Skocz do zawartości

Recommended Posts

W większości problemy z przesyłkami to nasza wina, czekamy z zakupem do ostatniej chwili i dziwimy się później, jaki to sklep zły czy dostawca (kurier, poczta). Przez zakupy na ostatni moment, powstają bardzo duże opóźnienia. Nauczmy się robić zakupu 3-4 tygodnie przed świętami i po problemie.

Link to post
Share on other sites

Ja średnio polecam jeśli dowiesz się że towar jest napewno na magazynie to ok

 

W moim wypadku towar wysylali 4-7 dni cyz jakos tak dzien przed terminem pytam czy jutro wysla mowia ze na 95% dwa dni pozniej dostaje info ze bedzie pod koneic roku towar i czy rezygnuje z zakupu no coz zamowilem gdzie indziej bo zależało mi na czasie i spokoju ... po dziś dzień nie dostałem zwrotu kasy czekam na maila powinni po świętach odpisać bo kontakt nawet w porządku

oceniam ich na 7/10

Link to post
Share on other sites

musiałem anulować paczkę bo niby kurier siódemki zgubił paczkę :):D puzniej zamuwiłem paczkę w techplanet i musieli anulować zamówienie bo nie mieli produktu na stanie tylko jest to dziwne bo po około godz jak wpłaciłem kase anulowali zamuwienie jak teraz odzyskać kasę ? ;):P:/

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...