pentaggon 41 Napisano 13 Marca 2016 Udostępnij Napisano 13 Marca 2016 Ostatnio dowiedziałem się o nieoficjalnej możliwości obsługi trybu SLI w grach opartych o silnik graficzny Unity3d. Niestety w chwili obecnej nie posiadam komputera z trybem SLI, dlatego z ciekawości "na szybko" zrobiłem bardzo prostą scenę 3d z kilkoma prostymi obiektami. Dodatkowo dorzuciłem funkcję z pakietu NVIDIA Gameworks, mianowicie chodzi o HBAO+. Link: https://mega.nz/#!NshGUaqa!9PW5pm-uoRliVVSURnjtr0lolvVlVv6aHx3T3Uo1wu0 Na stronie: http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1181471 opisany jest sposób aby w programie NVIDIA Inspector ustawić dla danego programu (w tym przypadku jest to gra Firewatch wykonana właśnie w Unity3d), funkcję SLI compatibility bits na wartość (0x00C00005). Dlatego mam pytanie, czy ktoś posiadający dostęp do zestawu SLI oraz mający doświadczenie w tego typu eksperymentach mógłby przetestować powyższy sposób na przykładzie tej wizualizacji ? Czy po włączeniu SLi obciążenie obu kart graficznych będzie w granicy 100 procent ? Będą to cenne informacje dla programistów Unity3d. Ciekawe gdzie są zapisywane dane na temat profilów SLI ? Są ukryte gdzieś w rejestrze Windows ? Jeśli tak, to byłoby fajnie włączać/wyłącząć tryb SLI z poziomu aplikacji (tak aby nie trzeba było korzystać z dodatkowych narzędzi typu NVIDIA Inspector). Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.