Skocz do zawartości

Recommended Posts

Witam.

Zastanawiam się nad zakupem nowej myszki. Niestety nie znam się na tym na tyle aby samemu podjąć decyzję, a i nie mam możliwości przetestowania różnych myszek, sprawdzenia która jest dla mnie wygodna, a która nie.

Budżet jaki chcę na nią przeznaczyć to około 200zł. Jeśli będzie trzeba, będę w stanie dołożyć np. 10zł czy 20zł jednak zależy mi aby ta myszka była jak najtańsza ale i jak najlepsza.

Jeśli chodzi o specyfikację tej myszki to chcę aby ona była sensorem optycznym i nie obraziłbym się jakby miała jakiś dodatkowy przyciski pod kciukiem. Jeśli chodzi o to czy ma być wyprofilowana pod prawą rękę czy ma być symetryczna to raczej jest mi to obojętne, jednak preferowałbym myszki symetryczne.

Chwyt jakiego używam to palm grip.

Gra w jakiej będę jej używał to CS:GO.

Myszki na które sam zwróciłem uwagę i nad którymi się zastanawiam to:

-Zowie FK1

-Steelseries Kinzu V3

-Steelseries Rival 

-Steelseries Rival 300

Jeśli byłyby jakieś pytania proszę pytać, odpowiem na wszystkie w możliwie jak najszybszym czasie.

Z góry dziękuję za wszelkie odpowiedzi i Waszą pomoc.

Pozdrawiam.

Edytowane przez Pemo4

nie podales dlugosci dloni, a to najwazneijsze przy doborze myszki

wymieniles myszki: kinzu bardzo mala mysz dla malych dloni, rival bardzo duza dla wielkich dloni

Moja długość dłoni jeśli licząc od palca środkowego do końca nadgarstka wynosi 17,5cm.

W tej cenie będzie CM Storm Alcor(dość średnia pod Palm Grip), możesz zobaczyć też Corsair Raptor M30 pod Palma będzie świetna i wygodna jej cena to 109zł(spadła ze 190zł) bardzo ciekawa propozycja na avago 3090 wygląd to pomieszanie Razera oraz A4techa. Jakościowo bardzo dobra... http://www.karen.pl/product/233616/Elektronika/Peryferia_PC/Corsair_Raptor_M30.html?utm_source=Ceneo&utm_medium=link&utm_campaign=NiePromo

Edytowane przez kebab84