osilek 0 Napisano 29 Marca 2016 Udostępnij Napisano 29 Marca 2016 Witam! Jakieś 2 miesiące temu zakupiłem w sklepie laptop, i dwa telefony. Zostało to wzięte na raty, Jednym z tych telefonów jest Huawei P8 którego używam. Telefon po tygodniu oddałem na gwarancję gdyż wyświetlał jakieś zielone paski na czarnym tle. Po około 2 tygodniach dostałem nowy model telefonu. W nowym telefonie występuje ten sam problem, oprócz tego się sam resetuje ale mniejsza o to. Czy przy kupowaniu sprzętu na raty istnieje możliwość zwrotu gotówki za sam telefon? Czy może sklep może wymienić mi tego Huaweia na inne urządzenie o tej samej wartości? Mam jakiekolwiek szanse na zwrot gotówki / wymianę na telefon od innego producenta czy pozostaje mi tylko serwis gwarancyjny i dalsze posiadanie tego Huaweia? Cytuj Link to post Share on other sites
Ten_Wredny 2047 Napisano 29 Marca 2016 Udostępnij Napisano 29 Marca 2016 Spytaj może po prosto w sklepie? Tak chyba będzie najprościej Cytuj Link to post Share on other sites
olo163 1264 Napisano 30 Marca 2016 Udostępnij Napisano 30 Marca 2016 Watpie, ale dalbym go ponownie na gwarancje i tak do skutku az zwroca kase. Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.