Jacgues 24 Napisano 12 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2016 (edytowane) Witajcie, W internecie krąży mnóstwo skarg na tragiczny serwis tej marki (szkoda, że wcześniej tego nie wiedziałem), tak więc i ja chciałbym dorzucić swoje trzy grosze. Miałem już mnóstwo topowych kart graficznych, ale dopiero zakup MSI GTX 970 okazał się wtopą ze względu na wadę fabryczną. Wentylator sam w trybie 2D załącza się na 100% i trzeba zatrzymać go manualnie albo wyłączając kompa. Z tego, co sprawdzałem w internecie, jest to dość powszechny problem i zmiana BIOSa wcale go nie naprawia. Co z tego, że macie 3 lata gwarancji serwisowej, skoro na moje liczne maile oraz tickety w systemie zgłoszeń serwisowych od 3 tyg nie uzyskałem żadnej odpowiedzi. Ja już na pewno nie kupię żadnego produkty tej marki. Dla mnie w/w problemy ją dyskwalifikują. Wam zalecam to samo. Edytowane 12 Kwietnia 2016 przez Jacgues Cytuj Link to post Share on other sites
larson 36 Napisano 12 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2016 Msi straszna firma. Polecam stanowczo Gigabyte 1 Cytuj Link to post Share on other sites
jaco007 22 Napisano 12 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2016 Msi świetnia firma ze świetnym serwisem!! Ponad rok temu bratu wypadła gtx970 z reki pizdnęła o podłogę śledziem, po włożeniu do kompa nawet zasilanie nie startowało. Po 21dniach przysłali nową kartę... Cytuj Link to post Share on other sites
zapp12345 390 Napisano 12 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2016 To szczęściarz, bo większości osób wysyłają poserwisowe złomy Cytuj Link to post Share on other sites
Jacgues 24 Napisano 12 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2016 (edytowane) Msi straszna firma. Polecam stanowczo Gigabyte Zgadzam się. Nie podoba mi się kultura pracy chłodzenia marki gigabyte w najnowszych kartach, ale miałem (i część ciągle mam) wiele produktów tej firmy (głównie mobo i gpu) i nigdy nie miałem najmniejszych problemów. Bardzo solidnie wykonane. Edytowane 12 Kwietnia 2016 przez Jacgues Cytuj Link to post Share on other sites
poncjusz 8 Napisano 12 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2016 Mam podobny problem z tą firma tylko że z kartą r9 390. Wyłącza się ekran podczas grania w bardziej wymagające gry, tylko restart pomaga. Serwisowałem już 2 razy i dalej to samo, a rzekomo maja wymienić na produkt wolny od wad. Teraz będę domagał się zwrotu pieniędzy, jak nie to założę im sprawę bo komputer mam nie sprawny prawie rok, a te posrane polaczki z serwisu walą w ch**a jak tylko mogą. Cytuj Link to post Share on other sites
dante2kx 1095 Napisano 12 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2016 (edytowane) Z tego co piszesz to serwis Twojej karty nawet nie widział. Jeżeli masz problem z kartą zgłaszasz go do sklepu który realizuję gwarancję i jeżeli stwierdzi on usterkę wtedy wysyła ją do producenta. U mnie proces reklamacji trwał bodajże 10 dni roboczych i dostałem nową kartę (pełen box). (To do autora tematu) Edytowane 12 Kwietnia 2016 przez dante2kx 1 Cytuj Link to post Share on other sites
zapp12345 390 Napisano 12 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2016 A jeszcze lepiej na rękojmie do sklepu. Cytuj Link to post Share on other sites
poncjusz 8 Napisano 12 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2016 Z tego co piszesz to serwis Twojej karty nawet nie widział. Jeżeli masz problem z kartą zgłaszasz go do sklepu który realizuję gwarancję i jeżeli stwierdzi on usterkę wtedy wysyła ją do producenta. U mnie proces reklamacji trwał bodajże 10 dni roboczych i dostałem nową kartę (pełen box). Za każdym razem wysyłam do sklepu,a oni po 4 tygodniach wysyłają niby wolna od wad, zmieniają tylko numer seryjny czy co? Cytuj Link to post Share on other sites
