CrisPell 4844 Napisano 8 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2016 (edytowane) Witam otóż wczoraj ostatecznie karta wyzionęła ducha ukazując mi taki obraz: http://i.imgur.com/KounTEH.jpg Po czym już nie ujrzałem obrazu na ekranie. Szczęście w nieszczęściu kupowałem tę kartę w serwisie Agito.pl gdzie udzielono mi na nią 3 letniej gwarancji do 11 lutego 2017 tylko, że nie jest ona określana jako gwarancja producenta, a "serwis agito". I tu moje pytanie do was jak mam się powołać na tą gwarancję, bo wypełniając formularz tutaj: http://www.agito.pl/info/form/formularz-do-naprawy-produktu. Mam do wyboru właśnie gwarancję producenta, albo "Gwarancja z tytułu rękojmi lub niezgodności towaru z umową" tylko słyszałem od jednego użytkownika tego forum, że ta druga opcja obowiązuje tylko przez 2 lata, a ja cóż mam ją 2 lata i 2 miesiące. Jak to rozwiązać, żebym nie był stratny? Chciałbym się też dowiedzieć jak po kolei to załatwiać. Bo do dnia dzisiejszego nie musiałem nic wysyłać na gwarancję. Edytowane 8 Kwietnia 2016 przez CrisPell Cytuj Link to post Share on other sites
kamil_18_19 499 Napisano 8 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2016 Moja umarła też po 2 latach i 4 miesiącach oddałem na gwarancję do komputronika i miałem zwrot kasy. Sprzedałem grafikę z drugiego kompa i dołożyłem 95 zł i kupiłem MSI R9 380 4 GB Gaming. Wszystko zależy od serwisu MSI w dużej mierze. Cytuj Link to post Share on other sites
Abs142 2 Napisano 8 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2016 Widzę że nie jestem sam. Ja kartę także zakupiłem w Agito.pl 14.02.204r z 3 letnią gwarancją serwisu. 5.04.2016r. nagle przestała wyświetlać obraz. Także wysyłam ją do serwisu. Może to jakaś wadliwa seria? Ps. Na jaką kartę mogą teraz nam wymienić? Bo ich już raczej nie naprawią. Jest jakiś następca MSI R9 270 ? Cytuj Link to post Share on other sites
zapp12345 390 Napisano 9 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2016 No te karty są baardzo wadliwe, na szczęście jak widać wiele pada przez końcem gwarancji. Jeśli chodzi o serwis MSI to prawie na pewno dostaniesz kartę "refabrykowaną" tzn. procedura w uproszczeniu wygląda tak, że mają pulę kart do naprawy i pulę kart naprawionych. Ty wyślesz im swoją, odłożą ją do tych oczekujących na naprawę, a w zamian dostaniesz również 270, którą ktoś wcześniej odesłał i została już naprawiona. Niestety czasami ludzie trafiają większe padaki niż mieli, no bo nie każda karta jest tak samo zepsuta, w jednej mogło się uszkodzić np. wyjście obrazu, a inna mogła być lutowana, bo padła kompletnie. Cytuj Link to post Share on other sites
Abs142 2 Napisano 11 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2016 Ja swoją dziś wysłałem do Agito.pl. Zobaczymy jak szybko to potrwa, oraz jak rozwiążą problem. Cytuj Link to post Share on other sites
currahee 292 Napisano 11 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2016 Nie masz przypadkiem na tej karcie pamięci Elpidia? W moim byłym Asusie R9 270X własnie felerne pamięci tej firmy powodowały dokładnie takie efekt jak pokazałeś na zdjęciu (szaro-białe pasy na ekranie). Wystarczyło obniżyć ich taktowanie i karta działa bez najmniejszych problemów. Z tego co czytałem w tamtym czasie na wielu forach to problemy z Elpidą dotyczyły wielu Radeonów z serii 270-290. Co do Agito to wszystko załatwia się przez stronę, wypleniasz formularz i odsyłasz wadliwy produkt. Jak wysyłałem to nawet przysłali kuriera na ich koszt i cała operacja trwała zaledwie parę dni. Co prawda to było jakiś czas temu wiec nie wiem czy nie zmienili teraz standardów . Cytuj Link to post Share on other sites
CrisPell 4844 Napisano 11 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2016 Właśnie otrzymałem od nich odpowiedź. Mam dzwonić po kuriera DHL i głosić się na płatność odbiorcy podając numer płatnika. Wypełnić list przewozowy i tyle właściwie Tak miałem tą kartę na pamięciach elpidy. Obniżenie nic by nie dało, bo takty spadałyby dopiero w systemie, a ona już na BIOS mi nie startuje. http://i.imgur.com/fSs336b.jpg Cytuj Link to post Share on other sites
