toxek 0 Napisano 2 Marca 2016 Udostępnij Napisano 2 Marca 2016 Witam.Od 25 stycznia 2016 roku borykam się z problemem dotyczącym internetu.Mianowicie od podanej daty dzień w dzień mam problemy z transferem, pingami oraz utratą pakietów.Pingi sięgają nawet 5000-6000 tysięcy a transfer spada nawet do 12 mb/s a płace za 250/20 .Dzwonie, wysyłam screeny, logi do centrali wszystko mają jak na dłoni.Początkowo wymieniono modem na gorszy niż miałem, mówię ok jak to pomoże trudno jak wiadomo nie pomogło.Wiele razy telefonowałem zarzekano się że ktoś się ze mną skontaktuje w tej sprawie to również nie nastąpiło . Dzwoniąc na infolinie co raz to nową historię słyszę.Miałem monitoring na modemie po tygodniu ktoś miał do mnie zadzwonić powiedzieć co ustalono cisza aż do dziś (monitoring był zakładany 3 tyg temu)Ciągle proszą abym czekał był cierpliwy ale czekam już ponad miesiąc i nic sie nie poprawia, moja praca polega na praktycznie ciągłym użytkowaniu łącza, ale jak ją wykonywać skoro łącze dzień w dzień zawodzi.http://forumprawne.org/images/smilies/icon_mad.gifCzuje się totalnie bezradny w tej kwestii.. Doradźcie co robić, umowę podpisałem około 4 miesiące temu gdzie tam do końca..Mam udokumentowane pingi, niski transfer .http://forumprawne.org/images/smilies/icon_sad.gif Cytuj Link to post Share on other sites
Qdyn ek 65 Napisano 3 Marca 2016 Udostępnij Napisano 3 Marca 2016 Zawsze możesz zerwać umowę, niezgodność towaru z przeznaczeniem. Polecam postręczyć ich na infolinii, może wtedy zareagują i nie będą Pana zbywać Cytuj Link to post Share on other sites
neez1998 0 Napisano 3 Marca 2016 Udostępnij Napisano 3 Marca 2016 Jak sytuacja na innych urządzeniach?Mam podobny problem co twój, tylko że u mnie tylko występuje na głównym PC.Masz tutaj linka do tematu:http://forum.benchmark.pl/topic/206690-ci%C4%85g%C5%82e-zani%C5%BCanie-pr%C4%99dko%C5%9Bci-inetrnetu-na-komputerze/ Cytuj Link to post Share on other sites
lolekw660i 54 Napisano 3 Marca 2016 Udostępnij Napisano 3 Marca 2016 Zawsze możesz zerwać umowę, niezgodność towaru z przeznaczeniem. Polecam postręczyć ich na infolinii, może wtedy zareagują i nie będą Pana zbywać Na umowie jest do x prędkości więc z tego tytułu nie może zerwać umowy. Cytuj Link to post Share on other sites
zoltan2 253 Napisano 3 Marca 2016 Udostępnij Napisano 3 Marca 2016 Skoro ma pingi po kilka tysięcy to nie transfer jest problemem. Wiec może próbować działać z tytułu niezgodności. Cytuj Link to post Share on other sites
ArteK86 527 Napisano 3 Marca 2016 Udostępnij Napisano 3 Marca 2016 Sprawdź na innych urządzeniach czy problem także występuje. Jakie masz urządzenie od upc? Masz dodatkowo swój router? Cytuj Link to post Share on other sites
toxek 0 Napisano 3 Marca 2016 Autor Udostępnij Napisano 3 Marca 2016 kolejny raz były majstry z UPC u mnie . Początkowo jeden potem zadzwonił po kumpla . Stwierdzili że usterka jest i mam racje, wysłali screeny i logi do centrali . Zobaczymy Cytuj Link to post Share on other sites
zoltan2 253 Napisano 4 Marca 2016 Udostępnij Napisano 4 Marca 2016 To że usterka to było oczywiste. Najważniejsze dla Cb to pisać do nich o gratyfikacje. Po wszystkim podsumuj czas przez ile miałeś problemy i na ech ci faktury niższe przyjdą Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.