zapp12345 390 Napisano 12 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2016 Wtedy wysyłanie złomów i żadne kombinacje nie przejdą, a w 14 dni musi być decyzja. Cytuj Link to post Share on other sites
poncjusz 8 Napisano 12 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2016 Wtedy wysyłanie złomów i żadne kombinacje nie przejdą, a w 14 dni musi być decyzja. Nie ma takiej opcji, do wybrania mam tylko standardową gwarancję. Zresztą karta z 3 razy z tą samą wadą, będę domagał się pieniędzy, mam już dość tej firmy i tego serwisu. trzeba było wziąć Sapphire jak zawsze. Cytuj Link to post Share on other sites
drVanSteiner 12591 Napisano 12 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2016 Czy rękojmia, czy gwarancja na decyzję jest 14 dni kalendarzowych (licząc od następnego dnia po dostarczeniu). Ale decyzja i realizacja reklamacji to nie to samo. Realizacja nie jest regulowana żadnymi terminami, powinna być w najkrótszym możliwym terminie. Cytuj Link to post Share on other sites
zapp12345 390 Napisano 12 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2016 (edytowane) Jak to nie ma takiej opcji, przysługuje Ci ona prawem, wysyłasz pismo do sklepu i już masz taką opcję. Czy rękojmia, czy gwarancja na decyzję jest 14 dni kalendarzowych (licząc od następnego dnia po dostarczeniu). Oczywiście, że nie, warunki gwarancji mogą być niemal dowolnie podyktowane Jeśli tylko jest taka możliwość, to ZAWSZE należy korzystać z ustawy. Edytowane 12 Kwietnia 2016 przez zapp12345 Cytuj Link to post Share on other sites
drVanSteiner 12591 Napisano 12 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2016 @up Masz rację, nie doczytałem. Czas na odpowiedź jest taki jak zapisano w dokumencie gwarancyjnym, chyba, że nie ma takiego zapisu, to wtedy jest 14 dni. Cytuj Link to post Share on other sites
o2vip 48 Napisano 13 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2016 Współczuję i łączę się w bólu... przytoczę na szybko temat który mnie też spotkał na początku też myślałem że winny jest serwis MSI jak się później okazało nie MSI a sklepu gdzie zakupiłem kartę. Też miałem z nimi przygodę w 2011.r kupiłem kartę za 999zł Cieszyłem sie z niej do roku 2013 kiedy to podczas grania w NFS poszedł dymek z niej i przepaliło się coś laminacie odeslałem ją do serwisu i dostałem odpowiedż że nie naprawią bo to uszkodzenie mechaniczne.komputronik:Powód odmowy naprawy uszkodzony laminat.PS.Powód idiotyczny, dosłownie "nie naprawimy bo się zepsuło"...No tak najlepiej żeby do ich produktów jak do Boinga dołączane były czarne skrzynki i monitoring w postaci zapisu wideo ze środka komputera 24 h na dobę żeby uwzględnili że produkt najzwyczajniej w świecie spalił się.MSI PolskaWitam,proszę o przesłanie nr zgłoszenia serwisowego. Jaki był powód odmowy? Spróbujemy przyjrzeć się sprawie.Pozdrawiam.kolejna wiadomość od MSI godz 15:55.MSI PolskaWitam,sprawdziłem i karta o numerze S/N: 602-V238-27SB1107095255 nigdy nie była u nas na serwisie, więc nie braliśmy udziału w ocenie uszkodzenia produktu. Serwis sklepu musiał podjąć taką decyzję na podstawie tego co zobaczył, więc ciężko mi się ustosunkować do tego. Tak samo by była potraktowana karta graficzna Asusa czy Gigabyte'a podejrzewam, dlatego proszę o kontakt z serwisem Komputronika w celu wyjaśnienia sprawy.PozdrawiamyMSI PolskaJA:Rozumiem będę probował odwołać sie od ich decyzji jednak chyba jako szary zjadacz chleba nic nie wskuram z tak duzym gigantem na rynku oni zobaczyli uszkodzenie i stwierdzili ze jest spalona a ze element ktory sie spalił uszkodził laminat wiec maja powod do odmowy gwarancji bo tego sie nie da naprawic jesli chodzi o laminat. Ale skad kazdy z nas jak kupuje karte jest wstanie przewidziec jak moze sie kiedys zepsuc tego nie rozumiem16:05MSI PolskaWitam,proszę spróbować. Jako klient ma Pan