Skocz do zawartości

Nauka C++


Recommended Posts

Witam. Jestem w pierwszej klasie technikum informatycznego. Od drugiej klasy dojdą mi przedmioty związane z programowaniem (min. C++), jednak chciałbym się już teraz zacząć, żeby było mi potem łatwiej (również chce się uczyć dla samego siebie). Znalazłem kurs na YouTube:

 

https://www.youtube.com/playlist?list=PLOYHgt8dIdoxx0Y5wzs7CFpmBzb40PaDo

 

I mam kilka pytań:

Czy ten kurs pomoże mi zrozumieć C++ i nauczy czegoś co przyda mi się?

 

Jakie polecacie kursy, książki na temat nauki C++ dla początkujących?

 

Czy warto się uczyć C++, czy możne spróbować Javy albo innego języka?

 

 

 

Z góry dziękuje za pomoc i poświęcony czas

 

 

Link to post
Share on other sites
  • 3 tygodnie później...

Za moich czasów w czołówce była książka Grębosza i darmowy tutorial "Od zera do gier kodera" Xiona. Ale nie wiem czy informacje w tutorialu są nadal aktualne. 

 

fenrek (na innym forum Jadet) spamujesz tą stroną na innych forach bez względu czy to jest PHP, python czy C++. Daj se chłopie siana.

Link to post
Share on other sites

Na twoim miejscu zacząłbym od kursu c++ ze stronki cpp0x.pl . Myślę, że dla całkiem zielonego prawie każda książka może zniechęcić. Jak przebrniesz przez to robiąc wszystkie ćwiczenia, to symfonia c++ chyba by była ok, a jak chcesz coś mniej przegadanego to książka kerrigan i ritche o ansi c byłaby w sam raz.

Link to post
Share on other sites
  • 1 miesiąc temu...

Ja mam podobne pytanko bo uczylem sie C glownie podstawy, na nastpeny semest zaczynamy C++ i tez chcialbym sie przygotowac lepiej, i po prostu troche sie pobawic. Czy lepiej jest dalej kontynuowac z C i nauczyc sie go lepiej czy przeskoczyc na C++,

 

Nie wiem jak bardzo sa to odmiene od siebie jezyki, wiem ze sam syntax jest bedzo podobny. A konkretnie pytajac co bedzie latwiejsze w nauce C++, dobra znajomosc C czy podstawy C++

Link to post
Share on other sites