DOROBAN 11 Napisano 25 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2016 Hej, Szukam wydajnego smartfona z dobrym aparatem z przodu i z tyłu do około 1500 złotych. Dodam, że obecnie posiadam Samsunga Grand Prime, który robi słabe fotki (fatalna stabilizacja), często się wiesza i zamula. Kumpel ostatnio pożyczył mi na 2 dni swoją Moto X Style i muszę powiedzieć że byłem bardzo zadowolony - superszybka praca, świetne fotki oraz duży i czytelny ekran. Nie wiem czy postawić na niego (trochę drogi) czy znajdę coś lepszego lub równie dobrego za mniej. Niestety nie znam się za bardzo na dostępnych urządzeniach tego typu na rynku, więc liczę na Waszą pomoc. Pozdrawiam, D. Cytuj Link to post Share on other sites
Exawius 0 Napisano 25 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2016 W tej kwocie chyba tylko samsung s6 Cytuj Link to post Share on other sites
jutjub 1565 Napisano 25 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2016 S6/G4/X STYLE/P8/HONOR 7 szukaj z przedłużeń umowy na allegro/olx Cytuj Link to post Share on other sites
DOROBAN 11 Napisano 25 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2016 Xiaomi Redmi Note 3 jest dużo słabszy? Bo na Allegro widze go za 1000 zł. Cytuj Link to post Share on other sites
jutjub 1565 Napisano 25 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2016 Zależy pod jakim względem, na pewno ma lepszą baterię i gorszy aparat. Tylko na tym allegro uważaj na podróby lub sprowadzane z Chin. Najlepiej jest zamawiać z xiaomiforsale Jeżeli nie chcesz ''dużo'' wydać, a chcesz coś wydajnego z bdb aparatem to poszukaj P8 na allegro/olx z przedłużenia umowy, można dostać za nieco ponad 1000 zł. Sam go ostatnio kupiłem. Cytuj Link to post Share on other sites