Skocz do zawartości

Test programu Unity3d plus NVIDIA HBAO+ (dla kart graficznych w trybie SLI)


Recommended Posts

Ostatnio dowiedziałem się o nieoficjalnej możliwości obsługi trybu SLI w grach opartych o silnik graficzny Unity3d. Niestety w chwili obecnej nie posiadam komputera z trybem SLI, dlatego z ciekawości "na szybko" zrobiłem bardzo prostą scenę 3d z kilkoma prostymi obiektami. Dodatkowo dorzuciłem funkcję z pakietu NVIDIA Gameworks, mianowicie chodzi o HBAO+. 

 

Link:

https://mega.nz/#!NshGUaqa!9PW5pm-uoRliVVSURnjtr0lolvVlVv6aHx3T3Uo1wu0

Na stronie:

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1181471

opisany jest sposób aby w programie NVIDIA Inspector ustawić dla danego programu (w tym przypadku jest to gra Firewatch wykonana właśnie w Unity3d),  funkcję SLI compatibility bits na wartość  (0x00C00005). 

Dlatego mam pytanie, czy ktoś posiadający dostęp do zestawu SLI oraz mający doświadczenie w tego typu eksperymentach mógłby przetestować powyższy sposób na przykładzie  tej wizualizacji ?  Czy po włączeniu SLi obciążenie obu kart graficznych będzie w granicy 100 procent ? 

Będą to cenne informacje dla  programistów Unity3d.  

Ciekawe gdzie są zapisywane dane na temat profilów SLI ? Są ukryte gdzieś w  rejestrze Windows ? Jeśli tak,  to byłoby fajnie włączać/wyłącząć tryb SLI z poziomu aplikacji (tak aby nie trzeba było korzystać z dodatkowych narzędzi typu NVIDIA Inspector).

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...