post Share on other sites
zenon90 2 Napisano 9 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2016 (edytowane) Dzięki Jutjub, ta skórzana obudowa G4 mnie totalnie odstrasza, ale widzę, że jest też wersja Metallic, więc poszukam. EDIT: Widzę, że to jest 5,5 cala, czyli zdecydowanie za duży. Zastanawiam się jeszcze nad Galaxy S5 lub S5 Neo oraz Lenovo K5. Edytowane 9 Czerwca 2016 przez zenon90 Cytuj Link to post Share on other sites
jutjub 1565 Napisano 9 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2016 Galaxy S5 Ten model nie jest produkowany, czyli są tylko używane, a Ciebie takie nie interesują? S5 Neo oraz Lenovo K5. Są lepsze. Także szukaj P8/Honor 7/Nexus 5X/P9 Lite 1 Cytuj Link to post Share on other sites