prawo. My nie jesteśmy tutaj stroną ani gwarantem, tylko sklep Komputronik.PozdrawiamyMSI PolskaJAbędę probował jednak znając zycie i historie inne ktore można przeczytać na necie na forach o firmie komputronik skonczy sie na odmowach.. rozumiem że panstwo nie są tutaj gwarantem szkoda tylko że ta firma serwis jej przez takie podejscie do sprawy psują tez opinie dla firmy MSI. w przyszlości chetnie tez bym wybral panstwa produkt. ale niestety za duze ryzyko gdy gwarancja jest a właściwie to jej nie ma boje sie ze znow by moglo sie to tak zakonczyc odmową ..do sprawy włączył się rzecznik konsumenta.odpowiedz od komputronikascree: http://vpx.pl/i/2013/06/11/skan_007.jpgPismo z KT to niezła kompromitacja. Jako powód odmowy uznania roszczenia podali co najmniej 4 możliwe ale nie udowodnione i niczym nie poparte przyczyny:- była dalej podkręcana;- użytkowana w sposób nieprawidłowy;- niesprawna listwa zasilająca:- (uziemienie) ? potwierdza to całkowitą ignorancję tematu;- różnicę potencjałów;- np. klient podłączał kartę pod tvNie wiadomo co przyczyniło się do obecnego stanu karty, odpowiada za ten stan kupujący.Rence, cycki opadajom.Nigdy wiecej zakupów w tym sklepie ! Cytuj Link to post Share on other sites
zapp12345 390 Napisano 13 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2016 No tak też może być. Ale niestety, tak czy inaczej, praktyki serwisu MSI są jakie są. Cytuj Link to post Share on other sites
CrisPell 4845 Napisano 13 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2016 (edytowane) Aż przyprawiliście mnie o zawał. Boję się pomyśleć jak rozwinie się sytuacja z moją kartą msi r9 270 poprzez serwis agito. Edytowane 13 Kwietnia 2016 przez CrisPell Cytuj Link to post Share on other sites
dante2kx 1095 Napisano 13 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2016 Pismo z KT to niezła kompromitacja. Jako powód odmowy uznania roszczenia podali co najmniej 4 możliwe ale nie udowodnione i niczym nie poparte przyczyny: - była dalej podkręcana; - użytkowana w sposób nieprawidłowy; - niesprawna listwa zasilająca: - (uziemienie) ? potwierdza to całkowitą ignorancję tematu; - różnicę potencjałów; - np. klient podłączał kartę pod tv To tylko utwierdza mnie w przekonaniu co do zakupów w komputroniku, mnie też zrobiły w wała ale to już inna historia. Moja karta też się spaliła a sklep (PC Projekt z Krakowa) nie robił żadnych problemów i odesłał kartę do serwisu a ten odesłał mi nową kartę w nowszej rewizji (być może pierwsza miała wadę fabryczną o czym sklep mógł nie wiedzieć) Cytuj Link to post Share on other sites
zapp12345 390 Napisano 13 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2016 Jak dla mnie dziwny przypadek, przeważnie i tak pójdzie od razu na serwis, to mógł być pech. Komputronik to i tak pewnie nic przy legendarnym morele. Cytuj Link to post Share on other sites
michaelred 4 Napisano 13 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2016 @o2vip Kurde to faktycznie masakra. Zawsze myslalem, ze akurat serwis Komputronika jest ok (na cale szczescie nic od nich mi nie padlo:) Nie ogarniam stanowiska MSI Polska, ze oni nie sa gwarantem i strona to kto #rwa niby jest? Chyba producent nie? Sproboj pisac do MSI Global, szukaj do nich kontaktu i sie spytaj co oni na to, jak nie to bedziesz im robil shitstorm w internetach, rzecznik praw konsumenta itp. Do serwisu MSI wysylalem sprzet kilka razy i w sumie bylo szybko ale potrafili wyslac karte w gorszym stanie jak wyslalem niestety Cytuj Link to post Share on other sites
zapp12345 390 Napisano 13 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2016 Chyba w tym przypadku nie bardzo, konsument nie może oddać do serwisu MSI. To bardziej działa tak, że Twoim gwarantem jest komputronik, a ich MSI. W uproszczeniu. Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.