currahee 292 Napisano 11 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2016 Widać poważniejsza sprawa niż u mnie, choć nie wiem co by było gdybym ją dłużej trzymał . Cytuj Link to post Share on other sites
CrisPell 4844 Napisano 11 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2016 Znaczy źle to ująłem. Komputer przyjmuje kartę w BIOS POST nie piszczy jak zawsze, ale da się słyszeć, że komputer normalnie wczytuje system tylko nie wyświetla obrazu na monitorze. Cytuj Link to post Share on other sites
Abs142 2 Napisano 11 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2016 Masz to samo co ja. Grafa spalona. Wyciągnij kartę, podłącz pod integre to system załaduje się. Cytuj Link to post Share on other sites
CrisPell 4844 Napisano 11 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2016 (edytowane) Masz to samo co ja. Grafa spalona. Wyciągnij kartę, podłącz pod integre to system załaduje się. Nie jest spalona, a jedynie ma uwalone pamięci VRAM jak już to wyżej kolega wskazał. Integry nie mam, bo mam AMD am3+, ale za to wyciągnąłem z szafy Radeon 4650. Jest jakiś wzór na opis usterki? Czy tak luźno wystarczy napisać? Edytowane 11 Kwietnia 2016 przez CrisPell Cytuj Link to post Share on other sites
Abs142 2 Napisano 11 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2016 Ja napisałem że karta nie przekazuje obrazu. Karta nie działa na innym komputerze, a na moim komputerze działają inne karty. Cytuj Link to post Share on other sites
zapp12345 390 Napisano 11 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2016 Luźno, te karty padają jak muchy, ciekawe czy w ogóle je sprawdzają... Cytuj Link to post Share on other sites
CrisPell 4844 Napisano 25 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2016 Dostałem odpowiedź od serwisu: Produkty serwisu Agito.pl o numerze 36664 posiadają status: WYMIENIONO W AUTORYZOWANYM SERWISIE.Jeżeli wysłałeś je za pomocą opcji zwrotu zostaną one dostarczone przez kuriera na wskazany adres. Początkowe SN: 602-V305-01SB1401036348Nowe SN: 602-V305-03SB1402015335 7. Sposób zakończenia reklamacji:Wymieniono w autoryzowanym serwisieData: 25.04.2016Produkt klienta wymieniony przez Autoryzowany Serwis SN 602-V305-03SB1402015335 Czyli jak większość was się spodziewała moją kartę "wyrzucili" i dają mi pewnie inną naprawioną. Cytuj Link to post Share on other sites
zapp12345 390 Napisano 25 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2016 Dokładnie. W związku z tym polecam sprzedaż Cytuj Link to post Share on other sites
macf2 168 Napisano 25 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2016 (edytowane) Miałem u nich podobnie wadliwy Palit GTX 770 wymieniony miesiąc przed końcem gwarancji na 970 Jetstream opakowanie już wcześniej otwarte ale nie zauważyłem na pinach otarć i jakiegokolwiek majstrowania przy niej ,tyle że kupiony przed końcem 2013 przez co przysługiwało mi prawnie 3 msc gwary obecnie chyba przynajmniej 1 rok, ale sądzę że jeśli bardziej się uprzesz to dostaniesz zwrot pieniędzy sam później plułem sobie w brodę bo pytali czy taki model mi odpowiada możliwe że przy odpowiednim podejściu jest możliwość odzyskania pieniędzy lub wymiana na całkiem nową w podobnej cenie. Edytowane 25 Kwietnia 2016 przez macf2 Cytuj Link to post Share on other sites
CrisPell 4844 Napisano 26 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2016 (edytowane) R9 270 wróciła siedzi już w kompie, cichsza, chłodniejsza i sprawna Dostałem inną, ale wygląda na zupełnie nową. Osobiście jestem zadowolony z wymiany gwarancyjnej. http://i.imgur.com/RPmffif.png I karta nie ma pamięci Elpida tylko Hynix jak dla mnie rewelacja. Okres gwarancyjny zostaje taki sam? Edytowane 26 Kwietnia 2016 przez CrisPell 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.